امروزه یکی از مهمترین تجهیزات تزیینی که در منازل و یا حتی محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد کاغذ دیواری می باشد. این وسیله هم مانند بسیاری از انواع دیگر تجهیزات دارای مدل های متنوع و گوناگون است که شما زمان خرید باید به خوبی با انواع آن آشنایی لازم را داشته باشید. برخی از آنها هزینه بالاتری برای خرید دارند و برخی از آنها هم هزینه خریداری شان پایین تر است. شما زمان خرید آنها بهتر است به بودجه خود دقت داشته باشید، البته که باید به کیفیت آنها هم توجه نمایید.

پیش از اینکه اقدام به خرید کاغذ دیواری برای محیط های مورد نظر خود نمایید باید با مدل های آن آشنایی بیشتری داشته باشید. رنگ بندی آنها یکی از دیگر نکاتی بسیار مهمی است که باید زمان خرید به آن دقت داشته باشید. اینکه رنگ هر یک از آنها با دیگر تجهیزات منزل شما مطابقت کافی داشته باشد اهمیت بسیار زیادی دارد، بر همین اساس به خوبی این مورد را زمان خرید در نظر داشته باشید تا بهترین نمونه را خریداری کنید.

آشنایی با انواع کاغذ دیواری :

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که برخی از مهمترین نمونه های آنها عبارت می باشد از :

  1. کاغذی :

این نوع از کاغذ دیواری بسیار نازک می باشد و شما نمی توانید آنها را شستشو دهید. آنها را با استفاده از چسب های خاص و مخصوص به دیوار می چسبانند تا به خوبی روی دیوار بماند. یکی از مهمترین ایراداتی که این نوع از کاغذهای دیواری دارند، پاره شدن بسیار سریع شان می باشد. همین عامل موجب شده است که افراد از آن برای اتاق کودک استفاده نکنند. به عبارتی باید بیان کنیم که تنها مزیت این نوع از کاغذهای دیواری ارزان بودن آنها می باشد.

  1. پی وی سی :

از دیگر نمونه های کاغذ دیواری که بسیار بادوام می باشد و ضد اب و ضد خش ایت نمونه های پی وی سی است. آنها به سختی پاره می شوند که اگر به خوب یاز انها مراقبت نمایید تا چندین سال بدون هیچ ایراد و عیبی کار می کنند. یکی از ویژگی های بسیار مهمی که این نوع از کاغذهای دیواری دارند این است که شما می توانید آنها را شستشو دهید. به همین دلیل برای نصب در اتاق کودک بهترین گزینه به شمار می رود. شما زمان خرید باید حتما به قابلیت شستشوی آن دقت زیادی داشته باشید. برای خرید کاغذ دیواری پی وی سی به سایت مراجعه کنید. 

  1. نانو :

 یکی از دیگر نمونه های کاغذ دیواری که از فناوری نانو برای تولید بهره برده است این نمونه می باشد. آنها در برابر آلودگی و دوده مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می دهند. به هیچ عنوان خراشیده نمی شوند و یکی از ویژگی های مهم دیگری که دارند ضد آلرژی بودن آنها می باشد. شما می توانید رد مکان هایی که نور آفتاب بسیار شدید است آنها را نصب کنید، چرا که دچار رنگ پریدگی نمی شوند. شما اگر می خواهید برای زیبایی دکوراسیون فضای مورد نظر خود آنها را خریداری کنید باید بدانید که قیمت و کیفیت آنها نسبت به مدل های دیگر تا حدودی بیشتر است.

  1. مخمل :

یکی از انواع کاغذ دیواری که امروزه طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد آنها را نصب می کنند نوع مخملی می باشد. شما باید به خوبی بدانید آنها قابلیت شستشو ندارند و به همین دلیل از آنها باید به خوبی مراقبت کنید. بیشترین استفاده ای که از آنها می شود برای خانه هایی است که سبک دکوراسیون کلاسیک دارند. اگر شما بنابراین در بین انواع کاغذهای دیواری دنبال طرح های خاص و کلاسیک هستند می توانید این نمونه را انتخاب و خریداری نمایید. دکور خانه با استفاده از آنها بسیار خاص می شود.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 421
نمایش همه
علاقه مندی ها ()