یکی از بهترین تجهیزات ساختمانی که در زیبایی دکوراسیون نقش زیادی بر عهده دارد دیوارکوب می باشد. آنها را در انواع متفاوتی تولید و طراحی می نمایند که هر یک از آنها زیبایی خاص و منحصر به فردی دارند. شما باید بر اساس دکوراسیون فضای خود یکی از آنها را که با سبک منزل شما و یا محیط اداری تان هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کرده و خریداری کنید. آنها به عنوان یکی از بهترین پوشش های دیواری شناخته می شوند که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارند. استفاده کردن از این پوشش های دیواری برای فضاهای مسکونی بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

شما برای خرید دیوارکوب بهتر است به خوبی انواع آن را بشناسید، تنها از این طریق می توانید بهترین نمونه آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها هزینه بالاتری برای خرید دارند و برخی از آنها هم هزینه مناسب تری جهت خرید دارند. برای اینکه بهترین نمونه آنها را تهیه و خریداری نمایید در ادامه انواع آها را به صورت خلاصه معرفی می کنیم.

خرید انواع دیوارکوب :

برخی از مهمترین انواع دیوارکوب که باید با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. پوشش های ام دی اف :

یکی از مهمترین پوشش ایی که امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می شود دیوارکوب ام دی اف است. شما می توانید در بین مدل های متنوع این دیوارپوش یکی را که زیباتر است خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از آنها گزینه مناسبی برای خرید نمی باشند، چرا که با سبک دکوراسیون شما مطابقت ندارند. بر همین اساس باید شما به خوبی سبک دکوراسیون تان را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آنها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که شما نمی توانید آنها را شستشو دهید و تنها قادر هستید که آنها را با استفاده از دستمال نمدار تمیز کنید.

  1. پوشش های پی وی سی :

وزن این نوع از دیوارکوب ها نسبت به نوع ام دی اف بسیار کمتر است و به همین دلیل شما می توانید آنها را در شاخه های متنوع مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که زمان خرید این نوع از پوشش های دیواری باید اندازه آنها را به درستی انتخاب کنید. اگر تخصص زیادی در زمینه اندازه گیری آنها ندارید بهتر است با فروشندگانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت کنید. آنها به بهترین روش ممکن می توانند  اندازه های ساختمان شما را بزنند تا از آن استفاده کنید.

  1. پوشش های چوبی :

 یکی از متداول ترین و زیباترین انواع دیوارکوب ها که شما می توانید مورد استفاده قرار دهید پوشش های چوبی می باشد. آنها را با استفاده از تخته های پهن و باریک تولید و طراحی می کنند. اندازه های آنها با یکدیگر متفاوت می باشد، به همین دلیل شما قادر هستید که در بین انواع اندازه های آنها یکی را که با ساختمان و فضای شما مطابقت بیشتری دارد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. شما زمان انتخاب و خریداری این نوع از پوشش ها باید کیفیت شان را به خوبی مورد بررسی قرار داده تا باکیفیت ترین نمونه آن را تهیه کنید.برای اطلاع از  قیمت دیوارپوش به سایت مراجعه کنید.

  1. پوشش های چرمی :

نسل جدید دیوارکوب ها را این نوع از پوشش ها می شناسند که شما در فضاهای داخلی بسیار یاز ساختمان ها می توانید آنها را مشاهده کنید. در بسیار یاز ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و ... این نوع از پوشش ها کاربرد زیادی دارند. به همین دلیل برای خرید آنها باید به خوبی با ویژگی هایشان آشنایی داشته باشد. قطعات این محصول متفاوت است و باید به درستی در کنار یکدیگر نصب شوند. برای خرید آنها بهتر است با کارشناسان مشورت های لازم را داشته باشید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 636
نمایش همه
علاقه مندی ها ()