بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که میز ناهارخوری یکی از وسیله های لوکس منزل به شمار می رود. ولی باید بدانید این وسیله هم برای خانه های بزرگ و هم برای خانه های کوچک یکی از بهترین و مهمترین وسیله ها به شمار می رود. شما برای خرید این وسیله باید به برخی از نکات بسیار مهم دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آنها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. برخی از این نکات به شما کمک می کند که یکی از انواع میزهای ناهارخوری مناسب با خانه خود خریداری نمایید.

میز ناهارخوری انواع مختلفی دارد و هر یک از آنها ویژگی های متنوعی دارد. شما باید به خوبی ویژگی ها  و تعداد صندلی های هر یک از آنها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید یکی از آنها را که در رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد برای منزل و یا حتی محیط های دیگری که در نظر دارید خریداری کنید. برای خرید میز ناهار خوری به سایت مرجعه کنید. 

نکاتی برای خرید میز ناهارخوری :

شما زمان خرید میز ناهارخوری باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید تا مناسب ترین و مرغوب ترین نمونه آنها را خریداری کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی هایی که زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید عبارت می باشد از :

  1. ارتفاع میز :

 یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که زمان خرید میز ناهارخوری باید به آن دقت داشته باشید این است که ارتفاع میز را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. اگر شما قد زیاد بلندی ندارید نباید آن دسته از میزهایی را که ارتفاع بالایی دارد خریداری کنید. شما زمان خرید باید پشت آن بنشینید تا از استاندارد بودن آن مطمئن شوید. زمانی که شما روی یک میز استاندارد غذاهای خود را قرار دهید و بخواهید آنها را میل کنید باید تمامی اعضای بدن شما احساس راحتی داشته باشد. نرم بودن و راحتی صندلی را هم بهتر است زمان خرید به خوبی در نظر داشته باشید.

  1. قیمت :

از دیگر نکات بسیار مهمی که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد قیمت آن می باشد. برخی از آنها قیمت بالایی دارند و برخی از آنها هم قیمت خریدشان مناسب تر است. شما زمان خرید باید به خوبی بودجه خود را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین نمونه آن را بر اساس نیاز بودجه خود خریداری کنید.  اگر تعداد صندلی های میز زیاد باشد، بدون شک قیمت آن هم بالاتر می رود، بنابراین شما باید بر اساس تعداد اعضای خانواده خود یکی از آنها را خریداری کنید.

  1. جنس :

جنس میز ناهارخوری یکی از دیگر مواردی می باشد که زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید. برخی از آنها فلزی، چوبی و یا ... هستند که هر یک از آنها قیمت متنوعی دارد. شما باید بدانید که هر یک از آنها مقاومت و قیمت متنوعی دارند، بر این اساس باید به این مسئله دقت داشته باشید. امروزه به طور معمول افراد نوع چوبی آنها را خریداری می کنند، چرا که کیفیت بسیار عالی تری دارند، البته که باید بدانید نوع چوب هم اهمیت بسیار زیادی دارد. برای اطلاع از فروش محصولات خانگی چوبی به سایت مراجعه کنید. 

  1. مدل و طرح :

از دیگر نکات بسیار مهمی که زمان خرید میز ناهارخوری باید به آن دقت نمایید مدل و طرح آن می باشد. برخی از آنها که مدل های کلاسیک دارند بدون شک هزینه بیشتری دارند. البته که برخی از مدل های مدرن هم هزینه بالایی برای خرید دارند. شما باید به خوبی هر یک از مدل ها و طرح های آنها را به خوبی بررسی کنید تا یکی از آنها را که با دکوراسیون منزل تان مطابقت بیشتری دارد خریداری نمایید. بنابراین در این مورد بهتر است به طراحی دکوراسیون منزل خود توجه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 747
نمایش همه
علاقه مندی ها ()