کاغذ دیواری سه بعدی از پرطرفدارترینمنسوجات کاغذی است که همراه با انواع کاغذ دیواری ساده و پوستر دیواری در طراحی واحدهای تجاری، مسکوتی، اداری و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد، و در تمامی موضوعات طراحی از قبیل طبیعت، منظره، مناظر شهری، طرح های کودکانه، اشکال هندسی، تصاویر کارتونی و غیره  می توان نمونه هایی از این محصولات را مشاهده کرد و مورد استفاده قرار داد. این روکش های دیواری جذاب و خیره کننده را نی توان در قسمت های مختلف ساختمان که در معرض دید بیشتری هستند و به اصطلاح به آنها نقاط کانونی می گویند مورد استفاده قرار داد، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان و کودک نمونه هایی از این محصولات است که بر حسب کاربرد می باشد، که هر کدام از آن ها را می توان در طرح های بسیار متنوع و جذاب متناسب با سبک طراحی ساختمان خود خریداری کرد. کاغذ دیواری سه بعدی که در فرایند تولید با انواع کاغذ دیواری های معمولی تفات چندانی ندارد، اما از نظر نوع و روش طراحی بسیار متفاوت و خیره کننده می باشد، استفاده از طراحی های سه بعدی که به فضای نقاشی عمق می دهد و تصویر را طبیعی تر به نمایش می گذارد از مهمترین خصوصیات طراحی این محصولات می باشد، که به بزرگتر دیده شدن ساختمان و چیدمان براساش فنگ شویی کمک می کند.

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب

انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب برای ساختمان های مختلف یکی دیگر موارد بسیار مهم در طراحی داخلی و دیزاین ساختمان می باشد، که در صورت استفاده از طرح های مناسب و کاربردی می توان طراحی داخلی ساختمان را به صورت ویژه تر و کاربردی تر به اتمام رساند. توجه به هارمونی رنگ ها برای انتخاب کاغذ دیواری یکی از مهمترین مواردی است که در انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و بعد از آن نوبت به سبک طراحی و دیزاین این محصولات می شود که باید با فضای داخلی ساختمان همخوانی داشته باشد، و یک محیط بسیار زیبا و در عین حال منظم و هماهنگ را با استفاده از آن ها طراحی کرد. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان با توجه به کیفیت و متریال به کار رفته در
آن در گروه های کاغذ دیواری های وینیل، نانو، PVC، کاغذ دیواری بافت دار مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی قرار داد، که با توجه به نوع و کیفیت آن ها قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز تغییر می کند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و باکیفیت باید این محصولات را از مراکز معتبر فروش و نمایندگی های پخش این محصولات به صورت مستقیم و با قیمت واقعی خریداری کنند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی هم با توجه به کیفیت تولیدات این محصولات و همین طور برند سازنده، نوع متریال مصرفی، میزان مقاومت آن ها در برابر خراش، پارگی و شست و شو و بسیاری عوامل فیزیکی دیگر محاسبه و تعیین می شود. انواع کاغذ دیواری سه بعدی منظره ، طبیعت، طرح دار و غیره را می توان به صورت متری و در رول های 10 متری با عرض های متنوع خریداری کرد، این روکش های کاغذی طرح دار زیبا هم مانند انواع کاغذ دیواری تولید و به فروش می رسند، با این تفاوت که طرح های به کار رفته در آن ها دارای عمق و جذابیت بیشتری هستند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین و محبوبترین مجموعه های عرضه و فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت می باشد، متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی در برندهای مختلف داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند، و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گرانتی اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()