تنوع یکی از مهم ترین عوامل در داشتن یک دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی است زیرا با گذشت زمان افراد نیاز به تنوع دارند و دوست دارند تغییراتی را در منزل یا محیط های کاری داشته باشند. همان طور که می دانیم تغییرات و استفاده از لوازم جدید لازم به صرف هزینه های بسیاری دارد، بنابراین اگر با هزینه ی کم بتوان تغییرات خوبی را در دکوراسیون ایجاد کرد بسیار عالی خواهد بود. کاغذ دیواری یکی از لوازمی است که تاثیر زیادی بر محیط داشته و دارای قیمت مناسبی می باشد ، شما با استفاده از کاغذ دیواری می توانید با کمترین هزینه تغییرات کلی را ایجاد نمایید.

با توجه به روی کار آمدن انواع بسیاری از دیوارپوش ها در طرح و رنگ های زیبا باز هم کاغذ دیواری جایگاه خود را حفظ کرده است و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

نصب کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها به صورت متری و یا رولی به فروش می رسند. نصب کاغذ دیواری به مهارت بالایی نیاز دارد که برخلاف ظاهر ساده اش پیچیدگی بسیاری داد. رول ها باید به درستی نصب شوند و هر ردیف باید دقیق در کنار دیگر ردیف ها قرار گیرد. این دیوار پوش به وسیله ی چسب بر روی دیوار می چسبد. برای نصب کاغذ دیواری حتما از فردی ماهر کمک بگیرید.

کاغذهای دیواری سازگار با محیط زیست

این روزها محیط زیست بسیار در معرض خطر قرار دارد و همین جهت برخی افراد دوراندیش و مبتکر دوست دارند که تمام وسایل خود را به گونه ‌ای خریداری کنند که با محیط زیست هیچگونه آسیبی وارد نکند. مسلما از آن جایی که بیش تر کاغذ های دیواری از جنس پلاستیک هستند، می ‌توانند برای محیط زیست خطرناک باشند زیرا تجزیه آن ها بعد از سال ‌های بسیار طولانی صورت می گیرد. این درحالی است که کاغذ دیواری سازگار با محیط زیست به راحتی تجزیه شده و در عین داشتن زیبایی برای محیط زیست نیز مفید می باشد.

استفاده از کاغذ دیواری در کنار پوستر دیواری

پوستر دیواری مانند یک تابلو بسیار بزرگ و جذاب هنری یک یا چند دیوار ساختمان را تزئین می کند، و زیبایی و هماهنگی اجزاء داخلی ساختمان را به بهترین شیوه ممکن به نمایش می گذارد، از این نوع دیوارپوش های سفارشی به صورت ترکیبی با انواع کاغذ دیواری ساده و سه بعدی استفاده می شود، تا جلوه بیشتری در نظر مخاطبان داشته باشند. برای اطلاع از فروش کاغذ دیواری کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت چاپ کاغذ دیواری هم مانند تمامی کالاهای تولیدی در گروه کیفیت و دوام این محصولات می باشد، نوع متریال اولیه، سایز کاغذ دیواری، کیفیت چاپ و تصویر، نوع جوهر به کار رفته و بسیاری موارد دیگر در این تعیین قیمت ها نقش اساسی دارند. برای خرید کاغذ دیواری باکیفیت باید در ابتدا به جنس آن دقت نمایید. جنس و کیفیت مهم ترین فاکتور در خرید یک وسیله می باشد. انواع کاغذ دیواری های تولید داخل و خارج کشور در فروشگاه ها به فروش می رسد. انتخاب یک کاغذ دیواری که هم دارای کیفیت چاپ و کاغذ خوبی باشد و هم دارای طرح مورد علاقه ی ما باشد به نظر سخت می رسد اما با روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی شما می توانید در زمان کمی این کار را انجام دهید و بدون مراجعه ، محصولات چندین فروشگاه را ببینید. فروشگاه تراز دکور از فروشگاه های معتبر در بخش فروش انواع کاغذ دیواری های بسیار باکیفیت می باشد که در این مرکز محصولات با قیمت های بسیار مناسب به فروش می رسد . تنوع کاغذ دیواری ها و کیفیت آن در این مجموعه باعث شده مشتریان رضایت کاملی را داشته باشند.جهت مشاهده محصولات و سفارش کالا ها به سایت مراجعه نمایید.

 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

شماره کارت بانک صادرات : 0635-1540-6975-6037  به نام حمید رضا رودکی

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()