کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولاتی است که در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با ذوق و سلیقه و سبک چیدمان منازل طراحی و تولید می شود، این نوع از کاغذ دیواری ها را می توان در انواع طرح های انتزائی، پرتره، نوجوان، کودک، اسپرت و غیره متناسب با چیدمان و دکور ساختمان ها انتخاب کرده و خریداری نمود. صنعت تولید کاغذ دیواری از پویاترین صنایع در کشور می باشد، که امروزه محصولات آن را می توان در کیفیت ها و برندهای مختلف تولیدی در مدل های کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری و کاغذ دیواری PVC تولید و عرضه می کند. استفاده از تصاویری که دارای عمق می باشند، بر روی دیوارهای ساختمان مانند یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ هنرنمایی می کند، که نظر هر فردی را به خود جلب می نماید، البته بسته به موضوع و طرح های کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی می توان از این کاغذ دیواری ها به صورت هدفمند نیز برای مشاغل مختلف و تبلیغات  استفاده کرد. کاغذ دیواری سه بعدی منظره یکی از پر طرفدارترین این منسوجات کاغذی می باشد، که معمولا می توان از آن ها در رنگ ها و طرح های مختلف در تمامی سبک های چیدمان و دکوراسیون ساختمان استفاده کرد و یک محیط بسیار زیبا و آرامش بخش را به نمایش گذاشت. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به صورت متری محاسبه می شود، این محصولات را می توان در رول های 10 متری با عرض های متفاوت تهیه کرد، البته فاکتورهای دیگری مانند جنس، کیفیت، برند سازنده و نوع کاغذ دیواری نیز در  قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر می گذارند.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری

انواع پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند، که ممکن است برخی از مشتریان را سردرگم نماید، اما از مهمترین تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری می توان به سبک طراحی آن ها اشاره کرد، پوسترهایی دیواری در واقع یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ هستند، که بر روی یک یا چند دیوار ساختمان قرار می گیرند، اما انواع کاغذ دیواری سه بعدی به صورت رولی عرضه می شوند و معمولا یک طرح هنری بسیار زیبا را به فعات تکرار می کنند، این محصولات را می توان برحسب نوع طراحی و رنگ به کار رفته در آن بر روی تمامی دیوارهای داخلی ساختمان نصب نمود. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری تفاوت چندانی بایکدیگر ندارد، و برحسب کیفیت، برند سازنده، ضخامت، نوع کاغذ، میزان مقاومت آن در برابر خراش و پارگی و بسیاری موارد دیگر محاسبه می شود.

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی در طرح ها و رنگ های بسیار جذاب و متنوع عرضه می شود، و می توان از آن ها به صورت انتخابی برای برخی دیوارها یا تمامی دیوارهای ساختمان استفاده کرد. این روکش های کاغذی را می توان با توجه به موقعیت قرار گیری و کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در گروه های انواع کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق نوجوان، کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی و غیره قرار داد، که در آن ها طیف متنوعی از طراحی های منظره، کودکانه، دخترانه، پسرانه، انتزائی، مدرن، اسپرت، کلاسیک و غیره وجود دارد، و علاقمندان به این محصولات می توانند به راحتی و به صورت آنلاین نسبت به خرید کاغذ دیواری سه بعدی آنلاین در تعداد دلخواه اقدام نمایند. برای خرید پوستر دیواری انواع گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر دکور آفیس از محبوبترین مراکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را همراه با مشخصات فنی آن ها در سایت فروشگاهی دکورآفیس قرار داده است، و علاقه مندان خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان قیمت و با کیفیت به راحتی می توانند محصولات انتخابی خود را از سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا دریافت کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 449
نمایش همه
علاقه مندی ها ()