یکی از انواع کفپوش هایی که امروزه از آن استفاده بسیار زیادی می شود پارکت لمینت می باشد.این پارکت ها از آنجایی که شبیه به پارکت های معمولی هستند شما نمی توانید به خوبی تشخیص دهید، ولی باید بدانید با آنها تفاوت هایی دارند. مواد به کار رفته شده درون آنها بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد، که کیفیت آنها را بالاتر برده است. یکی از این مواد چوب است که آن را به عنوان لایه رویی به کار برده اند و زیبایی پارکت هم به همان لایه رویی می باشد.  

شما برای خرید پارکت لمینت باید به خوبی با ویژگی های آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. یکی از نکات مهمی که زمان خرید بهتر است به آن توجه نمایید قیمت آنها می باشد. باید یکی از انواع پارکت ها را خریداری کنید که هزینه و بودجه خریداری آنها را داشته باشید. برخی از ویژگی های مهمی که این نوع از پارکت ها دارند و شما باید با آنها آشنایی داشته باشید را در ادامه معرفی می کنیم.

آشنایی با ویژگی های پارکت لمینت برای خرید :

برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که پارکت لمینت دارد و باید از آنها اطلاع داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. آنها دارای طرح ها و مدل های متنوع می باشند، بر همین اساس شما می توانید یکی از آنها را که با سبک دکوراسیون خانه شما مطابقت دارد را خریداری کنید. طرح ها و مدل های آن به دسته بندی های مختلفی تقسیم بندی می گردد که شما می توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید.
  2. برخلاف آن دسته از پارکت هایی که برای نصب کردن شان به چوب نیاز دارید، شما برای نصب پارکت لمینت به چسب نیاز ندارید. کنار این پارکت ها کیک هایی وجود دارد که شما می توانید آنها را به خوبی در هر یک از انواع پارکت های لمینت مشاهده کنید. برای نصب کردن این کلیک ها باید به یکدیگر قفل شوند. بنابراین بسیاری از طراحان ساختمان این ویژگی پارکت لمینت را به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های آن می شناسند.
  3. دوام و ماندگاری آن نسبت به بسیاری از انواع پارکت های دیگر بیشتر است. شما زمانی که از آن استفاده کنید خیالتان راحت است که می توانید تا سال های سال از کیفیت آن بهره مند شوید.
  4. از آنجایی که زمان نصب این نوع از پارکت ها زیر آن یک فوم می گذارند، باید بدانید که به عنوان عایق صدا هم از آنها نام برده می شود. بنابراین به این ویژگی مهم آن هم زمان خرید دقت داشته باشید و سپس آن را خریداری کنید.
  5. در مقایسه با نصب پارکت باید بدانید که نصب کردن پارکت لمینت هزینه زیادی ندارد. شما برای نصب این نوع از پارکت ها نیازی نیست هزینه زیادی را پرداخت کنید.
  6. اگر از چسب استفاده نکنید به کف اتاق آسیبی وارد نمی شود، بنابراین استفاده و نصب این پارکت ها آسیبی به کف زمین وارد نمی سازد و همین ویژگی موجب محبوبیت آن شده است.
  7. فوم های به کار رفته شده درون این پارکت ها بسیار تنوع مدل دارند، بنابراین شما می توانید در بین انواع مدل های آن یکی را که با ساختمان و زمین شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برای اطلاع از فروش پارکت هوگر به سایت مراجعه کنید. 

8. در برابر آب و یا خراش این پارکت مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهد. پارکت های دیگر یکی از مهمترین ایراداتی که دارند این است که امکان دارد در برابر آب دچار آسیب و ضربه شوند. بنابراین به این ویژگی مهم پارکت های لمینت هم زمان خرید دقت بسیار زیادی داشته باشید.  

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 977
نمایش همه
علاقه مندی ها ()