میز ناهارخوری وسیله ای برای صرف غذا می باشد که نمونه های مختلف آن در بازار وجود دارد. انتخاب میز ناهارخوری با توجه به سلیقه ی افراد صورت می گیرد. انتخاب یک میز ناهارخوری زیبا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون داشته باشد. برای خرید میز ناهارخوری بهتر است مدل و سبک این وسیله را بر اساس بودجه ی اختصاص داده شده تعیین نمایید.

خرید میز ناهارخوری

برای خرید میز ناهار خوری باید علاوه بر کیفیت ، راحتی را هم در نظر گرفت . بدین منظور شما در زمان خرید می توانید پشت میز بنشینید و راحتی صندلی ، جای پای و ارتفاع میز را بررسی کنید و اگر مناسب بود آن را تهیه نمایید. البته میز های سفارشی نیز توسط مراکز تولید میز ناهارخوری ، انواع میز ناهار خوری را با سایز و اندازه های دلخواه شما طراحی می کنند که می توانید در صورت پیدا نکردن گزینه ی دلخواه ، میز ناهارخوری سفارشی خریداری نمایید.

شما با توجه به افراد خانواده که شامل قد های مختلف و یا داشتن کودکان می باشد، ارتفاع صندلی و میز را انتخاب نمایید البته برای کودکان صندلی جداگانه ای معمولا خریداری می شود که بتوانند به راحتی بر سر میز حضور داشته باشند.

جنس میز ناهار خوری: میز ناهارخوری باید جنس بسیار خوب و محکمی داشته باشد و دارای دوام بالا باشد. اگر شما قصد دارید سال ها از میز ناهارخوری استفاده کنید به دنبال بهترین جنس برای ان باشید تا دوام مورد انتظارتان را داشته باشد. چوب درختانی مانند گردو و بلوط مقاومت بالایی دارند. امروزه انواع میز های ام دی اف نیز روی کار آمده اند که دارای قیمت های پایین تری می باشند اما از نظر مقاومت ، دوام کمتری نسبت به چوب دارند.

زیبایی میز ناهارخوری: زیبایی میز ناهارخوری بسیار مهم است و اگر کیفیت این وسیله بالا باشد حتما زیباتر خواهد بود و اما مدل های متنوعی در بازار یافت می شود که می توانید مدل های دلخواهتان را پیدا کنید و رنگ بندی و مدل این وسیله را هماهنگ با سایر وسیله ها انتخاب نمایید.

میز ناهار خوری چوبی: میز ناهارخوری چوبی  از رایج ترین نمونه های میز ها می باشد که از چوب های مختلفی ساخته شده است. انواع چوب ها دارای کیفیت های مختلفی هستند مثل چوب درختانی مانند راش، گردو ، افرا و.... هر یک دارای مقاومت، انعطاف پذیری متفاوتی هستند و بر اساس کیفیت آن ها قیمت های مختلفی هم دارند. این نوع میز ناهار خوری ها دارای طرفداران بسیاری نسبت به نمونه های فلزی و یا سنگی دارد زیرا هم تنوع بالایی دارد ، هم سبک است، هم قیمت پایین تری دارند و هم زیبایی بیشتری دارد. برای خرید میز به سایت مراجعه کنید. 

میز ناهارخوری فلزی: این نوع از میز ناهارخوری در نمونه های ساده دارای قیمت پایین تری نسبت به میز های چوبی می باشند. این نوع از میز ناهارخوری دارای تنوع کمی بوده و در گذشته استفاده ی بسیاری از آن بود و امروزه در برخی از مکان های اداری و اموزشی می توان نمونه های آن را مشاهده نمود. از مزیت های این نوع میز ناهارخوری دوام بالای آن ها می باشد البته در مکان های دارای رطوبت نباید از آن استفاده نمود. در این نوع از میز های ناهارخوری که سطح آن اغلب از شیشه است امکان شکستگی شیشه وجود خواهد داشت.

میز ناهار خوری را با توجه به دکوراسیون خریداری نمایید یعنی رنگ و سبک آن مطابق با سایر لازم و هماهنگ با آن ها باشد. برخی از فروشگاه ها مانند فروشگاه دیجی چوب به دلیل عرضه مستقیم محصولاتشان قیمت های بسیار مناسبی را در نظر می گیرند، که می توانید لوازم را به صورت آنلاین نیز خریداری نمایید.

 

تلفن مرکز

41256562 - 021

66300923 - 021

6231055 - 0903

آدرس : یافت آباد شهرک ولیعصر خیابان آخوندی

info@digichoob.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 849
نمایش همه
علاقه مندی ها ()