به بازسازی ، تعمیر اجزای مبل، تعویض اجزای مبل تعمیرات مبل گفته می شود. مبل نیز مانند تمامی لوازم پر مصرف در طول زمان و استفاده مکرر دچار خرابی شده و نیاز به تعمیرات مبل پیدا می کند. در تعمیرات ابتدا اجزای مبل مورد بررسی قرار می گیرد و ایرادات رفع می گردد و در صورت نیاز قطعات مورد تعویض قرار می گیرد. تعمیرکار حرفه ای مبل تعمیرات را با کمترین هزینه برای شما انجام خواهد داد.

مبل ها با توجه به جنس و کاربردشان از نظر دوام و ماندگاری متفاوت خواهد بود .همین طور نحوه نگهداری بسیار مهم بوده و می تواند در مقدار عمر آن موثر باشد. همین طور هر مبلی دارای متریال خاصی است مثلا نوع چوب به کار رفته در مبل ها بسیار مهم است ، برخی از چوب ها دارای تراکم بالایی بوده و در ضربات معمولی دوام بالایی دارد ولی برخی از چوب ها فورا دچار خراشیدگی و صدمه می گردند بنابراین در زمان خرید نیز به چوب مبل باید دقت بسیاری داشته باشید تا کمتر نیاز به تعمیرات مبل پیدا کنید. همچنین جنس پارچه ی به کار رفته در مبل هم بسیار مهم است برخی از مبل ها از چرم ساخته شده اند که چرم جلوه ی مدرن و زیبایی دارد اما به سرعت دچار خراشیدگی می شود و نیازمند دقت بیشتری در استفاده از آن است ، برخی نیز از پارچه های گوناگون ساخته می شوند که کیفیت پارچه ی به کار رفته بسیار مهم است مثلا اگر نازک باشد به زودی دچار پارگی در بافتش خواهد شد.

اما زمانی که اتفاقی برای مبل شما می افتد تنها چاره ی کار تعمیرات مبل است که در صورت تصمیم نداشتن به تعویض مبل ، باید انجام گیرد. برخی از افراد در ذهن دارند که آیا مبل را تعویض کنند و یا تعمیرات مبل را انجام دهند، باید بگوییم که اگر بافت مبل  های شما سالم و خوب بوده و فرسودگی ندارد و از مبل خود راضی هستید تعمیرات مبل بهتر از تعویض آن است زیرا هزینه ی کمی خواهد داشت. مبل با استفاده از تعمیر دوباره زیبا خواهد شد و اگر تعمیرکار شما حرفه ای باشد محل ترمیم پیدا نخواهد بود.

هزینه تعمیرات مبل

 هزینه تعمیرات مبل به عوامل بسیاری وابسته است که شامل ایاب و ذهاب، خرید پارچه و اجزای مبل، هزینه نجاری و ترمیم چوب، هزینه رنگ کاری چوب، تعداد مبل آسیب دیده و مدل آن و سختی کار و....  تمامی این عوامل برای هر مبل متفاوت خواهد بود.

مبل در طول زمان دچار شکستگی، خراشیدگی ، پارگی پارچه، فرورفتگی و.... می شود و زمانی که شما قصد خرید مجدد را نداشته باشید می توانید با استفاده از تعمیرات مبل آن را قابل استفاده نمایید. تعمیرات مبل دارای فرایندی است که باید به ترتیب انجام گیرد تا تداخلی در کار ایجاد نشود:

این مراحل شامل شکافتن رویه مبل، نجاری، رنگ کاری و رویه کوبی می باشد. این چهار مورد با توجه به مبل آسیب دیده تعیین می شود و سایر مراحل در این 4 مرحله جای می گیرد. برای اطلاع از خدمات تعمیرات مبل در شمال تهران به سایت مراجعه کنید. 

زمانی که شما مبل خود را به تعمیرات مبل می سپارید ، فرد تعمیرکار شروع به شکافتن رویه مبل می کند تا مبل را برای نجاری آماده کنند. نجاری بر روی مبل انجام شده و تعمیرات مورد نیاز انجام خواهد گرفت. سپس بر روی مبل رنگ کاری انجام می گیرد، در این مرحله رنگ کلی و یا جزئی و لکه گیری انجام خواهد شد. پس از پایان کار رویه کوبی مبل انجام می گیرد.

گروه تعمیرات مبل ربکالا با خدمات دهی عالی خود توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. همین طور هزینه خدمات در این مرکز بسیار مناسب و منصفانه می باشد.

آدرس : تهران، جنت آبادجنوبی، پیامبر غربی، خیابان جهاد اکبر، کوچه یازدهم، پلاک 14 تلفن : 02144025246-09022608009

عضو رسمی اتحادیه درودگران و مبل سازان تهران با شناسه صنفی :0466864041

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 997
نمایش همه
علاقه مندی ها ()