کاغذ دیواری سه بعدی مانند دیگر تصاویر و نقاشی های سه بعدی دارای عمق و جذابیت بسیار خیره کننده ای می باشد، این منسوجات کاغذی در سالهای اخیر با توسعه و رشد بی سابقه ای از نظر کیفیت و تنوع تولیدات همراه بوده اند، بطوریکه توجه تمامی مشتریان را به خود جلب کرده اند. انواع کاغذ دیواری سه بعدی جدید را می توان در طرح ها و رنگ ها متنوع و متناسب با کاربرد محیط تهیه و خریداری نمود، این روکش های دیواری جذاب و پر مخاطب در بازار معمولا برخلاف انواع پوستر دیواری که روایتگر یک تابلو نقاشی بسیار بزرگ می باشند، دارای یک نقش واحد هستند که به دفعات در رول های کاغذ دیواری سه بعدی تکرارمی شوند، و قابل استفاده برای تمامی دیوارهای ساختمان هم هستند، در حالی که از انواع پوستر دیواری معمولا برای یک یا دو دیوار ساختمان استفاده می شود. استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت و مدرن برای ساختمان های مسکونی و تجاری تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و دکوراسیون داخلی آن ها دارد، و در واقع با کمترین هزینه بیشترین تاثیرات را در نمای ساختمان به جای می گذارد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله کیفیت تولید، متریال مصرفی، برند سازنده، ابعاد کاغذ دیواری و غیره به صورت متری محاسبه می شود، این محصولات را می توان در رول های 10 متری با عرض های متفاوت خریداری نمود.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

تاثیر سبک های معماری و طراحی داخلی را می توان در تولید انواع کاغذ دیواری سه بعدی مشاهده کرده، این روکش های کاغذی در دو نوع مات و براق تولید می شوند، و برای تمامی سبک های دکوراسیون داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت، مدرن، کلاسیک، اسلامی، هنری، کودکانه و غیره از جمله سبک های دسته بندی این محصولات می باشد، برای مثال برای سبک های سنتی و قدیمی معمولا از انواع کاغذ دیواری سه بعدی سنتی استفاده می شود، که می توان استفاده از آن را پایان کار طراحی داخلی ساختمان دانست. از  دیگر معیارهای دسته بندی انواع کاغذ دیواری سه بعدی می توان به کیفیت ساخت و جنس این محصولات اشاره کرد، که از مهمترین و پر مخاطب ترین آن ها می توان کاغذ دیواری های وینیل، PVC، بافت دار، الیاف طبیعی و ساده را نام برد، که  با توجه به کیفیت هر کدام از آن ها قیمت کاغذ دیواری سه بعدی محاسبه و تعیین می شود.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی

اگر قصد خرید کاغذ دیواری سه بعدی با پایین ترین قیمت موجود در بازار و بالاترین سطح کیفی را دارید، بهتر است از طریق نمایندگی های فروش آنلاین این محصولات اقدام نمایید. زیرا این مراکز تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بی واسطه در بازارهای آنلاین عرضه می کنند، تا انواع کاغذ دیواری سه بعدی را بر حسب کاربرد آن ها در انواع پر فروشی نظیر کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی منظره و کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک را با قیمت واقعی این محصولات در متراژ و رول های مشخص نسبت به فروشگاه های متفرقه سطح شهر خریداری نمود. برای خرید پوستر دیواری رستوران و فست فود به سایت مراجعه کنید. 

فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

فروشگاه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین نمایندگی هایی است که سالهاست در عرصه واردات و فروش کاغذ دیواری سه بعدی ارزان در برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی در حال فعالیت است، و با اعتماد به حقوق مشتریان و ارسال محصولات خود در کوتاه ترین زمان ممکن، همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته در شمار برترین مراکز خرید و فروش کاغذ دیواری سه بعدی در تهران قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی با مراجعه به آدرس الکترونیک و سایت این مجموعه خوشنام می توانند نسبت به خرید آنلاین انواع کاغذ دیواری سه بعدی جدید و سفارش محصولات مورد علاقه خود در تعداد دلخواه اقدام نمایند.

 

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()