پارکت یکی از اصلی ترین و محبوبترین منسوجات چوبی است، که از تاریخچه تولید آن سالهاست که می گذرد، و به دلیل زیبایی خیره کننده ای که به ساختمان ها می بخشد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، این نوع از کفپوش های ساختمانی را می توان در تناژ رنگی تیره-روشن و هماهنگ با دکوراسیون و هارمونی رنگ های ساختمان تهیه کرد، و در ساخت و تولید آن ها از چوب درختان افرا، راش، بلوط، گردو، بامبو و غیره استفاده می شود. استفاده از انواع پارکت سفید برای ساختمان هایی با سبک روستیک و طبیعی، فضای داخلی اتاق ها را بسیار طبیعی و زیبا جلوه می دهد، و همین طور استفاده از  دیگر رنگ های قهوه ای، کرم، طلایی، قرمز، قهوه ای تیره و غیره استفاده می شود، که در صورت انتخاب صحیح آن ها می توان زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان را تضمین نمود. کیفیت و دوام انواع  پارکت  کف علاوه بر روش تولید و برند سازنده آن ها تا حدود بسیار زیادی وابسته به ضخامت این کفپوش های ساختمانی می باشد، که نشان دهنده دوام و مقاومت آن ها در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف می باشد.

انواع پارکت

پارکت یکی از قدیمی ترین کفپوش های ساختمانی است، که در زیبایی و جذابیت محیط تاثیر بسیار زیادی دارد، و معمولا در شمار اولین انتخاب های دکوراتورهای ساختمانی قرار می گیرد، زیرا به راحتی می توان آن ها را با انواع کاغذ دیواری های شیک و جذاب و پوستر های دیواری هماهنگ کرد، و در کوتاه ترین زمان ممکن یک محیط بسیار زیبا و شیک را طراحی و پیاده سازی نمود. انواع پارکت تولیدی ساخت کمپانی های معتبر و مطرح جهانی را می توان در دو گروه پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار داد، که در ظاهر شباهت های بسیاز زیادی با یکدیگر دارند، اما در برخی از ویژگی های فیزیکی و روش تولید تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. پارکت لمینت از جمله پارکت های مصنوعی می باشد، که در ساخت آن ها از الیاف HDF استفاده   می شود، که مانند یک لایه لمینت بسیار قوی سطح رویی پارکت را دربرمی گیرد و در برابر خراش، ریزش مایعات، برخورد اجسام سنگین و نوک تیز از این محصولات چوبی محافظت می کند، و می توان گفت مقاومت آن ها را دوچندان می کند. خرید پارکت سالهاست که به دلیل استحکام بالا، صرفه اقتصادی و تنوع بسیار بالای رنگی از رونق بسیار بالایی برخوردار است و متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و جذاب با مراجعه به آدرس مراکز معتبر فروش پارکت و نمایندگی های عرضه و پخش پارکت می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند، و با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند.

قیمت پارکت و پارکت لمینت

قیمت پارکت و پارکت لمینت با توجه به دوام و ماندگاری آن ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، و یا شاید یکی از مهمترین دلایل محبوبیت پارکت قیمت ارزان آن در بازارهای جهانی باشد. ضخامت، برند سازنده، ویژگی های فنی محصول، نوع چوب استفاده شده و غیره از دیگر مواردی هستند که در تعیین قیمت این محصولات رابطه ی مستقیمی دارند. استفاده از پارکت و پارکت لمینت مناسب برای ساختمان های مختلف یک راه بسیار ایده آل و اقتصادی برای تغییر دکوراسیون ساختمان با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد، زیرا این نوع ار کفپوش ها را به راحتی می توان روی سطوح مسطح و یکدست به روش های مختلف نصب نمود.برای خرید پارکت لمینت داچ فلور به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مجموعه های فروش پارکت با مناسب ترین قیمت می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان لیست تمام محصولات این مرکز را در برندهای مطرح و معتبر جهانی مشاهده کرد، و در صورت تمایل نسبت به سفارش و خرید آن ها اقدام نمود، تا محصولات مورد نظر خود را همراه با گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور دریافت نمود.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1175
نمایش همه
علاقه مندی ها ()