انواع کاغذدیواری:

در این مقاله می‌ خواهیم به توضیح کاغذدیواری بپردازیم. کاغذ های دیواری از جمله مهم ‌ترین نوع دیوارپوش ها می باشند که تاکنون توانسته ‌اند طرفداران زیادی را برای خود به دست آورند. یکی از علت محبوبیت ‌های این نوع دیوارپوش ها قیمت مناسب و کیفیت عالی آن ها می باشد. اگر بخواهیم به توضیح کلی و کاملی از این نوع دیوارپوش ها بپردازیم، باید بگویم که در واقع کاغذهای دیواری یک پوشش تزیینی برای پوشاندن تمام سطوح دیوار های مکان ‌های مختلف نظیر اداره ها، کارخانه ها، خانه ها و سایر ساختمان های دیگر می باشند. یکی از مهم ترین جنبه‌ های استفاده از کاغذ های دیواری، طراحی نمودن زیبای یک محیط می باشد. این نوع دیوارپوش معمولاً به صورت رولی در اندازه های استاندارد خرید و فروش می ‌شود که شما می ‌توانید توسط یکی از نصاب ها آن را روی دیوار های خانه خود بچسبانید. در واقع کاغذ های دیواری بسیار با کیفیت تر و زیباتر از دیوارهای نقاشی شده هستند. جالب است بدانید که کاغذ دیواری با دیوارپوش بسیار متفاوت نیست اما در دو دسته متمایز قرار دارند اگر بتوانید نوع مناسب کاغذدیواری را انتخاب کنید در واقع به زیبا سازی دکوراسیون داخلی منزل خود کمک بسزایی نموده اید. این روزها انواع مختلفی از کاغذهای دیواری عرضه بازار شده اند که محبوب ترین نوع آن ها قابل شستشو می باشند. باید بدانید که کاغذ دیواری هایی با قابلیت شستشو علاوه بر گران بودن دارای کیفیت بسیار زیادی نیز می باشند. در این مقاله می ‌خواهیم به توضیح انواعی از کاغذهای دیواری بپردازیم.

 کاغذ دیواری و انواع آن:

 اولین و ساده ترین نوع کاغذ های دیواری دارای ضخامت بسیار کم بوده و معمولاً قابل شستشو نمی باشند پشت این لایه نازک چسب مخصوص قرار گرفته که توسط آن به دیوار خواهد رسید. میزان دوام این نوع کاغذ های دیواری یک الی دو سال می باشد. اما می‌ توانید آن را با نام کاغذدیواری ساده در بازار مشاهده و یا خریداری نمایید. باید بدانید که به خاطر داشتن طول عمر کم و کیفیت پایین این نوع کاغذدیواری ها و قیمت بسیار کمی دارند.

 کاغذهای دیواری روکش وینیلی: همان طور که از نام این کاغذ های دیواری مشخص است روی آن روکشی از جنس وینیل می باشند. جنس وینیل در واقع ماده ای پلیمری می باشد که دارای انعطاف بسیار زیادی است اما این انعطاف پذیری نتوانسته که موجب افزایش وزن آن شود. این روکش می تواند در افزایش مقاومت کاغذهای دیواری تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به همین دلیل شما کاغذ های دیواری با روکش وینیلی را می توانید با قیمت زیاد در بازار خریداری کنید. در واقع ماده پلیمری به نام وینیل در زمان ساخت این نوع کاغذدیواری روی سطح آن اسپری شده و به خاطر شفافیتی که دارد قابل مشاهده نیست. در واقع روکش وینیل باعث افزایش ضخامت کاغذ های دیواری خواهد شد. علاوه بر افزایش مقاومت این روکش ها می توانند باعث ضد لک شدن آن نیز شوند.

 کاغذدیواری نانو: کاغذ های دیواری جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین کاغذ های دیواری به شمار می آیند. همانطور که از نام آن مشخص است در ساخت و تولید آن از تکنولوژی و روش نانو استفاده شده به همین دلیل دارای ویژگی ‌های بسیار منحصر به فردی از جمله ضد آلودگی می باشد. این کاغذهای دیواری دارای ویژگی ‌های بسیار خاصی هستند که در زیر چند مورد از آن ها را نام برده ایم:

 مقاومت در برابر ضربه های فیزیکی

 مقاومت در برابر پارگی و خش دار شدن

 مقاومت در برابر نور های شدید خورشید و سایر اشعه ها

 سازگار با محیط زیست و ضد حساسیت

 داشتن قابلیت شستشو با مواد شوینده

 عایق صوت و عایق حرارت بودن

و غیره. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری کلاسیک به سایت مراجعه کنید.

 در واقع وقتی شما می توانید این همه ویژگی های خوب را در یک کاغذدیواری ببینید باید انتظار داشته باشید که قیمت آن نیز از سایر کاغذهای دیواری گران تر باشد از این رو می توان گفت که این قیمت گران کاملاً منصفانه بوده و حتی با قیمت بالا نیز این نوع کاغذ های دیواری ارزش خرید دارند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()