امروزه بسیاری از افراد مثل نوجوان ها و افراد جوان ها باید برای اتاق خواب خود تخت یک نفره خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. این تخت خواب باید استانداردها لازم را داشته باشد تا افراد به راحتی روی آن خوابیده و خواب آرامی داشته باشند. مدل های بسیار زیادی از تخت های یک نفره را شما می توانید خریداری کرده و در اتاق خود بگذارید. تنها باید به محیط اتاق خواب خود و مدل تخت دقت داشته باشید تا آنها با یکدیگر مطابقت لازم را داشته باشند.

خواب راحت یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل سلامتی بدن می باشد که هر فرد به آن نیاز دارد. شما برای اینکه خواب راحتی داشته باشید می توانید در بین انواع تخت خواب ها یکی از مدل های تخت یک نفره را خریداری کرده و در اتاق خود بگذارید.  تنها موردی که زمان خرید آن اهمیت زیادی دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که به ویژگی های آن دقت کنید.

ویژگی های تخت یک نفره برای خرید :

برخی از مهمترین ویژگی ها و استانداردهایی که تخت یک نفره باید داشته باشد و شما زمان خرید به آن توجه کنید عبارت می باشد از :

  1. ارتفاع مناسب :

 بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است باید بدانید ارتفاع مناسب یکی از مهمترین عواملی است که روی راحتی افراد تاثیر می گذارد. برخی از کارشناسان بر این باور هستند که آن دسته از تخت خواب هایی که ارتفاع کمی با زمین دارند و یا زیر آنها کشو وجود دارد انتخاب مناسبی برای خرید نمی باشند. در واقع آنها انرژی زمین را به افراد انتقال نمی دهند و به همین دلیل گزینه مناسبی برای خرید نیستند. ارتفاع تخت یک نفره یکی از مهمترین عواملی است که در زیبایی دکوراسیون اتاق هم تاثیر می گذارد. اگر سقف اتاق بلند است شما باید از تخت هایی استفاده کنید که ارتفاع بلندی دارند.

  1. ابعاد تخت :

ابعاد تخت یک نفره متفاوت است و شما باید بر اساس ابعاد و متراژ اتاق خواب خود یکی از آنها را که مناسب تر است خریداری کرده و در اتاق خود بگذارید. شما باید به اندازه و بدن خود هم زمان خرید تخت دقت داشته باشید. در واقع اگر جثه شما بزرگ است باید بین انواع تخت ها یکی ار که عرض بیشتری دارد خریداری کنید. استانداردهای مشخص شده ای برای طراحی تخت خواب های یک نفره وجود دارد. شما باید با توجه به این استانداردها یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری کنید. برای اطلاع از فروش انواع تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

  1. رنگ بندی :

 هر یک از انواع تخت یک نفره که شما خریداری می کنید در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. شما باید بر اساس دکوراسیون اتاق خواب خود و سلیقه شخصی تان یکی از آنها را خریداری کنید. زمان خرید دقت داشته باشید که رنگ آن با اتاق خوابتان هماهنگی های لازم را داشته باشد. در این صورت بهترین انتخاب را داشته اید. زیبایی اتاق شما با ترکیب رنگی تجهیزات و وسیله های اتاق خواب بیشتر می شود. بنابراین شما باید به خوبی روی این مورد دقت داشته باشید.

  1. تشک مناسب :

 از دیگر ویژگی هایی که زمان خرید تخت یک نفره باید به آن دقت داشته باشید تشک مناسب برای تخت می باشد. هر یک از انواع تخت خواب ها تشک مناسبی می خواهند که باید ارتفاع تشک را هم زمان خرید به خوبی در نظر داشته باشید. برخی از آنها که ارتفاع بیشتری دارند برای آن دسته از تخت هایی که ارتفاعشان کمتر است بسیار مناسب می باشند. راحت بودن تشک را زمان خردی به خوبی بررسی کنید. با توجه کردن به این نکات شما خواب آرامی روی تخت خود خواهید داشت.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 850
نمایش همه
علاقه مندی ها ()