چاپ پوستر دیواری هم مانند انواع پرده چاپی که در سالهای اخیر وارد صنعت دکوراسیون داخلی ساختمان شده، یک روش بسیار جدید و نوین است که با استفاده از آن می توان برخی از قسمت های داخلی ساختمان را به صورت اختصاصی دیزاین نمود، که البته هدف از چاپ پوستر دیواری در ساختمان های مختلف با توجه به انتظارات مشتریان و نوع کاربری محیط متفاوت است. پیشرفت صنعت چاپ و بالارفتن کیفیت انواع دستگاه های چاپی مانند چاپ دیجیتال و سابلیمیشن، که امکان چاپ روی تمامی سطوح از قبیل شیشه، چوب، پلاستیک، کاغذ و پارچه را فراهم می کردند، زمینه ساز تولید محصولاتی همچون پرده تصویری و چاپ پوستر دیواری سفارشی شدند، که به فضای داخلی ساختمان ها هویت می بخشند و یک طراحی بی عیب و نقص از خود به نمایش می گذارند. چاپ پوستر دیواری سفارشی تنها به منظور دیزاین ساختمان های مسکونی و تجاری انجام نمی شود، امروزه در تمامی همایش های بزرگ و رسمی برای معرفی یک اثر هنری، رسانه ای، علمی، مشخص کردن موضوعات یک کنفرانس، اعلام یک رویداد علمی، فرهنگ سازی و بسیاری موارد دیگر از روش های مختلف چاپ پوستر دیواری استفاده می شود، که طرفداران بسیار زیادی دارد، و به موارد فوق اعتبار و رسمیت می بخشد.

انواع روش های چاپ پوستر دیواری

انتخاب کاغذ مناسب و با دوام و همین طور جوهر مخصوص و ضد ریزش از مهمترین مواردی هستند که در کیفیت چاپ پوستر دیواری بسیار موثراند و به راحتی می توان با توجه به آن ها پوستر مناسب را انتخاب کرد. در انواع روش های چاپ پوستر دیواری معمولا از انواع کاغذ های گلاسه، اکلیلی، ماسه ای، پوشالی و چرم استفاده  می شود، این نوع از کاغذ ها به خوبی در گرماژ 100 تا 400 گرم  دوام می آورند و می توان از تمام تناژ رنگی متنوع و مختلف بر روی آن ها استفاده کرد، که کیفیت بالای این محصولات را به خوبی برای مشتریان مشخص می کند. بر روی تمامی کاغذ های پوستر دیواری معمولا یک روکش لمینت و یا سلفون استفاده می شود ، که از این محصولات در برابر عوامل محیطی نظیر ریزش مایعات، رطوبت، خراش و پارکی محافظت می کند، و دوام و ماندگاری این محصولات را دو برابر می کند. چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت از مهمترین و موثرترین روش های دیزاین اختصاصی و ویژه ساختمان ها می باشد، که در برخی موارد می توان از آن ها به عنوان ابزارهای تبلیغاتی و معرفی خدمات و یا کالاهای خاص تجاری استفاده می کنند، تا محصولات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان نمایش دهند.

چاپ پوستر دیواری سفارشی

چاپ پوستر دیواری سفارشی در سبک ها و طراحی های مختلف مانند سبک های مدرن، انتزائی، کلاسیک، طبیعت، منظره، دریا، کودکانه، تصویر پرتره افراد و یا مدل سازی و طراحی های اختصاصی برای تبلیغات و برند سازی قابل انجام می باشد. در این روش در ابتدا طراحان و گرافیست های حرفه ای با  استفاده از نرم افزارهای طراحی کامپیوتری به صورت کاملا اصولی و دقیق طرح های خود را شبیه سازی می کنند، و در اختیار شرکت های طراجی و چاپ پوستر دیواری می گذارند تا به بهترین روش ممکن این طراحی ها را در سایزهای دلخواه چاپ کنند . برای خرید پوستر دیواری کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری ارزان

چاپ پوستر دیواری ارزان و باکیفیت توسط تیم طراحی و تزئینات داخلی دکور آفیس با استفاده از بهترین و مدرن ترین روش های چاپی روز دنیا انجام می شود، و متقاضیان سفارش چاپ پوستر دیواری باکیفیت و مقاوم در سایزهای دلخواه با مراجعه به سایت این مرکز فروشگاهی و مشاهده نمونه کارهای آن، می توانند با خیالی آسوده سفارشات خود را به این مجموعه معتبر بسپارند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()