پارکت سالهاست که به عنوان یکی از جذاب ترین کفپوش های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، اما این نوع از کفپوش ها به دلیل مقاومت بسیار پایین در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی نتوانسته رضایت عموم مشتریان را جلب کند، و اینگونه شرایط تولید پارکت لمینت به وجود آمد، تا با بر طرف کردن معایب انواع پارکت چوبی کف ساختمان، بتوانند رضایت مخاطبان خود را بدست بیاورد. پارکت لمینت یک پوشش شفاف و باکیفیت چوبی است که به عنوان کفپوش در تمامی ساختمان های تجاری، اداری، مسکونی و ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد، می توان گفت پارکت لمینت در اصل نوع فراوری شده و توسعه یافته انواع پارکت چوبی است که در کارخانه های بزرگ با استفاده از مورد شیمیایی مانند لمینت HDF سطح آن ها پوشانده می شود، و ویژگی های مقاومتی آن ها افزایش می یابد. تاثیر دیوارها و کف ساختمان در طراحی و دکوراسیون داخلی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار  است، و می توان تاثیر آن ها را تا حدود 60 درصد تخمین زد، به همین دلیل است که امروزه استفاده از وسایل تزئینات داخلی مانند انواع پارکت لمینت، کاغذ دیواری و پوستر دیواری بیشتر از قبل شده است. قیمت  پارکت لمینت  در مقایسه با انواع پارکت چوبی بسیار مناسب تر است، استفاده از این کفپوش های چوبی هزینه های تعمیر و نگهداری بسیار کاهش می دهد، و می توان از مهمترین دلایل محبوبیت پارکت لمینت قیمت آن ها را نام برد.

ویژگی های پارکت لمینت

از مهمترین ویؤگی های پارکت لمینت که آن را از دیگر کفپوش ها متمایز می کند، می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، اشعه UV، ضربه، خراش، رشد حشرات موذی، موریانه ها، ضربه و دیگر واکنش های شیمیایی و فیزیکی اشاره کرد، که با پایین آوردن هزینه های تعمیر و نگهداری توانسته مشتریان بسیار زیادی را جذب خود نماید.  این نوع از کفپوش ها ضد حساسیت هستند و به دلیل عایقی که در کف آن ها به کار می رود، هیچ گونه آسیبی به کف ساختمان وارد نمی کند، و گرمای محیط را بیشتر می کند. تنوع در تولیدات انواع پارکت لمینت بسیار بالاست و به راحتی می توان از انواع پارکت لمینت سفید یا تیره متناسب با سبک طراحی داخلی ساختمان استفاده کرد. امروزه در ویلاها و ساختمان هایی با متراژ بالا معمولا از انواع پارکت لمینت استفاده می شود، این کفپوش ها را می توان در تمامی سبک های روستیک، کلاسیک، مدرن، مینیمال، اروپایی، اسلامی، سنتی و غیره تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. خرید پارکت لمینت ارزان و باکیفیت به صورت مجازی و آنلاین از طریق شعب فروش و نمایندگی های این محصولات به راحتی امکان پذیر است.

نصب پارکت لمینت

نصب پارکت لمینت هم مانند انواع پارکت چوبی به روش های مختلفی همچون جناغی، مورب، مستقیم، خطی، لوزی، هفت و هشت و غیره امکان پذیر است، روش  نصب پارکت لمینت در چیدمان، زیبایی نما و کیفیت طراحی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، و باید به درستی انجام شود. نصب انواع پارکت لمینت یکی از مهمترین تمایزهای بین این پارکت ها با انواع پارکت چوبی ساده می باشد. پارکت لمینت در قسمت داخلی خود دارای یکسری شیار که در اصطلاح به آن کلیک می گویند هستند، که آن ها را به صورت نر و ماده به دیگر پارکت ها متصل می کنند. در این روش نصب پارکت هیچ گونه جای درز و شیاری باقی نخواهد ماند، و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.برای اطلاع از قیمت پارکت لمینت ضد آب به سایت مراجعه کنید. 

فروش پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتیر طراحی و تزئینات داخلی ساختمان دکورآفیس سالهاست در زمینه پخش و فروش پارکت لمینت با مناسب ترین قیمت در حال فعالیت است، و با ارسال تمامی محصولات خود همراه با گارانتی اصالات کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید انواع پارکت لمینت ارزان و با کیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند، نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین این محصولات اقدام کنند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 904
نمایش همه
علاقه مندی ها ()