پارکت جزء یکی از کفپوش هایی است که دارای سابقۀ طولانی است. در واقع این نوع کفپوش به عنوان یکی از اولین کفپوش هایی محسوب می شود که در ساخت ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گرفت چون از متریال طبیعی چوب ساخته می شود. کفپوش پارکت به دلیل اینکه از برش های چوب درختان ساخته می شد، از محبوبیت زیادی برخوردار بود و این مسئله موجب رونق فروش پارکت و همچنین افزایش تنوع طرح پارکت های چوبی در سطح جهان شد. عدم استحکام و مقاومت پارکت های چوبی نسبت به رطوبت موجب شد تا تولیدکنندگان تلاش نمایند که این نقطه ضعف را با تولید انواع پارکت لمینت پوشش دهند. بنابراین چندین سال است که فروش این نوع پارکت ها با استقبال روبرو شده است و رونق این نوع کفپوش در سراسر جهان توسعه پیدا کرده است. به این ترتیب در داخل کشور نیز می توانید شاهد فروش انواع پارکت چوبی و لمینت باشید که از کیفیت بالا و قیمت ارزان برخوردار می باشند.

خرید طرح های متنوع پارکت

در دنیای امروز تغییر دکوراسیون و جلوه دادن به نمای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در نتیجه افراد مختلف تلاش می کنند که متناسب با توان مالی خود و سلیقۀ شخصی، بهترین تجهیزات دکوراسیون داخلی را برای زیبایی دکوراسیون ساختمان استفاده کنند. خرید طرح های متنوع پارکت نیز به عنوان کفپوش مدرن و شیک از جمله بهترین گزینه هایی است که افراد خلاق و خوش سلیقه از مزایای این محصول استفاده می کنند.

در حال حاضر ممنوعاتی که برای واردات اجناس خارجی وجود دارد، موجب شده است که صنعت ساخت محصولات داخلی رونق پیدا کند و این مسئله موجب رونق کسب و کارهای داخلی و تنوع محصولات ساخت ایران شده است. از این رو شاهد فروش انواع پارکت ساخت ایران با کیفیت عالی می باشیم. پارکت یونیک، پارکت لمینت آرتا، پارکت دکو، انواع پارکت مکس فلور، پارکت آیدا و ... از جمله با کیفیت ترین انواع پارکت لمینت ساخت ایران می باشد که شامل ترکیب رنگبندی و طرح های جذاب و فوق العاده می باشند. از این رو افرادی که تمایل به ایجاد تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون ساختمان های مختلف می باشند، می توانند از زیبایی کفپوش پارکت استفاده کنند و ارزش و بهای ملک را بهبود ببخشند.

همانطور که می دانید طرح و کیفیت کفپوش ساختمان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. چرا که افراد مدت زمان زیادی در حال پیاده روی و قدم زدن بر روی سطوح کفپوش هستند، در نتیجه انتخاب بهترین کفپوش، به تنهایی می تواند بخشی از سلامت پا را تأمین کند و به نحوی برای افراد آرامش بخش باشد و به راحتی بتوانند بر روی سطوح کف قدم بگذارند. به همین دلیل است که از کفپوش پارکت به دلیل داشتن سطوح نرم و یکپارچه و همچنین نمای زیبا علاقه مندان زیادی پیدا کرده است. برای خرید پارکت امپریال به سایت مراجعه کنید. 

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید پارکت وجود دارد، مسئله میزان کیفیت این نوع کفپوش می باشد که استحکام لازم در برابر فشارهای وارده بر روی سطوح پارکت داشته باشند. در نتیجه درجه بندی دانسیته و مقاومتی که برای پارکت ها با استفاده از حروف لاتین AC مشخص می شود، را در نظر داشته باشید. بدین صورت متناسب با مکان های کم تردد می توانید AC 1 و یا AC2 را خریداری کنید که از استحکام مناسبی برخوردار می باشد و در عین حال با قیمت ارزان تری می توانید خریداری نمائید. ضد آب بودن، راحتی نصب، تنوع طرح و کیفیت عالی از جمله ویژگی های قابل توجه انواع پارکت می باشد، که موجب ترغیب خریداران شده است.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری مفتخر است که به صورت حرفه ای فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ فروش انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله انواع موکت، پارکت، کاغذ دیواری و غیره ادامه می دهد.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()