صنعت تولید کاغذ دیواری از پویا ترین صنایع تولیدی می باشد، که محصولات خود را در سه گروه متفاوت از جمله کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری عرضه می کند، و امروزه استفاده از این روکش های جذاب و پر زرق و برق کاغذی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند و از آن ها به صورت جداگانه یا ترکیبی در طراحی و دیزاین ساختمان های مختلف مسکونی، تجاری و ویلاها استفاده می شود. مقاومت در برابر خراش، پارگی و شست و شو از جمله مهمترین آپشن هایی است که از این محصولات در برابر عوامل محیطی مختلف محافظت می کند، و دلیل آن نیز لایه لمینت یا سلفونی است که بر روی این روکش های زیبای کاغذی قرار می گیرد. کاغذ دیواری سه بعدی را می توان در انواع وینیل، نانو، PVC ، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری بافت دار مخملی قرار داد که هر کدام از آن ها در طرح ها و رنگ های مختلفی مانند کاغذ دیواری سه بعدی منظره، کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، کاغذ دیواری سه بعدی سنتی، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و غیره تولید می شوند، که هر کدام از آن ها تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ دارند، و قیمت آن ها نیز با توجه به نوع آن ها تغییر می کند. البته عواملی نظیر کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، مقاومت آن ها در برابر عوامل محیطی و بسیاری موارد دیگر نیز در این اختلاف قیمت  کاغذ دیواری سه بعدی  تاثیر بسزایی دارند و باید مورد توجه مشتریان این محصولات قرار بگیرند، تا بتوانند متناسب با بوجه خود انتخابی شایسته داشته باشند.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری سه بعدی

 از دیگر موارد بسیار مهم در خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی مناسب و با کیفیت توجه به تناسب رنگ و هماهنگی این محصولات با دیگر اشیاء ساختمان از قبیل مبلمان، پرده ها، قاب ها و غیره می باشد، بنابراین برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری سه بعدی باید در ابتدا باید به دیگر اشیاء و متریال ساختمان  و همین طور سبک طراحی دقت کرد، تا درنهایت بتوان یک یک انتخاب همه جانبه و بسیار مناسب داشت، به عنوان مثال برای سبک های کلاسیک و لاکچری از انواع کاغذ دیواری سه بعدی با رنگ های روشن مانند طلایی و نقره ای که زمینه ای شفاف و براق دارند استفاده کنند، که البته نوع تصویر نیز در این محصولات باید متناسب با سبک و دیزاین ساختمان انتخاب شود، برای مثال برای فضاهای سنتی از انواع کاغذ دیواری سه بعدی سنتی استفاده شود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و باکیفیت در طرح ها و سبک های مختلف و متنوع با برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی می توانند به نمایندگی های آنلاین عرضه و پخش این محصولات مراجعه کرده، و  انواع کاغذ دیواری سه بعدی دلخواه خود را تعداد مورد نظر و به صورت آنلاین و بی واسطه خریداری کنند، و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل بگیرند. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی شیک و جذاب می توانند این محصولات را به صورت متری و در رول های بسته بندی شده به طول 10 متر و عرض های 100، 53،70  غیره به تعداد مورد نیاز از مراکز معتبر خریداری نمایند. برای خرید پوستر دیواری گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی

گروه تزئینات داخلی دکورآفیس یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال و معتبر در زمینه فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت می باشد، که سالهاست با عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات خود در انواع برندهای معتبر  داخلی و خارجی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را به دست آورد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه به صورت مجازی خریداری نمایند. ارسال فوری و مطمئن، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا از مهمترین امتیازاتی است که این فروشگاه در اختیار مشتریانش می گذارد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()