مبل یکی از لوازم است که در مکان های مختلف از آن برای استراحت استفاده می کنند. مبل ها بسیار مهم هستند زیرا ما مدت زمان بسیار زیادی را بر روی آن ها می نشینیم و باید دارای استاندارد باشد . همچنین مبل ها به دلیل اختصاص دادن فضای بسیار در دکوراسیون ، در محیط تاثیر بالایی می گذارند بنابراین انتخاب یک مبل خوب و باکیفیت بسایر مهم می باشد. بعد از گذشت مدتی افراد تمایل به تعویض مبلمان دارند و می خواهند تغییراتی را در دکوراسیون به وسیله ی مبل ایجاد کنند. اما خرید مبل هزینه ی بالایی دارد و به همین دلیل یکی از راه هایی که در تغییرات مبل موثر است تعویض پارچه مبل است.

شما در زمان تغییرات و یا در زمان آسیب دیدگی پارچه مبل می توانید با خرید پارچه جدید آن را زیبا سازید .

در ادامه به برخی از انواع پارچه های مبلی می پردازیم:

پارچه مبلی مخمل: پارچه مبل مخمل یکی از پارچه هایی است که دارای سطح براق بوده و جنس نرمی دارد. پارچه مخمل یکی از پارچه هایی است که از آن استفاده ی بسیاری در ساخت مبل ها دارند زیرا هم نرم بوده و هم چروک نمی شود و دوام خوبی دارد.

پارچه مبل نانو: پارچه نانو یکی دیگر از انواع پارچه مبل ها می باشد که بسیار خوب و با کیفیت بوده و این نوع پارچه از پارچه هیا جدیدی است که ضد لک و ضد آب می باشد. این نوع پارچه دارای دوام بسیار زیادی بوده و زیبایی خصی را به محیط می بخشد.

 پارچه مبل ساتن: پارچه مبل ساتن یکی از پارچه های براق بوده که بافت نازکی دارد و مقداری هم سر می باشد. پاک کردن پارچه ساتن دشوار است.

پارچه مبل جین: پارچه جین یکی از سبک هایی است که در رنگ های آبی بوده و دارای تنوع کمی میباشد. پارچه مبل جین دارای دوام بالایی بوده و فضایی متفاوت را ایجاد می نماید.

پارچه مبل ریون: ریون از پارچه هایی است که حالتی کشسان دارد و دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد. این نوع پارچه مقاومت خیلی بالایی در برابر لکه و آب ندارد .

پارچه مبلی ویسکوز: پارچه های مبلی ویسکوز دارای سطح براقی بوده و از الیاف های طبیعی به دست می آید. این پارچه یکی از پارچه مبلی های مناسب از الیاف طبیعی می باشد که یکی از معایب آن چروک شدن فوری آن است.

پارچه مبل نایلونی: پارچه های نایلونی دارای دوام بالایی می باشند. این نوع پارچه ضد آب می باشد و دارای مقاومت بالا در برابر کشش می باشد. این پارچه ها در برابر نور مستقیم دوام کمتری دارند.

پارچه مبلی پلی استر: پارچه های پلی استر یکی از پارچه مبلی های مصنوعی می باشد. این نوع پارچه مقاومت بسیار زیادی از خود در برابر عوامل مختلف نشان می دهد. برای خرید پارچه مبل راحتی به سایت مراجعه کنید. 

نکات مهم در خرید پارچه مبل

تراکم پارچه از مواردی است که به هنگام خرید پارچه مبل باید آن را در نظر بگیرید. پارچه های مبلی دارای تراکم نسبتا زیادی هستد و اگر تراکم پارچه مبل کم باشد در زمان کوتاه شاهد خربی بافت آن می شویم.  رنگ پارچه نیز یکی از ویژگی هایی است که در خرید باید به آن توجه داشته باشید. طرح و رنگ پارچه ها مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل انتخاب می شود. رنگ های روشن زودتر کثیف شده و کثیفی را نشان می دهند بنابراین اگر برای مکان های پر رفت و آمد می خواهید پارچه مبل تهیه کنید از رنگ های نسبتا تیره استفاده نمایید.

گروه تعمیرات مبل ربکالا یکی از مراکز فروش انواع پارچه مبلی با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیا مناسب می باشد.

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246-09022608009

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1017
نمایش همه
علاقه مندی ها ()