کاربرد موکت:

در این مقاله می ‌خواهیم اطلاعاتی در مورد موکت ها، انواع آن ها و کاربرد آن ها در زندگی انسان و دنیای مدرن حال حاضر صحبت کنیم. آن ها یکی از چندین نمونه موجود در بازار به عنوان کفپوش هستند که مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار گرفته اند. البته امروزه کفپوش های مدرن تری نیز در بازار وجود دارند اما باید به این نکته توجه کرد که می تواند جایگزینی برای فرش باشد و هنوز هم جای خود را در بازار ها حفظ نموده و مخصوصاً در کشور ما هنوز هم کاربرد های منحصر به فرد خود را دارا می باشد. این کفپوش ها می ‌توانند با توجه به طرح ها و رنگ هایی که دارند و این که از چه جنسی باشند تقسیم بندی شوند. بنابراین با توجه به این که تولید آن ها بسیار متنوع است باعث جذب افرادی که خواهان تنوع هستند شده است. هر شخص اگر بخواهد کف پوشی را انتخاب کند، قطعاً کف پوشی را انتخاب خواهد کرد که دارای مزیت های زیادی باشد. پس این پوشش ها، نیز دارای مزیت هایی هستند که سازندگان آن ها بر روی بالا بردن کیفیت آن در بازار های جهانی با یکدیگر رقابت می ‌کنند. به علت سبک تر بودن و قابلیت نصب و جابجایی راحت تر از فرش می توانند جایگزین مناسبی برای مکان های پر تردد باشند. زیرا در صورت آسیب به آن می توانند آن را به راحتی تعویض کنند و نسبت به فرش از قیمت بسیار مناسب تر و نازل تری برخوردار هستند. این کفپوش ها برای بعضی از افراد ایجاد حساسیت کرده و مشکل ساز می شود. بنابراین باید در هنگام خرید از جنس آن ها اطلاعات کافی را حاصل نموده و سپس اقدام به خرید موکت کنید. پیشنهاد می شود در مناطقی که هوا در بیشتر سال سرد است از نوعی با پرز های بلندتر استفاده کنند. چون باعث ایجاد گرمای بیش تر و راحت تر برای مشتری خواهند بود. البته انواع کبریتی و طرح دار آن ها نیز کاربرد های منحصر به فرد خود را دارند و در مکان های کلاسیک و با سبک سنتی مورد استفاده قرار می گیرند.

کارآیی بر اساس جنس موکت ها:

کاربرد های این کفپوش در زندگی روزمره ما بسیار زیاد بوده از جمله این که از موکت ها می ‌توان به عنوان ضربه گیر برای سطوح، برای جلوگیری از آسیب دیدن سالمندان یا کودکان که نسبت به دیگر کفپوش ها کارایی بهتری در این زمینه دارند استفاده نمود. موکت نیز مانند اغلب کفپوش ها می توانند از ایجاد آلودگی های صوتی جلوگیری کنن و به عنوان عایق استفاده می شوند. به طوری که در محیط ‌های پر رفت و آمد وجود این پوشش بسیار ضروری بوده و باعث ایجاد فضای آرام تری خواهد شد. با تنوعی که در آن ها وجود دارد باعث ایجاد فضایی آرامش بخش برای اشخاص می شود که همخوانی مناسبی نیز با دکوراسیون داشته باشد. موکت ها بر اساس الیاف به کار برده شده برای تولید آن ها به دسته ‌های متفاوتی تقسیم می ‌شوند که با توجه به این که چه نوع الیافی در آن ها به کار برده شده باشد مناسب محیط هایی هستند که رفت و آمد در آن ها تعیین شده باشد. یعنی اگر آمد و شد در آن محیط زیاد باشد از یک نوع آن و اگر رفت و آمد کم باشد از نوع دیگری استفاده می کنند. برای خرید موکت پارس به سایت مراجعه کنید. 

این پوشش ها می توانند ثابت، متحرک، پرز های کوتاه و پرز های بلند داشته باشند، قابل شستشو باشند یا این که غیر قابل شستشو باشند. بنابراین باید با توجه به مکان و ویژگی ها و موقعیت هر محیط، از پوشش دارای قابلیت هایی که با آن محیط هم خوانی داشته باشد استفاده شود. مرغوب ترین و البته گران ترین نوع این کفپوش از جنس پلی آمید می باشد، زیرا دارای قابلیت های بسیار بالایی از لحاظ کیفیت و قابلیت ارتجاع، تمیز شوندگی، قابلیت پنهان کنندگی چرک ها را دارا می باشد. جنس اکثر آن ها از پلاستیک و مواد نفتی می باشد بنابراین دور از انتظار نیست که حالت پلاستیکی نیز داشته باشند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1045
نمایش همه
علاقه مندی ها ()