کفسازی و تزئین کف ساختمان از مهمترین مراحل طراحی داخلی و دکوراسیون می باشد، که در این مرحله با توجه به نوع فضا، بوجه، سبک طراحی و سلیقه مشتریان از میان انواع کفپوش های سنگی، سرامیکی، پارکت و لمینت نمونه ای از آن ها را انتخاب می کنند. استفاده از پارکت به دلیل ظاهر طبیعی آن برای تمامی ساختمان های تجاری، مسکونی و ویلاها یک گزینه بسیار مناسب است، زیرا این محصولات چوبی عایق بسیار مناسبی در برابر حرارت و سر و صدا ایجاد می کنند، همچنین امکان سرخوردن بر روی آن ها وجود ندارد، مقاومت بسیار بالا، قابلیت جابجایی، قیمت مناسب و تنوع در طرح و رنگ از دیگر مزایای استفاده از انواع  پارکت چوبی می باشد، که سبب شده این محصول طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کند. پارکت کف خانه را می توان با توجه به نوع فضای ساختمان به روش های مختلفی نصب نمود، که هر کدام از آن ها علاوه بر زیبایی به بهتر و بزرگتر دیده شدن ساختمان نیز کمک بزرگی می کنند. از انواع روش های نصب پارکت می توان به روش های حصیری، جناغی، خطی، مورب، هفت و هشت و لوزی اشاره کرد، که در فضاهای مختلف ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند، و یک طراحی منحصر به فرد را به نمایش مشتریان می گذارند.

تفاوت انواع پارکت و لمینت

پارکت چوبی و پارکت لمینت از مهمترین و زیباترین کفپوش های چوبی هستند، که برای طراحی کف ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، و در صورت انتخاب آن ها به همراه یک روکش دیواری جذاب، پوستر دیواری و نورپردازی ویژه می توان یک فضای بسیار زیبا و ایده آل را طراحی و پیاده سازی نمود. از مهمترین تفاوت انواع پارکت و لمینت در ابتدا می توان به ظاهر آن ها اشاره کرد پارکت ها دارای سطحی مات هستند و ظاهری بسیار طبیعی دارند، این در حالی است که انواع پارکت لمینت به دلیل قرار گیری الیاف HDF به روی آن ها دارای ظاهری شفاف و در خشان می باشند، که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند، علاوه بر این این نوع از پارکت های مصنوعی به دلیل لایه محافظتی HDF در برابر رطوبت، خراش و برخورد اجسام سنگین از مقاومت بسیار بالاتری برخوردار هستند و می توان گفت ضعف های انواع پارکت کف خانه را به خوبی برطرف کرده اند. از آخرین مواردی که در زمینه تفاوت انواع پارکت و لمینت می توان به آن اشاره کرد، روش نصب آن ها می باشد، زیرا پارکت ها با استفاده از چسب مخصوص بر روی سطوح صاف و مسطح نصب می شوند، و انواع پارکت لمینت با استفاده از شیارهایی که در کنار آن ها قرار گرفته و به صورت نر و ماده هستند به یکدیگر متصل می شوند، و هیچ گونه جای درزی را در بین آن ها نمی توان مشاهده کرد.

قیمت پارکت و پارکت لمینت

قیمت پارکت و پارکت لمینت با توجه به موارد بسیار زیادی که در کیفیت و دوام آن ها تاثیر گذارند، محاسبه و تعیین می شود، که از مهمترین آن ها می توان به برند سازنده، نوع چوب، ضخامت پارکت، برند سازنده، سبک طراحی و غیره اشاره کرد، که به متقاضیان خرید انواع پارکت و پارکت لمینت کمک می کند، کفپوش مورد نظر خود را به سادگی در میان تنوع بسیار بالایی از طرح و نقش مطابق با سبک طراحی دکوراسیون و بوجه مشخص شده خریداری نمایند.برای خرید پارکت لمینت یشیل به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکور آفیس به عنوان یکی از معتبرترین و خوشنام ترین مجموعه های فروش پارکت با مناسب ترین قیمت در  برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست با ارسال فوری و مطمئن محصولات خود به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید پارکت ارزان و باکیفیت با مراجعه به سایت دکور آفیس می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و تکمیل فرایند خرید اقدام کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 923
نمایش همه
علاقه مندی ها ()