در میان صدها طرح و نقشه متنوع از کاغذ دیواری، ورود انواع کاغذ دیواری سه بعدی به این بازار پر رونق یک جهش تولیدی بسیار مثبت به حساب می آید، که سبب شده به سرعت نظر طراحان داخلی و دکوراتورها را به خود جلب نماید. انواع کاغذ دیواری سه بعد در طرح های بسیار متنوعی مانند منظره، تصاویر انتزاعی، کلاسیک، مدرن، پرتره و غیره تولید و عرضه می شوند، و هر کدام از آن ها را به راحتی می توان با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی هماهنگ کرده، و یک محیط ایده آل و جذاب را پیاده سازی نمود. از مهمترین دلایل محبوبیت انواع کاغذ دیواری سه بعدی قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه آن می باشد. این محصوات در رول های 10 متری با عرض های متنوع 53،70،100 و 106  عرضه می شوند، و متناسب با متراژ و مساحت محیط به تعداد مورد نیاز می توان آن ها را سفارش داد و خریداری نمود. از مهمترین فاکتورهایی که در خرید  کاغذ دیواری سه بعدی ارزان و باکیفیت باید مد نظر قرار داد، می توان به رنگ آن اشاره کرد، رنگ کاغذ دیواری را باید متناسب با سبک و سیاق معماری و دکوراسیون داخلی خود انتخاب نمود، و برای مثال از کاغذ دیواری های براق در رنگ های نقره ای و طلایی معمولا برای دکوراسیون های لوکس و مدرن استفاده می کنند، و از دیگر معیارها برای انتخاب رنگ انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان به هماهنگی آن با دیگر اشیاء و لوازم دکوراتیو ساختمان اشاره کرد، برای مثال هارمونی انواع کاغذ دیواری سه بعدی با رنگ فرش، مبلمان، تابلوها و دیگر اثاثیه یک محیط بسیار جذاب و منحصر به فرد را به نمایش دیگران می گذارد.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی نیز مانند دیگر محصولات تولیدی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد، برند سازنده، کیفیت تولید، متراژ و ابعاد و سبک طراحی آن  از مهمترین موارد در اختلاف قیمت انواع کاغذ دیواری سه بعدی می باشد، در این میان نوع  و جنس کاغذ دیواری نیز بیشترین سهم را در نوسان قیمت این محصولات ایفا می کند، از انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان به کاغذ دیواری مدرن، وینیل، PVC، ساده، مخملی، روغنی و غیره اشاره کرد، که هر کدام از آن ها طرفداران بسیار زیادی در بازار دارند.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی با پوستر دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند، و  در برخی موارد با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان بر روی تمامی دیوارهای ساختمان نصب نمود، این تصاویر از تکرار یک تصویر مشخص تولید می شوند، اما پوستر دیواری معمولا روایتگر یک نقاشی مدرن، کلاسیک، هنری، منظره، کارتونی و غیره می باشند، که تنها بر روی یک یا دو دیوار در ساختمان ها اجرا می شود. استفاده از انواع کاغذ دیواری های سه بعدی سبب می شود، محیط زندگی عمق و جذابیت بیشتری داشته باشد، و به عبارتی یک فضای داخلی گرم و گیرا را می توان با استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی مناسب طراحی کرد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی برحسب کیفیت، برند سازنده، سبک طراحی و غیره محاسبه و تعیین می شود. برای خرید پوستر دیواری کافی شاپ به سایت مراجعه کنید. 

مرکز فروش کاغذ دیواری سه بعدی

مجموعه معتبر و مجرب دکور آفیس با سالها کار و تجربه در زمینه دکوراسیون داخلی و فروش انواع تجهیزات شیک و دکوراسیون متناسب با سبک های مختلف طراحی و دکور منازل در نزد مشتریان به یک مرکز معتبر فروش کاغذ دیواری سه بعدی مبدل گشته است، که تمامی محصولات خود را در تعداد دلخواه و با ارزان ترین قیمت به سراسر کشور ارسال می کند. گواهینامه اصالت کالا، قیمت مناسب و ارسال فوری و مطمئن از مهمترین مزایایی است، که با خرید از این مرکز معتبر فروش کاغذ دیواری سه بعدی به دست می آورید، برای مشاهده نمونه کارها و محصولات مجموعه دکورآفیس و سفارش و خرید آن ها کافی است به سایت این مجموعه مراجعه نماید و درخواست خود را ثبت کنید.

 

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 413
نمایش همه
علاقه مندی ها ()