صنعت تولید کاعذ دیواری در ده های اخیر با یک جهش بی سابقه در تولید همراه بوده ، که زمینه ساز تولید انواع دیوارپوش های کاغذی متنوع و با دوام  نظبر انواع کاغذ دیواری سه بعدی، نقش برجسته، طبیعی، ساده و پوسترهای دیواری شده است، که این تنوع بسیار بالا در افزایش درصد فروش و محبوبیت این محصولات در بین متقاضیان بسیار موثر بوده است. استفاده از  کاغذ دیواری سه بعدی مناسب در محیط های اداری مختلف در زیبایی و دکوراسیون ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد، استفاده از انواع کاغذ دیواری هایی متناسب با زمینه شغلی مشاغل و هماهنگ با سبک دکوراسیون ساختمان در جلب توجه مشتریان و متقاضیان بسیار تاثیر گذار است و سبب بالارفتن پرستیژ کاری و جذابیت محیط نیز می شود. انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می تونا در تمامی سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان از قبیل مدرن، کلاسیک، پرتره، رزوستیک، سنتی، اسلامی و غیره در ابعاد مختلف و دلخواه خریداری کرد، این روکش های دیواری جذاب و منحصر به فرد را می توان در رول های 10 متری با عرض های استاندارد 53،70،100 و 106  در رده های مختلف قیمتی سفارش داد و خریداری نمود، و دیوارهای ساختمان را به بهترین روش ممکن طراحی و تزئیین نمود. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی برحسب کیفیت طراحی و چاپ، متریال مصرفی، برند سازنده، ابعاد و غیره تعیین می شود، و می توان انواع کاغذ دیواری سه بعدی ایرانی و ترک را از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین کاغذ دیواری های موجود در بازار قرار داد، که در مقایسه با انواع محصولات مشابه آمریکایی، اروپایی، آسیایی و غیره طرفداران بیشتری دارند.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

انواع کاغذ دیواری سه بعدی را می توان بر حسب کیفیت تولید و متریال مصرفی در دسته های کاغذ دیواری های کتان، فیبرو، چرم و پاستل قرار داد، این کاغذ  دیواری ها از نظر کیفیت، دوام و قیمت تمام شده برای مشتریان با یکدیگر متفاوت هستند، اما از نظر تنوع تولید در طرح، رنگ و نقشه با یکدیگر برابر می کنند، و به خوبی پاسخگوی نیاز بازار هستند. این محصولات را می توان بر حسب کاربرد و موقعیت استفاده نیز از یکدیگر تفکیک نمود، به عنوان مثال کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک و غیره نمونه هایی از این موضوع می باشد، که باید در انتخاب آن بسیار دقت نمود. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، صنعت تولید این روکش های دیواری از پویایی بسیار بالایی برخوردار است، و روز به روز شاهد تولید انواع کاغذ دیواری سه بعدی جدید می باشیم، که از نظر سبک طراحی، کیفیت و متریال مصرفی با دیگر کاغذ دیواری ها تفاوت داشته باشد، و  از نظر مقاومت و قیمت در وضعیت مطلوبی قرار داشته باشد.

خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان

استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون ساختمان ها خصوصا تلفیق آن ها با کاغذ دیواری های ساده جا افتاده است، و  طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، از این رو خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزان در شمار مهمترین خواسته های متقاضیان قرار گرفته است، تا بتوانند محصولات مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.  قیمت کاغذ دیواری سه بعدی در انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی در مراکز معتبر و نمایندگی ها پخش این محصولات، به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه های سطح شهر می باشد. برای خرید پوستر دیواری اشکال هندسی به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

مجموعه معتبر دکور آفیس سالهاست که با عرضه و فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی در برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی، همراه با ضمانت نامه های اصالت کالا توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید. برای مشاهده و خرید انواع محصولات این مرکز می توان به سایت فروشگاهی دکورآفیس مراجعه کرد، و مراحل ثبت سفارش و خرید خود را تکمیل نمود.

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 601
نمایش همه
علاقه مندی ها ()