امروزه بسیاری از افراد به زیبایی و طراحی داخلی ساختمان های خود توجه نشان می دهند. آنها می توانند با استفاده از دیوارپوش زیبایی ساختمان خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. آنها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که هر یک از آنها زیبایی بی نظیری دارد. شما می توانید برای خرید آنها به دکوراسیون فضای مورد نظر خود دقت داشته باشید تا یکی از آنها را که با فضای شما مطابقت بیشتری دارد را خریداری کنید.  

اگر شما می خواهید به خانه خود زیبایی خاصی ببخشید و در واقع به فضای مورد نظرتان شخصیت دهید باید بدانید که استفاده از  دیوارپوش  بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. برای خرید آنها بهتر است به خوبی کیفیتی که دارند را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نوع کیفیت آنها را انتخاب کنید. در صورتی که آنها کیفیت لازم را نداشته باشند بعد از مدتی به طور کلی از بین می روند و دیگر شما نمی توانید از زیبایی آن بهره مند شوید.

آشنایی با انواع دیوارپوش :

برخی از مهمترین مدل های دیوارپوش که شما می توانید بر اساس دکوراسیون فضای خود یکی از آنها را خریداری کنید عبارت می باشد از :

  1. مدل های چوبی :

 اگر شما می خواهید خانه ای اصلی و یا در سبک روستایی داشته باشید باید بدانید که این نوع از دیوارپوش ها بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید. شما با استفاده از آنها می توانید آرامشی که در طبیعت وجود دارد را با خود به منزل بیاورید. تخته هایی که پهن و یا باریک هستند در این مدل به خوبی طراحی می شوند و روی دیوار شما نصب می گردند. شما می توانید آنها را به صورت افقی و یا عمودی نصب کنید. البته که شما این مدل را هم می توانید در بسیاری از خانه های لوکس مشاهده کنید.

  1. مدل های چرمی :

 از دیگر انواع دیوارپوش ها که شما می توانید انتخاب و خریداری کنید مدل های چرمی نیز می باشند. آنها را به عنوان نسل جدید پوشش های دیواری نیز می شناسند که شما در هر مکانی می توانید از آنها استفاده کنید. در واقع استفاده از آنها در مدرسه، اداره ها، مراکز تجاری، منازل و .. انجام می شود که زیبایی بسیار زیادی هم نیز دارد. از آنها به عنوان عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی هم نیز استفاده می کنند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که یکی از ملاک های مهم انتخاب پوشش های دیواری برایتان عایق صدا و رطوبت می باشد، باید بدانید که این مدل بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

  1. مدل های سه بعدی :

این نوع از دیوارپوش ها در بین انواع مدل ها طرفداران بسیار زیادی دارند، شما می توانید با استفاده از نورپردازی های خلاقانه آنها را مورد استفاده قرار دهید و زیبایی فضای خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. ترکیب نور با این نوع از پوشش های دیواری بسیار خاص و جذاب می شود که شما می توانید در فضاهای مدرن و یا کلاسیک از آنها استفاده کنید. آنها ضد آب هستند و در کمترین زمان نصب می شوند، چرا که نیازی به درزگیری و یا رنگ کاری ندارند. برای خرید دیوارپوش ام دی اف به سایت مراجعه نمایید. 

  1. مدل های سنگی :

این نوع از پوشش های دیواری بسیار آنتیک هستند و شما نباید سراس منزل خود را با آنها طراحی کنید. به طور معمول بخش از خانه را با استفاده از این نوع دیوارپوش طراحی می کنند تا تنها از زیبایی آن استفاده کرده باشند. یکی از نکاتی که در استفاده از آن باید به آن دقت داشته باشید این است که بیش از حد آن را روی دیوار نصب کنید، چرا که فضا را از شیک بودن دور می سازد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()