کفپوش های ساختمانی یکی از مهمترین مواردی است، که در طراحی داخلی ساختمان باید مورد توجه قرار بگیرند، زیرا انتخاب صحیح آن ها به زیبایی داخلی ساختمان ها کمک بسیار زیادی می کند، که در میان تمامی این محصولات خرید پارکت از رونق بسیار خوبی برخوردار است، و از مهمترین دلایل آن می توان به قیمت مناسب، کیفیت بالا، زیبایی محیط، تنوع در رنگ، قابلیت جابجایی، عدم آسیب رساندن به کف ساختمان و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری آن ها اشاره کرد. از دیگر مواردی که در خرید پارکت و پارکت لمینت تاثیر بسیار زیادی دارد، می توان به روش های نصب آن ها اشاره کرد، که بسته به نوع ساختمان و رنگ پارکت، به بزرگتر دیده شدن فضا کمک بسیار زیادی می کند، و از پر کاربردترین آن ها می توان به روش ها مورب، خطی، هفت و هشت، لوزی، حصیری و غیره اشاره کرد. قیمت  خرید پارکت از مهمترین مواردی است، که قبل از انتخاب کفپوش مناسب برای ساختمان ذهن مشتریان را درگیر می کند، این محصولات چوبی زیبا و بادوام از تنوع بسیار بالایی از نظر کیفیت، روش تولید، برند سازنده و ضخامت برخوردار هستند، که هر کدام از آن ها به تنهایی در بالا رفتن قیمت خرید پارکت تاثیر بسیار بالایی دارند. متقاضیان خرید پارکت با قیمت مناسب می توانند در میان برند های داخلی معتبر عرضه کننده انواع پارکت ایرانی بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمایند، زیرا قیمت خرید پارکت داخلی در مقایسه با محصولات وارداتی بسیار مناسب تر می باشد.

خرید پارکت لمینت

پارکت لمینت از جمله پارکت های مصنوعی است، که سطح رویی آن با الیاف HDF پوشیده می شود، و  بالاترین میزان مقاومت را در برابر ریزش مایعات و برخورد اجسام تیز و سنگین دارد، این کفپوش های چوبی ظاهری شفاف و درخشان دارند، و در فضای داخلی ساختمان ها به خوبی جلوه گیری می کنند، به همین دلیل است که روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پارکت لمینت افزوده می شود. از دیگر مزایای استفاده از پارکت لمینت می توان به روش نصب این محصولات اشاره کرد، زیرا برخلاف انواع پارکت چوبی که با استفاده از چسب مخصوص نصب می شود، انواع پارکت لمینت با استفاده از روش کلیکی به یکدیگر متصل می شوند، که سبب می شود هیچ گونه جای درزی در بین آن ها باقی نماند، و همین طور  کف ساختمان نیز آسیب نبیند، که باعث شده خرید پارکت لمینت از رونق بسیار بالایی برخوردار شود.

خرید پارکت ارزان

خرید پارکت ارزان و باکیفت در برندهای مختلف داخلی و خارجی تنها از  طریق نمایندگی های واردات و عرضه این محصولات امکان پذیر است، زیرا این مراکز معتبر تمامی محصولات خود را از طریق سایت های نمایندگی به صورت بی واسطه و مستقیم با قیمتی ارزان تر از دیگر فروشگاه های متفرقه سطح شهر عرضه می کنند، تا متقاضیان خرید پارکت چسبی و ساده به راحتی و با مناسب ترین قیمت بتوانند به محصولات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. تمامی محصولات عرضه شده در شعب نمایندگی عرضه و پخش انواع پارکت و پارکت لمینت همراه با گارانتی اصالت کالا به فروش می رسند و از بابت کیفیت آن ها می توان آسوده خاطر بود. برای خرید پارکت لمینت ضدآب به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر دکورآفیس از فعال ترین و باسابقه ترین مراکز فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در تهران است، که  تمامی برندهای داخلی و خارجی معتبر ساخت کشور های ایران، چین، آلمان و ترکیه را به صورت مستقیم و بی واسطه همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید پارکت چوبی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز معتبر می توانند در میان صدها مدل پارکت و پارکت لمینت در سبک ها و طراحی های متنوع، بهترین و مناسب ترین آن ها را در تعداد دلخواه انتخاب کرده، و نسبت به تکمیل فرایند خرید پارکت اقدام کنند، تا محصولات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت در محل تعیین شده تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 864
نمایش همه
علاقه مندی ها ()