کفپوش از مهم ترین لوازم در هر ساختمانی می باشد که در دکوراسیون داخلی و زیبایی آن بسیار مهم می باشد.  انتخاب کفپوش بر اساس سلیقه و کاربرد توسط افراد صورت می گیرد که می تواند در کنار کاربرد وسیله ای برای زیبایی مکان به حساب بیاید. برای این که بتوانید کفپوش مناسبی را انتخاب کنید باید درباره ی هر یک از آن ها اطلاعات لازم را به دست آورید. هر یک از کفپوش ها دارای مزایا و معایبی می باشند که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشیم. در میان کفپوش ها خرید پارکت بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

کفپوش پارکت چیست؟

 پارکت نوعی کفپوش برای داخل ساختمان ها می باشد که با پوشاندن کف هم سطحی خوب و گرم را ایجاد می کند و هم عایقی در برابر اتلاف انرژی به حساب می آید و می تواند نقش بسیار زیادی هم در دکوراسیون داخلی مکان ها داشته باشد. پارکت از چوب به دست می آید حال برخی از پارکت ها از الوار های چوب و برخی از چوب های فشرده شده تشکیل می شوندکه هر یک دارای مزایای خود می باشد . مواد مورد استفاده در پاکت های از چوب فشرده جدیدا از مواد ام دی اف و اچ دی اف می باشد که پارکت لمینت نام دارند و دارای تفاوت هایی با پارکت می باشند. این کفپوش ها به وسیله ی چسب بر روی سطح مورد نظر چسبانده می شود و برای نصب می توان از الگو های مختلفی برای چیدمان پارکت ها در کنار هم استفاده کرد. در زمان خرابی این کفپوش ها می توان به وسیله ی ساب زدن و تعمیر کردن ، آن را دوباره قابل استفاده ساخت.

پارکت از چوب انواع درختان به دست می آید. چوب درختانی همچون درخت کاج، زبان گنجشک، بلوط و افرا و... از انوع مختلفی است که در ساخت پارکت ها از آن استفاده می شود. هر یک از پارکت ها با توجه به چوب مورد استفاده در آن در قیمت های مختلفی به فروش می رسد.

نصب پارکت

نصب پارکت به این صورت است که در ابتدا با استفاده از چسب مخصوص تکه های پارکت با چینش منظمی در کنار هم چسبانده می شوند. در صورتی که در پایان کار پارکت نیز به برش داشته باشد به اندازه ی مورد نظر برش داده خواهد شد. سپس به وسیله ی ابزار کار روی پارکت ها را سابیده و روی آن را لاک می زنند. همین طور هر چندوقت یکبار برای زیبایی پارکت ها می توان روی آن را لاک زد.

پارکت جلوه ای طبیعی و زیبا را به محیط می بخشد و جلوه ای زیبا و طبیعی را ایجاد می کند.

پارکت لمینت چیست؟

پارکت لمینت نوعی از پارکت ها است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پارکت های لمینت از چوب های فشرده شده به دست می آیند. پارکت ها از نظر نصب دارای تفاوت های بسیاری با پارکت می باشند. پارکت با استفاده از چوب به زمین می چسبد اما پارکت لمینت ها با استفاده از شیار هایی به نام کلیک در کنار هم قرار می گیرند و در جای خود ثابت می مانند و زمانی که تعداد تکه های پارکت لمینت بالا رود سنگینی پارکت ها عامل اصلی ثابت ماندن این کفپوش بر روی زمین می باشد. برای خرید پارکت امپریال به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت

خرید پارکت ها از فروشگاه های دکوراسیون داخلی صورت میگیرد. کیفیت این کفپوش بسیار مهم بوده و در زمان خرید باید به آن توجه شود. جنس چوب، تعداد پارکت و کیفیت آن می تواند عامل های مهم در قیمت باشند. فروشگاه مای دکوری از فروشگاه های شناخته شده در زمینه ی فروش لوازم دکوراسیون داخلی می باشد. این فروشگاه با هدف رضایت کامل مشتریان قیمت های بسیار مناسبی را برای محصولاتش در نظر گرفته است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 992
نمایش همه
علاقه مندی ها ()