کاغذ دیواری از محبوبترین و البته مدرن ترین روکش ها برای تزئین دیوارهای داخلی ساختمان ها می باشد، که در دوران اخیر به دلیل رفع برخی محدودیت ها و البته تنوع بسیار بالا در تولید این منسوجات کاغذی، استفاده از آن نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته است و این هنر تزئینی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. این نوع از محصولات را می توان با توجه به کاربردشان در گروه های انواع  کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پشت تلویزیون، کاغذ دیواری پذیرایی، انواع کاغذ دیواری های موضوعی با هدف برند سازی و جلب توجه مشتریان و  غیره قرار داد، تا افراد با توجه به نوع و هدفشان از طراحی داخلی ساختمان از این محصولات به درستی استفاده کنند. از مهمترین خصوصیات انواع کاغذ دیواری جدید و امروزی به موارد بسیار از جمله مقاومت در برابر رطوبت، شست و شو، خراش و پارگی اشاره کرد، که البته با تنوع بسیار بالایی که در زمینه طراحی و کیفیت تولید دارد، به خوبی توانسته تمام محدودیت ها و ضعف های انواع کاغذ دیواری های قدیمی را پوشش دهد و یک فضای بسیار مدرن و دلنشین را متناسب با سلیقه مشتریان طراحی کند. قیمت کاغذ دیواری با توجه به محبوبیت و کیفیت بالای این نوع از محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، و شاید یکی از موثر ترین دلایل فروش بالای کاغذ دیواری قیمت آن باشد، این محصولات را به صورت متری و معمولا در رول های 10 متری با عرض های متنوع می توان در برندها و سبک های مختلف طراحی با قیمت های متفاوت خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

انواع کاغذ دیواری برحسب کیفیت

صنعت تولید کاغذ دیواری در سالهای اخیر با پیشرفت های بسیار زیادی همراه بوده است و می توان به راحتی این محصولات را از جهات مختلف دسته بندی کرد، به عنوان مثال انواع کاغذ دیواری برحسب کیفیت را می توان با توجه به متریال و کیفیت چاپ این محصولات در دسته های انواع کاغذدیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری بافت دار مخملی، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی، کاغذ دیواری ساده و کاغذ دیواری سه بعدی قرارداد، که هر کدام از آن ها متقاضیان خاص خود را دارند و در بازارهای خرید و فروش کاغذ دیواری از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند. استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی در طراحی های داخلی ساختمان به صورت ترکیبی با دیگر کاغذ دیواری های ساده به یک الگوی بسیار محبوب در بین مشتریان تبدیل شده است، که کمک می کند فضای داخلی ساختمان بزرگتر و جذاب تر به نظر به رسدو معمولا در بیشتر این الگوهای طراحی داخلی، کاغذ دیواری پشت تلویزیون را از نوع کاغغذ دیواری سه بعدی  انتخاب می کنند، که معمولا بهترین زاویه دید را در منزل دارد.

خرید کاغذ دیواری ارزان

خرید کاغذ دیواری ارزان و باکیفیت تنها از طریق شعب نمایندگی و مراکز عرضه مستقیم انواع کاغذدیواری امکان پذیر است. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری ارزان و متنوع  با مراجعه به این مراکز معتبر و یا آدرس الکترونیک آن ها به راحتی می توانند بصورت مجازی و آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن  در میان صدها نوع سبک و مدل طراحی، کاغذ دیواری مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و با مناسب ترین قیمت خریداری کنند، تحویل سریع و مطمئن  همراه با گارانتی ضمانت و اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید مستقیم کاغذ دیواری از مراکز معتبر می باشد. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری های مدرن و کلاسیک به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری در برندهای معتبر  داخلی و خارجی در مرکز فروشگاهی دکور آفیس با مناسب ترین قیمت و به صورت اینترنتی انجام می شود، این مجموعه  معتبر سالهاست که با ارسال فوری و مطمئن تمامی محصولات خود به سراسر کشور توانسته رضایت و اعتماد خریداران را کسب نماید. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری مدرن با مراجعه به سایت این مرکز می توانند در صورت تمایل محصولات مورد نظر خود را انتخاب نماید و در تعداد دلخواه سفارش دهند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 444
نمایش همه
علاقه مندی ها ()