پوستر دیواری از جدیدترین و مدرن ترین دیوارپوش های ساختمان است، که در دوره نسبتا کوتاهی توانسته به سرعت مورد توجه مشتریان قرار بگیرد، بطوریکه بر روی یک یا دو دیوار بسته به متراژ ساختمان ها،  در تمامی دکوراسیون های داخلی از این دیوارپوش ها استفاده می شود، تا جذابیت و زیبایی دکور ساختمان را بتوان دوچندان نمود.  این روکش های کاغذی در انواع تصاویر ساده و سه بعدی و با کیفیت های مختلف چاپ و تولید می شوند، و  می توان آن ها را در طرح ها و اشکال دلخواه و سفارشی خریداری کرد، استفاده از انواع پوستر دیواری گل، طبیعت و منظره را می توان در شمار پر مخاطب ترین پوستر های دیواری قرار داد، زیرا این تصاویر را می توان با بسیاری از سبک های دکوراسیون هماهنگ نمود، و در عین زیبایی، آرامش محیط را نیز بیشتر می کنند.  انواع پوستر دیواری اسپرت، کودکانه، کلاسیک، مدرن و غیره را می توان مانند کاغذ دیواری در رول هایی با ابعاد مشخص و در اندازه های یک تکه، دوتکه و چند تکه تهیه کرد، نصب پوستر دیواری نیز در کیفیت و زیبایی آن بسیار تاثیر گذار است، و باید توسط افراد مجرب و حرفه ای انجام شود، تا در نهایت مشتریان با یک تابلو نقاشی منحصر به فرد مواجه شوند، که در نگاه اول یک تکه به نظر می رسد. قیمت این محصولات با توجه به سبک طراحی، کاربرد، کیفیت چاپ و ابعاد آن ها در انواع پوستر دیواری اتاق خواب، پوستر دیواری دخترانه، پسرانه، پذیرایی، راهروها و غیره متفاوت است، و لی در مجموع می توان این روکش های کاغذی را در شمار مقرون به صرفه ترین ابزارهای دکوراتیو ساختمان ها قرار داد.

تفاوت پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی

استفاده از تصاویر سه بعدی در اغلب پوسترهای دیواری به دلیل عمق بخشیدن به فضا و جذابیت محیط بسیار مرسوم شده است، به همین دلیل است، که اغلب مشتریان پوستر دیواری سه بعدی را با انواع کاغذ دیواری سه بعدی اشتباه می گیرند. از عمده تفاوت های انواع کاغذ دیواری سه بعدی با پوستر دیواری می توان به تفاوت در طرح و نقشه آن ها اشاره کرد، پوسترهای دیواری در اصل شبیه به یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ هستند، که تصویر کاملی از  یک تابلو کلاسیک، مدرن، نمظره، کودکانه و غیره را به نمایش می گذارند، اما انواع کاغذ دیواری سه بعدی معمولا با تکرار یک تصویر سه بعدی در ابعاد مشخص تولید می شوند، از کاغذ دیواری می توان برای روکش کردن تمام دیوارهای فضای داخلی ساختمان استفاده کرد، اما اغلب از انواع پوستر دیواری برای یک یا چند دیوار ساختمان استفاده می شود، و در نهایت می توان گفت طراحی داخلی ساختمان ها و روکش کردن دیوارها معمولا با یک پوستر دیواری پشت تلویزیون تکمیل می شود، و یک فضای ایده آل و رویایی را به نمایش عموم می گذارد.

پوستر دیواری سفارشی

همان طور که در ابتدا بارها به آن اشاره شد انواع پوستر دیواری را می توان در طرح های آماده و موجود در بازار با ارزان ترین قیمت خریداری کرد. اما این امکان نیز وجود دارد، تا از این محصولات مانند یک تابلو تبلیغاتی برای برندسازی و دکوراسیون صنایع مختلف نیز استفاده کرد، امروز خرید پوستر دیواری سفارشی برای مشاغل مختلف مانند آرایشگاه ها، آموزشگاه ها، موسسات حقوقی، دولتی و خصوصی بسیار متداول شده است، که این تغییر در سبک دکوراسیون در جلب و جذب متقاضیان شان تاثیر بسزایی نیز داشته است. برای خرید پوستر دیواری ورزشی به سایت مراجعه کنید. 

پوستر دیواری ارزان

فروشگاه اینترنتی تزئینات داخلی دکور آفیس از معتبرترین مجموعه های عرضه و فروش انواع پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در طرح ها و برندهای مختلف داخلی و خارجی می باشد، که برای مشاهده و خرید محصولات آن می توان به سایت فروشگاهی این مرکز مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت، همراه با گارانتی اصالت کالا و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور دریافت نمود.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 650
نمایش همه
علاقه مندی ها ()