هنر دکوراسیون داخلی ساختمان شامل تمامی متریال به کار رفته در تزئینات داخلی آن می باشد، که به نوعی معرف سبک طراحی ساختمان هم هستند. کفپوش ها و دیوارپوش ها دو رکن بسیار مهم در طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان می باشد، که با انتخاب درست و اصولی آن ها می توان یک طراحی بی نظیر را به نمایش گذاشت. پارکت، پارکت لمینت، سرامیک، سنگ های تزئینی، پوستر دیواری، کاغذ دیواری، رنگ روغن، نماهای آجری و غیره از جمله پر طرفدارترین متریال مورد استفاده در طراحی و تزئین دیوارها و کف ساختمان می باشد، که بیشترین تاثیر را در زیبایی ساختمان به نمایش می گذارد. استفاده از پارکت چوبی به عنوان کفپوش برای ساختمان ها، یک محیط بسیار گرم، جذاب و طبیعی را به نمایش می گذارد، این منسوجات چوبی از چوب درختان افرا، بامبو، بلوط، گیلاس، راش و غیره تولید می شوند و کیفیت، دوام و قیمت آن ها وابسته به نوع چوب، ضخامت و روش تولید پارکت می باشد. پارکت کف ساختمان را می توان در تناژ رنگی تیره تا روشن با توجه به دیگر اجزاء و اثاثیه ساختمان تهیه کرد، استفاده از انواع پارکت سفید برای ویلاها و فضاهایی با طراحی روستیک بسیار ایده آل هستند، و علاوه بر زیبایی فضای داخلی ساختمان را بزرگتر نمایش می دهد به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

انواع پارکت

انواع پارکت با توجه به فناوی و تکنولوژی ساخت در دو گروه پارکت چوبی و پارکت لمینت قرار می گیرند که از نظر ظاهری شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند و از مهمترین تفاوت های آن ها می توان به روکش HDF که سطح رویی آن ها را در بر گرفته است اشاره کرد، این روکش مصنوعی در برابر ضربه، خراش و رطوبت از این کفپوش های چوبی صنعتی محافظت می کند و هزینه های تعمیر و نگهداری این محصولات بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. انواع پارکت را می توان به روش های خطی، مورب، هفت و هشت، جناغی، لوزی و غیره متناسب با فضای ساختمان نصب کرد. رطوبت و ریزش مایعات به بدنه انواع پارکت چوبی آسیب وارد می کنند، و سبب پوسته پوسته شدن آن ها می شود، این موارد را می توان از ضعف های انواع پارکت کف خانه به شمار آورد زیرا در مدت های نسبتا کوتاهی نیاز به ترمیم، ساب زدن و لاک زدن پیدا می کنند، که البته با ورود نسل جدید پارکت که با عنوان پارکت لمینت وارد بازار شد این مشکلات نسبتا مرتفع شد.

خرید پارکت ارزان

در ابتدا به موارد تاثیر گذار در تعیین قیمت انواع پارکت اشاره شد، بنابراین متقاضیان خرید پارکت ارزان باید با مشخص کردن بوجه خود در بین محصولات موجود در بازار بهترین و با کیفیت ترین آن ها را انتخاب کنند. نمایندگی های واردات انواع پارکت خارجی و عرضه و پخش پارکت های داخلی بهترین مراکز برای خرید پارکت ارزان قیمت و با کیفیت می باشند، زیرا به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات خود، می توانند آن ها را با نرخ های بسیار پایین تر از فروشگاه های متفرقه عرضه کنند. برای خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین پارکت

مجموعه معتبر دکورآفیس از معتبرترین مراکز فروش آنلاین پارکت باکیفیت در برند های معتبر داخلی و خارجی با ارزان ترین قیمت می باشد، که با مراجعه آدرس الکترونیک آن می توان نسبت به انتخاب و ثبت سفارش خرید پارکت اقدام نمود، و محصولات مورد نظر خود را به تعداد دلخواه در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده در قرار داد تحویل گرفت. ارسال مطمئن و فوی، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا از مهمترین دلایل محبوبیت این مرکز در بین مشتریان می باشد.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 889
نمایش همه
علاقه مندی ها ()