یکی از انواع کفپوش هایی که زیبایی بی نظیری دارد و از چوب طبیعی آن را تولید و طراحی می کنند پارکت می باشد. برای تولید این نوع از کفپوش ها فرآیند خاص و پیچیده ای را طی نمی کنند، بلکه تنها چوبی که برای درختان متنوع می باشد را به الوار تبدیل می نمایند و سپس آنها را به اندازه کوچی تری در می آورند. زمان نصب کردن آنها در کف زمین باید قطعات در کنار یکدیگر قرار بگیرند. امروزه با توجه به اینکه نباید درختان قطع شوند و این مسئله زیست محیطی اهمیت زیادی دارد از چوب های مصنوعی برای تولید این کفپوش استفاده می شود.

هر یک از انواع  پارکت ویژگی ها و مشخصات متنوعی دارد که شما برای خرید باید با هر یک از آنها آشنایی بیشتری به دست آورید. تنها از این طریق می توانید یک از بهترین نمونه های آن را خریداری کرده و در محیط مورد نظر خود آنها را نصب کنید. زمانی که شما با انواع این کفپوش آشنایی بیشتری داشته باشید می توانید یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. بنابراین در ادامه برخی از نمونه های مهمی که این نوع کفپوش دارد را معرفی می کنیم.

آشنایی با انواع پارکت :

برخی از مهمترین و اصلی ترین نمونه پارکت که شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. لمینت :

این نمونه از پارکت ها از چند لایه مواد تولید و طراحی شده اند که یکی از این لایه ها چوب می باشد. بسیاری از افراد شاید بر این بارو باشند که تمامی لایه های آن چوب است، اما باید بدانید تنها یک لایه آن چوب می باشد که به طور معمول لایه رویی را از چوب طراحی می کنند. امروزه این نوع از کفپوش ها از آنجایی که بافت خاصی دارند و دوام آنها هم بسیار بالاتر می باشد به عنوان یکی از کفپوش های عالی و بی نظیر شناخته می گردد.

  1. یک تکه :

 آن دسته از افرادی که طرفداران متریال های طبیعی می باشند می توانند این مدل از پارکت را انتخاب کنند. در واقع اگر شما دوست دارید تمامی ظاهر نمای خانه تان کلاسیک و طبیعی باشد باید، این نمونه را انتخاب کنید و از سبک بی نظیر آن لذت ببرید. البته که باید دقت داشته باشید نصب آن نسبت به دیگر نمونه ها زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد. مراقبت کردن از آن نیز مشکل است و باید به خوبی در مورد نکات نگهداری از آن اطلاعات خود را افزایش دهید. ضخامتی که این نوع از کفپوش ها دارند بیشتر شبیه به مدل لمینت می باشد.

  1. تمام چوب :

این نوع از پارکت نسبت به نمونه های دیگری که معرفی کردیم از عمر بیشتری برخوردار هستند و ظاهر آنها هم بسیار شیک می باشد. ساخته شدن آنها با استفاده از چوب درختان می باشد، که استفاده از آن برای افرادی که با سرو صدا و گرما مشکل دارند بهترین انتخاب به شمار می رود. یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد این نوع از کفپوش وجود دارد این است که شما می توانید هر اندازه که مایل هستید آن را سمباده کاری نمایید و برق و شفافیت آن را افزایش دهید. برای خرید پارکت لیزارد به سایت مراجعه کنید. 

  1. ضد آب :

از آنجایی که پارکت به وسیله چوب طراحی و تولید می شود، بنابراین آب دشمن اصلی آن به شمار می رود. به همین دلیل شما می توانید به تازگی در بازار نمونه های ضد آب این کفپوش را خریداری کنید. البته که باید بدانید آنها را بیشتر در سرویس های بهداشتی و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می دهند. شما می توانید برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی خود این نمونه را خریداری کنید.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1015
نمایش همه
علاقه مندی ها ()