موکت جزء یکی کفپوش های قدیمی است که علاقه مندان زیادی دارد. فرش، گلیم و جاجیم به عنوان قدیمی ترین کفپوش های پارچه ای ساختمان محسوب می شدند که برای پوشش کف اتاق ها از آنها استفاده می نمودند ولی با گذشت زمان برخی از تولیدکنندگان، تلاش نمودند تا به واسطۀ تکنولوژی دستگاه های بافت، زمینه را برای تولید موکت و یا فرش ماشینی محیا کنند. از این رو در دنیای امروز می توانید شاهد فروش انواع موکت در مدل های متنوع با رنگبندی های زیبا و جذاب باشید. همانطور که می دانید صنعت بافت موکت نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است و به نحوی موجب بهبود کیفیت و طول عمر موکت ها شده اند. موکت های الیاف طبیعی و موکت های الیاف مصنوعی جزء دو دسته بندی کلی کفپوش موکت محسوب می شوند. در نتیجه افرادی که علاقه مند به تجهیز موکت برای ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می باشند، می توانند از مزایای این نوع کفپوش پارچه ای استفاده کنند. لازم به ذکر است که کفپوش پارکت نیز همانند موکت دارای سطوح نرم می باشد و این مسئله موجب رونق فروش این نوع کفپوش ها در سطح کشور شده است.

خرید انواع موکت ظریف مصور

در حال حاضر امکان خرید انواع موکت ظریف مصور در مدل های متنوع عرضه می شوند. موکت های نمدی و تافتینگ از جمله مدل های رایج و پرطرفدار موکت ظریف مصور می باشند که در فروشگاه های معتبر با قیمت ارزان و مناسب به همراه گارنتی به فروش می رسند. موکت نمدی به صورت تک لایه ای تولید می شوند و دارای مدل های سوزنی، داغی و چاپی می باشند، امّا موکت های تافتینگ علاوه بر لایۀ اصلی دارای یک لایۀ اضافی در قسمت زیرین می باشد که باعث افزایش استحکام و مقاومت این نوع موکت ها شده است. معمولاً موکت های تافتینگ را با نام موکت های پرز بلند معرفی می کنند که دارای سطوح نرم و یکدست می باشند. بنابراین افرادی که علاقه مند به داشتن کفپوش نرم و عایق هستند، می توانند از این نوع کفپوش برای پوشش کف اتاق خواب، اتاق کودکان، آشپزخانه و سالن پذیرایی استفاده نمایند.

در حال حاضر برخی از ساختمان های اداری و تجاری نیز برای اینکه حالت رسمی شرکت ها را حفظ کنند، از کفپوش موکت برای پوشش سطوح کف سالن پذیرایی، راهرو، غرفه های نمایشگاه و سالن انتظارات استفاده می کنند. با توجه به استقبال فراوان از این نوع کفپوش ها، موجب شده است که از دستگاه های پیشرفته در بافت انواع موکت استفاده کنند. در نتیجه مجموعه های تولیدکنندۀ کفپوش های پارچه ای به کمک دستگاه های پیشرفته امکان بافت انواع موکت را با ضخامت های متعدد فراهم نموده است. برای خرید پارکت یونیک به سایت مراجعه کنید.

از این رو انواع موکت ظریف مصور و پالاز موکت در مدل های متنوع در بازار عرضه می شوند که از کیفیت عالی برخوردار می باشند و از نظر رنگ بندی نیز بسیار متنوع و خوش طرح می باشند. علاوه بر آنکه به صورت اختصاصی انواع موکت طرح کودکانه را متناسب با فضای دکوراسیون اتاق کودکان تولید نموده اند. همچنین از سبک های جدید برای طراحی انواع موکت نقش برجسته استفاده نموده اند تا بتوانند زیبایی نمای کفپوش را بیش از پیش به بینندگان نشان دهند.

در حال حاضر امکان خرید انواع پارکت ایرانی چون پارکت آرتا، امپریال، یونیک و غیره برای علاقه مندان به کفپوش پارکت وجود دارد، ضمن آنکه می توانند به صورت تلقیقی از کفپوش موکت نیز برای پوشش کامل سطوح کف اتاق کودک، اتاق خواب و یا سالن پذیرایی استفاده نمود، تا بدین صورت بتوانند سطوح عایق و یکپارچه ای را ایجاد کنند.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری چندین سال به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش محصولات کفپوش ایرانی از جمله انواع موکت پالاز و ظریف مصور فعالیت می کنند.

 

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 955
نمایش همه
علاقه مندی ها ()