تاریخچه دقیقی از زمان تولید کاغذ دیواری به شیوه ی امروزی در دسترس نمی باشد، اما آغاز پیدایش آن را به 200 سال پیش از میلاد در کشور چین نسبت داده اند، که برای تزئین دیوارهای ساختمان هایشان از این محصولات استفاده می کردند. انواع کاغذ دیواری جدید که اکنون در دسترس عموم مردم دنیا قرار داده اند، بسیار متفاوت تر و باکیفیت تر از محصولات آن دوران می باشد، و از مهمترین شاخص های کیفیت آن ها می توان به مقاومتشان در برابر پارگی، رطوبت و خراش اشاره کرد، که سبب شده طرفداران بیشتری نسبت به سایر دیوارپوش ها پیدا کنند. استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی و ساده در طرح ها و سبک های مختلف و متناسب با سبک و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان از مهمترین اهداف دکوراتورها و مشتریان می باشد، تا بتوانند با کمترین هزینه تمام شده یک محیط آرامش بخش و در عین حال پر انرژی را طراحی کنند، تا افراد در آن احساس راحتی و رضایت داشته باشند. از دیگر مزایای کاغذ دیواری می توان به کیفیت بالا، دوام، سهولت نصب، قیمت مناسب و تنوع محصولات آن اشاره کرد، بطوریکه هر سلیقه ای را می تواند به راحتی راضی کند، این دیوارپوش ها به راحتی و با کمترین آلودگی تمام دیوارهای داخلی ساختمان را می پوشانند، و فضای مورد نظر مشتری را به وجود می آورند. از مهمترین نکات کلیدی در انتخاب و خرید کاغذ دیواری قیمت آن می باشد، که به موازات تغییر افزایش کیفیت و تنوع در طراحی و متریال اولیه تولید کننده آن تغییر می کند. قیمت کاغذ دیواری به صورت متری و مانند هر محصول تولیدی دیگر بر اساس کیفیت محصول تعیین می شود، انواع کاغذ دیواری را می توان در رول های 10 متری با عرض های متنوع تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد.

خرید کاغذ دیواری مناسب

خرید کاغذ دیواری مناسب و باکیفیت از مهمترین مسائل پیش روی مشتریان می باشد، که قدری آن ها را در انتخاب هایشان مردد می کند، که در این خصوص بهتر است به برخی موارد از جمله کاربرد، سبک طراحی، کیفیت، مقاومت و قیمت کاغذ دیواری توجه کنند، تا یک انتخاب شایسته برای هر قسمت از ساختمان داشته باشند، به عنوان مثال در هر قسمتی از ساختمان متناسب با نوع وسایل و رنگ های به کار رفته در محیط از انواع کاغذ دیواری پذیرایی، کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری اتاق کودک و غیره استفاده کنند، تا علاوه بر زیبایی به هماهنگی موضوعی آن ها هم دقت شود، و تاثیرات بهتری در نمای داخلی ساختمان ظاهر شود.

انواع کاغذ دیواری

کیفیت و دوام کاغذ دیواری از مهمترین موضوعاتی است که مشتریان و متقاضیان خرید این محصولات مورد بررسی قرار می دهند. انواع کاغذ دیواری را می توان برحسب کیفیت و متریال تولید در گروه های انواع کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری وینیل با روکش PVC، کاغذ دیواری بافت دار یا مخملی، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و کاغذ دیواری سه بعدی قرار داد، که معمولا از آن ها به صورت جداگانه و یا ترکیبی استفاده می شود، به عنوان مثال امروزه استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی برای پشت تلویزیون به همراه دیگر کاغذ دیواری های ساده و طرح دار متناسب با سبک طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان به یک الگوی کلی تبدیل شده است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. برای خرید کاغذ دیواری های ایرانی به سایت مراجعه کنید. 

فروش اینترنتی کاغذ دیواری

گروه تزئینات داخلی دکور آفیس از معتبرترین مراکز فروش اینترنتی کاغذ دیواری با مناسب ترین قیمت، همراه با گارانتی اصالت کالا در برند های مطرح و معتبر داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست با ارسال سریع و مطمئن سفارشات مشتریان به سراسر کشور توانسته اعتماد و رضایت آنان را جلب نماید و در شمار محبوب ترین مراکز فروش کاغذ دیواری ارزان قرار بگیرد، برای مشاهده و خرید محصولات این فروشگاه معتبر کافی است به سایت فروشگاهی دکور آفیس مراجعه کرده و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش محصولات خود در تعداد دلخواه نمایید، تا آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده تحویل بگیرید.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()