پوستر دیواری یکی از جذاب ترین بخش های اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان در تمامی سبک های معماری می باشد، استفاده از پوستر دیواری پشت تلویزیون دیگر در تمامی ساختمان ها متداول شده است، و به زیبایی و بهتر دیده شدن محیط کمک بزرگی می کند.  می توان استفاده از انواع پوستر دیواری پذیرایی برای دکوراسیون ساختمان ها را به یک ایده بسیار خلاقانه در جهت بهتر دیده شدن اشیاء و اثاثیه منزل دانست، در طراحی این نوع از روکش های دیواری از تصاویر بسیار متنوعی استفاده می شود، که در آرامش و سبک دکوراسون تاثیر بسیار زیادی دارد، که شامل استفاده از انواع پوستر دیواری گل، پوستر دیواری دریا و پوستر دیواری منظره می شود. از مهمترین مزایای استفاده از این روکش های جذاب دیواری می توان به مقاومت آن ها در برابر پارگی و شست و شو اشاره کرد، همین طور این منسوجات کاغذی از تنوع تولید بسیار بالایی برخوردارند، و متناسب با هر سبک طراحی و دکوراسیونی می توان نمونه هایی از آن ها را انتخاب نمود. قیمت پوستر دیواری هم از معیارهای تعیین قیمت کاغذ دیواری تبعیت می کند، این محصولات مانند پازل های چند تکه در ابعاد و اندازه های مشخص متناسب با ابعاد دیوار تولید می شوند، و مواردی همچون نوع کاغذ، جوهر مصرفی، کیفیت و روش چاپ در تعیین قیمت آن ها بسیار اهمیت دارد.

سبک های طراحی پوستر دیواری

از پر فروش ترین سبک های طراحی پوستر دیواری می توان به پوستر دیواری کلاسیک و  مدرن اشاره کرد، که از مهمترین تفاوت های آن ها هزینه های پیاده سازی و اجرای دکوراسون داخلی می باشد، انواع پوستر دیواری کلاسیک را در رنگ های درخشنده و براق مانند طلایی و نقره ای می توان خریداری نمود، و با استفاده از آن ها نمایی بسیار جذاب تر به فضای داخلی ساختمان بخشید. از دیگر سبک های پوستر دیواری می توان به سبک های سنتی، منظره، کودکانه، انتزاعی و هنری اشاره کرد، که هر کدام از آن ها طرفداران بسیار زیادی دارد. می توان از سبک ها و روش های مختلفی برای طراحی اتاق خواب ها استفاده کرد، برای مثال از انواع پوستر دیواری دخترانه و پوستر دیواری اتاق پسرانه برای اتاق های کودکان و از دیگر سبک های طراحی پوستر دیواری اتاق خواب برای اتاق های بزرگسالان متناسب با سلیقه آن ها استفاده کرد. متقاضیان خرید پوستر دیواری در انواع برندهای داخلی و سفارشی می توانند با مراجعه به آدرس الکترونیک نمایندگی های معتبر  واردات و فروش این محصولات را با مناسب ترین قیمت موجود در بازار خریداری نمایند، و همین طور بدون صرف هزینه های اضافی و با صرفه جویی در زمان به صورت آنلاین خرید خود را به انجام برسانند.

چاپ پوستر دیواری سفارشی

از دیگر مزایای استفاده از انواع پوستر دیواری می توان به تبلیغات و برند سازی برای مشاغل مختلف تجاری، آموزشی و خدماتی اشاره کرد، به عنوان مثال برای معرفی خدمات، محصولات و نوع تجارت خود می توان از روش های چاپ پوستر دیواری سفارشی استفاده کرد، که در چنین مواردی در ابتدا با مشخص کردن طراحی مورد نظر مشتریان، فرایند چاپ را در ابعاد و اندازه های مشخص شده توسط مشتریان و به صورت یک یا چند تکه به انجام می رسانند. قیمت چاپ پوستر دیواری سفارشی بر حسب ابعاد و اندازه تصویر و کیفیت چاپ متفاوت است، اما معمولا این پوستر ها به دلیل زمان طولانی طراحی و اجرا نسبت به پوستر های آماده گران قیمت تر هستند.برای خرید پوستر دیواری گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

فروش پوستر دیواری ارزان

مجموعه فروشگاهی تزئینات داخلی دکورآفیس از بزرگترین نمایندگی های فروش پوستر دیواری ارزان و باکیفیت در تمامی برندهای داخلی و خارجی می باشد، متقاضیان خرید انواع پوستر دیواری با مراجعه به سایت این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد دلخواه سفارش دهند و در کوتاهترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا درب منزل یا محل کار تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 592
نمایش همه
علاقه مندی ها ()