کفپوش از مهم ترین لوازم در هر مکانی می باشد در ابتدای اجرای دکوراسیون کفپوش مورد توجه قرار می گیرد. با استفاده از انتخاب درست کفپوش می توان زیبایی را در محل به وجود آورد. کفپوش ها در انواع مختلفی وجود دارند. در این میان موکت از پر طرفدار ترین کفپوش ها می باشد. موکت ها کفپوش هایی پرزدار هستند که در انواع مختلفی در بازار وجود دارند.

انواع موکت

موکت در انواع مختلفی به تولید می رسد که از لحاظ های مختلف دارای تفاوت هایی می باشد. موکت از نظر پرز با هم متفاوت می باشند، هر یک از موکت ها دارای پرز هایی مختلف از نظر بلندی می باشند که می توان برای مکان های مناسب از هر یک از آن ها استفاده نمود. موکت ها از نظر الیاف مختلفند، الیاف به کار رفته در موکت ها برخی مصنوعی و برخی طبیعی می باشد ، این کفپوش با الیاف طبیعی مسلما قیمت بالاتری نسبت به الیاف مصنوعی دارد و عمر و دوام بالایی هم دارد، البته الیاف های مصنوعی نیز اگر از متریال خوبی در هنگام تولید استفاده شود دارای دوام و ماندگاری خیلی خوبی می باشند. الیاف مصنوعی برخی از پلی استر و برخی پلی پروپیلن و پلی آمید می باشد و الیاف طبیعی نیز از پشم است.

موکت ها از نظر طرح و رنگ نیز با هم دارای تفاوت هایی می باشند. امروزه رنگ بندی موکت ها بسیار متنوع شده و افراد می توانند رنگ مورد نظر خود را به راحتی تهیه نمایند. همچنین طرح های متنوعی از این کفپوش را در بازار مشاهده می نماییم که در سبک ها و نقش های گوناگون موجود است. افراد طرح و رنگ موکتها را مطابق با دکوراسیون می تواندن تهیه نمایند.

تمیزی موکت

یکی از مزایای دیگر موکت ها تمیز کردند آسان آن هاست، این کفپوش را می توان با استفاده از جاروبرقی تمیز نمود همچنین در زمان هایی که دچار کثیفی شده می توان آن را شست و به راحتی در محل خود قرار داد.

مزایای کفپوش موکت

 استفاده از موکت همانند دیگر کفپوش ها دارای سختی نصب و هزینه ی بالا نمی باشد و شما با کمترین هزینه می توانید یک کفپوش بسیار عالی داشته باشید و در زمان های دلخواه آن را جابجا کرده و یا تعویض نمایید. موکت ها را می توانید در عرض های مختلف در بازار تهیه کنید. موکت کفپوشی گرم و نرم است به صورت که می توانید به راحتی بر روی آن استراحت کنید در صورتی که دیگر کفپوش ها این قابلت را ندارند . همین طور در طول زمان این کفپوش از چشم ها نمی افتد و همواره دارای طرفداران خود می باشد. با استفاده از موکت محیطی صمیمی و گرم ایجاد می گردد که از ورود و خروج انرژی نیز جلوگیری می کند و یک کفپوش عالی برای روز های سرد زمستانی است. از دیگر مزایای این کفپوش ضربه گیری آن است به این صورت که در صورت برخورد افراد با سطح دچار کمترین آسیب خواهند بود بنابراین برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند و یا برای سکونت افراد سالمند بهترین گزینه می باشد. برای خرید پارکت یونیک به سایت مراجعه کنید. 

خرید موکت

شما می توانید با مراجعه به مرکزی معتبر انواع موکت ها را مشاهده و خریداری نمایید. مراکز روش موکت ، امکان سفارش اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم نموده است. شما به راحتی می توانید به سایت این مراکز مراجعه کنید و محصولات بسیار متنوعی را مشاهده و سپس خرید را انجام دهد. فروشگاه مای دکوری یکی از فروشگاه های بسیار معتبر در بخش فروش محصولات دکوراسیون می باشد که تمامی محصولات در این مرکز با قیمت بسیار مناسب و کیفیت های بالا عرضه می گردد.

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 930
نمایش همه
علاقه مندی ها ()