چاپ پوستر دیواری که برای طراحی های اختصاصی با موضوعی خاص مورد استفاده قرار می گیرد از جدید ترین خدماتی است، که وارد صنعت تولید کاغذ دیواری شده است. پوستر دیواری مانند یک تابلو جذاب نقاشی یک یا چند دیوار ساختمان را در برمی گیرد، بنابراین باید در انتخاب صحیح این محصولات دقت کرد، تا بیشترین بازخورد و تاثیر را در دیزاین ساختمان داشته باشد، این روکش های کاغذی جذاب و دیدنی را می توان در ابعاد دلخواه سفارش داد. چاپ پوستر دیواری برای صنایع و سازمان هایی که ارائه دهنده خدمات یا معرف برندی خاص هستند، اغلب به صورت اختصاصی انجام می شود، در این مجموعه ها هدف از چاپ پوستر دیواری نوع تبلیغات مثبت و بالا بردن پرستیژ کاری در نظر مخاطبین می باشد. امروزه استفاده از انواع پوستر دیواری که در حول یک محور شغلی طراحی و تولید می شوند، به اوج خود رسیده است، و این هنر جدید جایگاه خوبی در بازارهای خرید و فروش کاغذ دیواری پیدا کرده است.  چاپ پوستر دیواری  برای همایش های علمی و هنری، سمینارها، گردهمایی ها و فراخوان ها برای رسمیت بخشیدن به این جلسات به یک ضرورت تبدیل شده است، که به نوعی ثبت کننده این رویدادها می باشد. استفاده از پوستر دیواری در طراحی دیزاین داخلی ساختمان ها بسیار پر طرفدار می باشد، که معمولا از  آن ها به صورت ترکیبی همراه با کاغذ دیواری های ساده یا سه بعدی استفاده می شود تا جذابیت محیط را بتوان بهتر و ساده تر به نمایش عموم گذاشت. قیمت چاپ پوستر دیواری هم مانند دیگر محصولات این گروه بر اساس کیفیت و روش چاپ، نوع متریال مصرفی و ابعاد و اندازه پوستر دیواری محاسبه و تعیین می شود.

سبک های طراحی و چاپ پوستر دیواری

گاهی در طراحی های اختصاصی هم از الگوهای خاص و ثبت شده ای نیز کمک گرفته می شود که به تصاویر معنا و مفهوم می بخشند، به همین دلیل است که سبک های طراحی و چاپ پوستر دیواری هم مانند دیگر سبک های نقاشی از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و کیفیت چاپ و وضوح تصویر در آن ها وابسته به نوع و جنس کاغذ و جوهر و دستگاه چاپ پوستر دیواری می باشد. از پر استفاده ترین دستگاه های چاپی مورد استفاده در این صنعت می توان به دستگاه چاپ سابلیمیشن و دیجیتال اشاره کرد که در صورت استفاده از تصاویر رنگی، کیفیت چاپ بسیار خوبی دارند. تصاویر آرامش بخش در تناژ رنگی مختلف مانند منظره، طبیعت، دریا، تصاویر اسپرت، مدرن و کلاسیک بخشی از انواع سبک های طراحی ساختمان می باشد.

کیفیت چاپ پوستر دیواری

همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، کیفیت چاپ پوستر دیواری وابسته به نوع کاغذ  و جوهر و همین طور کیفیت و  نوع دستگاه چاپ این محصولات می باشد. استفاده از انواع کاغذ های اکلیلی، ماسه ای، گلاسه و غیره در سایزها و ابعاد مشخص مانند A3, A3++ و A4 در طرح ها و نقش های سفارشی و دلخواه از مهمترین مزایای استفاده از این محصولات است، که استفاده از آن ها را در سالهای اخیر به اوج خود رسانده است.  روکش سلفون یا لمینتی که سطح رویی انواع پوستر دیواری را پوشانده است، از این محصولات در برابر  آسیب های محیطی مانند شست و شو، پارگی و خراش محافظت می کند.برای خرید پوستر دیواری گل های سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

چاپ پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت

شرکت های بسیار زیادی در زمینه تولید و فروش خدمات چاپ پوستر دیواری با مناسب ترین قیمت با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین متریال اولیه فعالیت می کنند، که از معتبرترین و مهمترین آن ها می توان به فروشگاه آنلاین دکورآفیس اشاره کرد، که سالهاست با عرضه انواع محصولات تزئینات داخلی ساختمان به مشتریان این محصولات و خدمات در سراسر کشور خدمات می دهد. متقاضیان خرید و چاپ پوستر دیواری در تهران با مراجعه به سایت دکور آفیس می توانند محصولات دلخواه خود را انتخاب کرده و نسبت به سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()