استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی در طراحی و دیزاین ساختمان های مختلف نوعی جهش در صنعت طراحی به حساب می آید که سبب شده امروزه به یک الگوی کلی در بین مردم تبدیل شود، زیرا جنبه های مثبت طراحی و جذابیتی که به محیط می دهد را نمی توان نادیده گرفت. استفاده از تصاویر و طراحی های سه بعدی به ساختمان روح می بخشد و باعث می شود فضای داخلی ساختمان ها بزرگ تر از اندازه واقعی آن ها به نظر برسند، و با استفاده از آن ها طراحی ساختمان را به شکلی ویژه تر و اختصاصی تر به نمایش گذاشت، که این امر سبب محبوبیت بالا و افزایش فروش  کاغذ دیواری سه بعدی در بازارهای تزئینات داخلی ساختمان شده است. متقاضیان خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت با مراجعه به مراکز معتبر و آنلاین فروش می توانند به راحتی در میان صدها طرح و رنگ متفاوت محصول مورد نظرشان را خریداری کنند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی هم مانند دیگر محصولات زیر مجموعه صنعت تولید کاغذ دیواری از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و می توان با توجه به نیاز پروژه نمونه هایی از آن ها را انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان براساس کیفیت تولید و نوع متریال مصرفی در گروه های کاغذ دیواری سه بعدی وینیل، کاغذ دیواری سه بعدی نانو، کاغذ دیواری سه بعدی مخملی و کاغذ دیواری سه بعدی بافت دار مخملی قرار داد، که هر کدام از آن ها از نظر روش تولید و مشخصات فنی و فیزیکی بایکدیگر تفاوت های بسیاری دارند، و این تفاوت ها را در اختلاف قیمت آن ها به خوبی می توان مشاهده کرد. سبک های طراحی و نوع تصاویری که در تولید انواع کاغذ دیواری سه بعدی به کار می روند نیز یک معیار تقسیم بندی و تفکیک این منسوجات کاغذی زیبا می باشد، که بر اساس آن می توان به انواع کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و کاغذ دیواری سه بعدی دخترانه و پسرانه اشاره کرد، که از نظر نوع طراحی و موقعیت استفاده از آن ها گروه بندی شده اند.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند دیگر محصولات تولیدی رابطه بسیار مستقیمی با مقاومت و کیفیت این محصولات در برابر رطوبت، خراش و پارگی و همین طور کیفیت چاپ و طراحی دارد، که در کنار آن ها برند سازنده، نوع کاغذ دیواری، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار می گیرند، ولی در مجموع این محصولات به دلیل کیفیت و مقاومت بسیار خوب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شاید یکی از مهمترین دلایل استقبال از خرید کاغذ دیواری سه بعدی قیمت ارزان و اقتصادی آن می باشد. قیمت تمامی روکش های دیواری به صورت متری محاسبه می شود و می توان این محصولات را با توجه به متراژ ساختمان در رول های 10 متری با عرض های متنوع خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. برای خرید پوستر دیواری مناظر شهری و تاریخی به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

سالهاست که فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل سهولت در انتخاب، صرفه جویی در هزینه و زمان و قیمت بسیار مهم محصولات در بین متقاضیان این محصولات از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده است، و شرکت ها و نمایندگی های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده اند که از محبوبترین و معتبرترین آن ها می توان به گروه تزئینات داخلی دکورآفیس اشاره کرد که سابقه بسیار خوبی در زمینه فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت دارد، برای مشاهده و خرید محصولات متنوع این مرکز فروشگاهی معتبر می توان به سایت دکور آفیس مراجعه کرد و محصولات مورد نظر خود را همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()