پوستر دیواری حاصل رشد تکنولوژی در سال های اخیر می باشد که تحول قابل توجهی در تولید تجهیزات دکوراسیون داخلی ایجاد نموده است. نصب پوستر دیواری به دلیل ویژگی هایی که دارد، به عنوان دیوارپوش بر روی دیوار چسبانده می شوند. این نوع دیوارپوش از نظر چاپ، طرح و ابعاد نسبت به کاغذ دیواری بسیار متفاوت می باشد. معمولاً پوسترهای دیواری را به صورت تکه ای چاپ می شود. سپس برای نصب هر کدام از تکه ها را با دقت بسیار در کنار یکدیگر می چسبانند. از مهمترین ویژگی های طرح پوستر می توان به داشتن طرح سه بعدی آن اشاره نمود که به عنوان کاغذ دیواری سه بعدی نیز در بازار شناخته می شود. امروزه با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ دیجیتالی، امکان تبدیل عکس به پوستر دیواری به صورت سه بعدی محیا می باشد.

فروش پوستر دیواری سه بعدی

از ویژگی های این دیوارپوش می توان به زیبایی و تداعی جلوۀ واقعی تصاویر اشاره نمود. بنابراین افرادی که علاقه مند به استفاده از تصاویر واقعی و حقیقی در فضای محل زندگی و محیط کاری خود می باشند، می توانند از مزایای این نوع دیوارپوش استفاده کنند. برای چاپ پوستر از کاغذ دیواری پوشش دار pvc استفاده می کنند که امکان تمیز کردن سطوح پوستر با استفاده از دستمال مرطوب وجود دارد. بنابراین می توان از مزایای این محصول برای پوشش اتاق خردسالان استفاده نمود و در صورت کثیف شدن، به راحتی می توان کثیفی ها را از روی آن زدود.

چند سال اخیر با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته چاپ و چاپگر دیجیتالی، موفق به چاپ محصولات جدیدی چون انواع پوستر دیواری شده اند. از ویژگی های دیگر این نوع دیوارپوش می توان به قابلیت نصب آن بر روی کلیۀ سطوح اشاره نمود. در این صورت می توان آن را در قسمت های مختلفی از نمای دکوراسیون چسباند و زیبایی خاصی در نمای دکوراسیون داخلی بوجود آورد. امروزه به دلیل مشغله های فکری که افراد با آنها درگیر می باشند، تمایل دارند که محل زندگی خود را هر از چند گاه، از حالت یکنواختی بیرون آورند و در عین حال توانایی مالی برای خرید مبلمان جدید و تغییر تجهزات منزل را ندارند. لذا پیشنهاد می کنیم از طرح های متنوع و شکیل پوستر دیواری برای ایجاد تغییر اساسی در دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب، حیاط خلوت و یا اتاق میهمان و فرزندان خود استفاده نمائید.

امروزه امکان خرید انواع پوستر دیواری ارزان برای علاقه مندان به تصاویر حقیقی وجود دارد. به این ترتیب می توان با حداقل هزینه، جلوۀ زیبا و مدرن در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان بوجود آورید. این محصول در طرح های متنوع چاپ شده است و عموم مردم می توانند بر مبنای سبک مورد دلخواه خود، طرح تصویر پوستر دیواری را برای بخشی از فضای دکوراسیون انتخاب و خریداری نمایند.برای خرید پوستر دیواری نقاشی به سایت مراجعه کنید. 

انواع پوستر دیواری طرح کودکانه را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید که برگرفته از رنگبندی های شاد و طرح های انیمیشن های کودکانه می باشند. از این رو برای اتاق فرزندان خود، می توانید به طور اختصاصی از طرح های متنوع و جذاب پوستر دیواری کودکانه استفاده نمائید و حس کنجکاوی فرزندان خود را برانگیزید. در ضمن استفاده از نظر فرزندان نوجوان خود برای انتخاب و خرید پوستر دیواری اتاق شخصی، به آنها حس استقلال و اعتماد به نفس می دهد.

در حال حاضر امکان خرید پوستر دیواری سفارشی مطابق با طرح مورد دلخواه شما فراهم می باشد. در نتیجه می توانید بر اساس ابعاد فضای دکوراسیون و تصاویر شخصی، پوستر دیواری خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور جزء یکی از فروشگاه های فعال در حوزۀ فروش و پخش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی ساختمان در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند.

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 685
نمایش همه
علاقه مندی ها ()