تاریخچه تولید کاغذ دیواری بسیار طولانی است، و آغاز پیدایش آن را به کشور چین نسبت داده اند، اما این دیوارپوش های کاعذی در ابتدا به دلیل دوام بسیار پایین، عدم امکان نظافت و شست و شو و تنوع بسیار پایین در طراحی چندان با استقبال مردم مواجه نشد، اما این صنعت هم مانند دیگر صنایع تولیدی به مرور زمان و  در مسیر پیشرفت و تکامل قرار گرفت بطوریکه امروزه می توان انواع کاغذ دیواری را در طرح های کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری PVC و کاغذ دیواری های وینیل در بازار مشاهده و خریداری نمود. دکوراسیون پذیرایی با کاغذ دیواری سه بعدی عمق و جلوه بهتری پیدا می کند، برای مثال استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی  پشت تلویزیون که در سالهای اخیر در زمره طراحی های مدرن و برتر قرار گرفته است، جذابیت خاصی به محیط می دهد.  از انواع کاغذ دیواری سه بعدی لوکس و جذاب معمولا برای یک یا چند دیوار از ساختمان استفاده می شود، که هدف از این نوع دکوراسیون بخشیدن عمق و روح به فضای ساختمان می باشد. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر موارد بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، این نوع از کاغذ دیواری ها معمولا در رول هایی به طول 10 متر و با عرض 52 سانتی متر  به فروش می رسند، و از قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری سه بعدی

برای انتخاب رنگ کاغذ دیواری سه بعدی در ابتدا به سبک طراحی و دکوراسیون منزل باید توجه شود، برای مثال رنگ های نقره ای، طلایی و انواع کاغذ دیواری های براق برای دکوراسیون هایی با سبک لوکس و مدرن مناسب هستند. از دیگر معیارهای انتخاب رنگ کاغذ دیواری سه بعدی می توان به دیگر دکوراسیون منزل اشاره کرد، برای مثال با توجه به ترکیب رنگ فرش، مبلمان، تابلوها و پرده می توان به راحتی رنگ کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب کرد. استفاده از چرخ رنگ کاغذ دیواری نیز به افراد کمک می کند تا در میان صدها طرح و رنگ بهترین مناسب ترین آن ها را برای منازل و محیط کار خود انتخاب نمایند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه برای هر نوع دکوراسیونی می توان از انواع کاغذ دیواری سه بعدی مناسب و هماهنگ با آن استفاده کرد، انواع کاغذ دیواری مدرن، لوکس، طبیعت، انسان، اشکال هندسی، کلاسیک، سنتی، طرح برجسته، مخملی، PVC و وینیل تنها چند نمونه از این محصولات پر طرفدار هستند. تنوع تولیدات این محصولات بسیار بالاست، و  این محصولات را می توان در انواع کاغذ دیواری سه بعدی خارجی و داخلی با مناسب ترین قیمت خریداری کرد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان از مهمترین دغدغه های مشتریان و متقاضیان این محصولات می باشد، اما در مجموع می توان گقت قیمت کاغذ دیواری در مقایسه با دوام و کیفیت بسیار بالای آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد.  انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان در انواع رول های 10 متری با عرض های نیم تر و یا بیشتر خریداری کرد، این محصولات نصب بسیار ساده ای دارند، و باعث آلودگی محیط نیز نمی شوند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری عروس به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی

مجموعه معتبر و خوشنام دکورآفیس از محبوب ترین نمایندگی های فروش انواع کاغذ دیواری سه بعدی با مناسب ترین قیمت می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان لیست محصولات این مرکز را به همراه مشخصات دقیق، ابعاد و اندازه و قیمت آن ها مشاهده نمود، و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمود. سهولت دسترسی و ارسال به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت همراه با گارانتی اصالت کالا از مهمترین امتیازاتی است، که با خرید از این مرکز معتبر می توان به دست آورد.

 

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()