در میان کفپوش ها موکت یکی از کفپوش هایی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. در کشور ما از زمان های قدیم از موکت برای پوشاندن کف منازل و برخی از محیط های کاری استفاده می شد. موکت به دلیل نرمی و لطافت بهترین حس قدم زدن را در مقابل دیگر کفپوش ها دارد. شما می توانید بر روی موکت نشسته و استراحت کنید و از آن لذت ببرید. در دکوراسیون های اصیل ایرانی و سنتی و کلاسیک استفاده از موکت جایگاهی خاص داشته و می تواند کامل کننده ی این دکوراسیون ها باشد. موکت  عایقی مناسب برای سرما و گرما و همین طور سر و صدا می باشد.

انتخاب موکت مناسب

برای انتخاب موکت باید مکان مورد نظر را در نظر بگیریم. موکت ها در انواع مختلفی از قبیل پرز دار و بدون پرز قرار دارد که موکت ساده برای مکان های کوچک پیشنهاد می شود و یا اگر موکت پرزدار استفاده شود ترجیحا پرز های کوتاهی داشته باشد اما برای محیط های بزرگتر می توان به طور مناسب از موکت های پرز بلند استفاده کرد، نکته ی دیگر این است که تمیز کردن موکت های پرز دار سخت تر بدون پرز بوده و در مکان های شلوغ می تواند دردسر ساز شود پس باید جمعیت را نیز در نظر گرفت. خرید این کفپوش باید بر اساس دکوراسیون انتخاب شود یعنی انتخاب طرح و رنگ آن بهتر است هماهنگ با سایر لوازم باشد تا زیبایی بیشتری حاصل شود . یک ترکیب رنگی زیبا و متناسب با دکوراسیون می تواند جلوه ای زیبا را ایجاد کند. البته رنگ موکت در کوچک تر یا دلباز تر دیده شدن فضا نیز موثر است مثلا رنگ های تیره و طرح های شلوغ محیط را کوچک تر نشان می دهند و رنگ های روشن و مات و بدون طرح فضا را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین طرح و رنگ نیز بسیار مهم بوده و علاوه بر هماهنگی با دکوراسیون باید بر زیبایی محیط بیفزاید. کیفیت موکا بسیار مهم است، امروزه انواع موکت ها در برند های مختلف با کیفیت های متفاوت دیده می شود که برای خرید حتما کیفیت را اصل خرید قرار دهید زیرا یک موکت ساده با کیفیت بالا بسیار زیبا تر از یک موکت با طرح خوب ولی کیفیت پایین است بنابراین موکت به دلیل استفاده ای که به صورت همیشه از ان داریم باید مقاوم بوده و در طول زمان دچار تغییرات نشود.

انواع موکت از نظر مدل

موکت پرز دار

این نوع موکت دارای پرز بوده که پرز ها در انداره های مختلفی می باشند. این کفپوش برای محیط های سرد بسیار خوب و مناسب است همچنین برای منازل بزرگ مناسب بوده و می توان آن را صمیمی تر جلوه دهد این موکت ها تمیز کردنشان مقداری زمان بر بوده ولی زیبایی بسیاری دارند. برای خرید موکت پالاز به سایت مراجعه کنید. 

موکت کبریتی

موگت های کبریتی  نوع قدیمی تر موکت ها هستند که سطح کمی زبری داشته و در فروشگاه ها رایج است. این نوع از موکت قیمت ارزان تری هم دارد.

موکت های چمن مصنوعی

این نوع موکت در طرح چمن مصنوعی بوده و در رنگ سبز می باشند که معمولا برای اتاق های پسر های نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد. در ورزشگاه ها و بالکن و... نیز می توان از این موکت ها بهره برد.

موکت های طرح دار

موکت های ساده فضا را بزرگ تر نشان می دهد اما بعضا برای مکان های بزرگ نیاز است محیط را صمیمی تر سازیم بنابراین با استفاده از موکت های طرح دار می توانیم این صمیمیت را ایجاد کنیم.

فروشگاه مای دکوری از فروشندگان معتبر موکت های باکیفیت می باشد. برای خرید از طریق لینک ها به سایت مراجعه نمایید و خرید خود را به آسانی انجام دهید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 891
نمایش همه
علاقه مندی ها ()