منسوجات چوبی که از منابع با ارزش طبیعی و چوب درختان مختلف تولید می شوند در شمار وسایل شیک و آنتیک قرار می گیرند که اغلب در دکوراسیون های کلاسیک، مدرن، روستیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند، و انواع پارکت و پارکت لمینت را نیز می توان در این دسته از محصولات قرار داد، که به عنوان کفپوش تمامی ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و ویلایی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیار زیادی دارد. چوب تمامی درختان از جمله افرا، بلوط، گردو، بامبو، گیلاس، راش و غیره در تولید انواع پارکت و پارکت لمینت مورد استفاده قرار می گیرد، و شاید این امر از مهمترین عوامل تنوع رنگ و طراحی داخلی این محصولات می باشد، برای مثال می توان به انواع پارکت سفید و قهوه ای تیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها در بازار های خرید و فروش پارکت مشتریان خاص خود را دارند، و با کیفیت های متفاوت تولید و عرضه می شوند. استفاده از این منسوجات چوبی همراه با انواع روکش های دیواری مناسب به خودی خود می تواند سبک دکوراسیون داخلی ساختمان را با کمترین هزینه تغییر دهد، به عنوان مثال می توان به تغییر پارکت کف پذیرایی و اتاق خواب ها اشاره کرد. قیمت انواع پارکت و پارکت لمینت با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله برند سازنده، کیفیت تولید، ضخامت، نوع پارکت و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و با توجه به مقاومت و ماندگاری این کفپوش ها می توان آن ها را در زمره مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین کفپوش های ساختمانی قرار داد، که به سرعت مورد توجه مردم قرار گرفتند.

مزایا و معایب انواع پارکت

تمامی محصولات تولیدی از نظر برخی ویژگی های فیزیکی و فنی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، که سبب افزایش یا کاهش محبوبیت آن ها در نزد مشتریان می شود، و انواع پارکت و پارکت لمینت نیز از این قانون کلی مستثنی نیستند. مزایا و معایب انواع پارکت را می توان به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد، از ویژگی های مثبت و یا مزایای استفاده از انواع پارکت و پارکت لمینت می توان به قابلیت جابجایی، قیمت مناسب، تنوع تولید، عایق صدا و حرارت، نصب آسان، ضد حساسیت و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری آن ها اشاره کرد، و عواملی نظیر پوسیدگی و مقاومت بسیار پایین آن ها در برابر رطویت، خراش و ضربه اشاره کرد، که افراد را مجبور به ترمیم زود هنگام انواع پارکت کف ساختمان می کند. البته مقثاومت پارکت لمینت در مقایسه با انواع پارکت های چوبی کف قدری بالاتر است، ولی در هنگام استفاده از آن ها نیز باید احتیاط کامل را به خرج داد.

خرید پارکت ارزان

برندهای بسیار زیادی در صنعت تولید انواع پارکت و پارکت لمینت در داخل و خارج از کشور در حال فعالیت هستند و محصولات بسیار متنوعی را طراحی و تولید می کنند، که از نظر فنی و کیفیت تفاوت هایی با یکدیگر دارند و این مسائل را به خوبی در اختلاف قیمت آن ها با یکدیگر می توان متوجه شد. خرید پارکت ارزان از طریق سایت های فروشگاهی نمایندگی های آنلاین، عرضه مستقیم و فروش پارکت به صورت کاملا مجازی و با مناسب ترین قیمت نسبت به دیگر فروشگاه های متفرقه در سطح شهر انجام می شود، این مراکز تمامی برندهای داخلی و خارجی را طرح ها و رنگ های متفاوت در اختیار مشتریان می گذارد، و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن، همراه با گارانتی اصالت کالا در تعداد مشخص به دست مشتریان می رساند. برای خرید پارکت لمینت ترکیه به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین پارکت چوبی و لمینت

نمایندگی معتبر دکور آفیس از محبوبترین و معتبرترین مراکز فروش آنلاین پارکت چوبی و پارکت لمینت در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و بالاترین درجه کیفی می باشد. متقتضیان خرید انواع پارکت و پارکت لمینت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند در میان صد ها نوع طرح و رنگ از انواع پارکت های چوبی، بهترین آن ها را در تعداد دلخواه انتخاب کنند، و  سپس فرایند ثبت سفارش و خریداینترنتی این محصولات را کامل نمایند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()