پارکت سالهاست که در شمار جذاب ترین و البته پرفروش ترین کفپوش ها قرار گرفته است، که به فضای داخلی ساختمان گرما، زیبایی و جذابیت می بخشد، این محصولات چوبی در ابتدای تولید به دلیل برخی محدودیت ها از قبیل مقاومت بسیار پایین در برابر آسیب های محیطی مانند ریزش مایعات، رشد حشرات و موریانه ها، خراش و غیره به خوبی نتوانستند، اعتماد و رضایت خریداران را جلب نمایند، اما رفته رفته و با تولید انواع پارکت لمینت این مشکلات به  میزان قابل توجهی برطرف شد، و بازار فروش پارکت چوبی رونقی دوباره گرفت. این منسوجات چوبی را      می توان در رنگ های مختلف تیره تا روشن مطابق با سبک چیدمان و دیگر اثاثیه ساختمان خریداری کرد، استفاده از انواع  پارکت سفید به دلیل بزرگتر جلوه دادن فضای داخلی ساختمان و همین طور بافت طبیعی که دارد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. عایق حرارت، صدا، قیمت مناسب، ضد حساسیت، قیمت مناسب، قابلیت جابجایی، گرمای محیط و بسیاری موارد دیگر از مهمترین مزایای استفاده از انواع پارکت کف پذیرایی می باشد، که سبب افزایش محبوبیت آن در میان دیگر کفپوش های ساختمانی شده است.

تفاوت انواع پارکت و لمینت

همان طور که در ابتدا هم به آن اشاره شد، پارکت لمینت نوعی پارکت مصنوعی می باشد که در کارخانه های تولیدی این محصولات فراوری می شود، این محصولات را با استفاده از ماده ای به نام  HDF می پوشانند، تا در برابر آسیب های محیطی مانند رطوبت، ضربه و خراش از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار باشد. از دیگر تقاوت انواع پارکت و لمینت می توان به رنگ آن ها اشاره کرد، تمامی پارکت های چوبی دارای رنگی مات هستند، البته ظاهری طبیعی تر از پارکت لمینت ها دارند، انواع پارکت لمینت با توجه به روکش HDF که سطح آن ها را پوشانده است، ظاهری براق و درخشنده دارند، و در نمای ساختمان به خوبی جلوه گری می کنند.  از دیگر تفاوت انواع پارکت و لمینت می توان به تنوع بسیار بالای لمینت ها اشاره کرد، مشتریان در انتخاب  این نوع از پارکت ها آزادی عمل بیشتری دارند.  در هنگام خرید پارکت چوبی باکیفیت و مناسب برای منازل و ساختمان های مختلف در ابتدا باید به سبک طراحی و هارمونی رنگ های محیط توجه کرد، تا بتوان هماهنگی محیط را از تمامی جهات حفظ کرد، و یک طراحی بسیار زیبا داشت.

نصب انواع پارکت و لمینت

انواع پارکت و لمینت را می توان در طرح ها و سبک های مختلفی مانند جناغی، ساده، خطی، مورب، هفت و هشت و غیره با توجه به مساحت محیط و سلیقه مشتری نصب نمود، اما از دیگر تفاوت این منسوجات چوبی می توان به روش نصب انواع پارکت و لمینت اشاره کرد. انواع پارکت کف خانه را با استفاده از چسب مخصوص نصب می کنند و بعد از آن مراحل ساب زدن و لاک زدن را انجام می دهند، تا سطحی صاف و صیقلی پیدا کنند، این نوع از پارکت ها به دلیل ظاهر طبیعی تری که دارند، هنوز هم طرفداران خود را از دست نداده اند. اما لمینت ها نصب متفاوتی دارند و با استفاده از کلیک هایی که در کنار آن ها قرار گرفته است، به صورت نر و ماده به یکدیگر متصل می شوند، بدون اینکه هیچ جای درزی وجود داشته باشد.برای اطلاع از  فروش پارکت لمینت ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین پارکت

مجموعه معتبر دکورآفیس از معتبرترین مراکز فروش آنلاین پارکت با مناسب ترین قیمت در برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد. با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توان انواع پارکت و لمینت را به صورت آنلاین و همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش داد، و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده دریافت کرد.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1001
نمایش همه
علاقه مندی ها ()