پارکت از قدیمی ترین و زیبا ترین کفپوش های تمامی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و ویلاها می باشد، استفاده از این کفپوش ها به تمامی ساختمان ها گرما و زیبایی بسیار بالایی می بخشد و از مهمترین مزایای آن می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد، زیرا انواع پارکت کف را بر روی سطوح مختلفی از قبیل سرامیک، سنگ، موزائیک و غیره نصب می کنند، که همین امر سبب می شود این کفپوش ها مانند یک عایق بسیار مناسب در برابر صدا و گرما عمل کنند، و هزینه های مصرف انرژی را در ساختمان ها پایین بیاورند. استفاده از انواع پارکت چوبی برای تمامی فضاهای مسکونی و اداری پرستیژ بسیار زیادی را به همراه می آورد، و  می توان به دلیل تنوع بسیار بالای این محصولات از آن ها در تمامی سبک های دکوراسیون داخلی از قبیل سبک های لوکس و مدرن، کلاسیک، روستیک، ستنی، هنری و غیره استفاده کرد. تلفیق انواع پارکت با کاغذ دیواری های جذاب و متناسب و پوستر های دیواری سه بعدی دکوراسیون ساختمان شما را کامل می کند، و یک طراحی بی عیب و نقص به مخاطبانتان ارائه می دهد، بطوریکه هر بیننده ای جذب آن می شود. این کفپوش های چوبی در انواع و ضخامت های مختلف تولید می شوند و  قیمت پارکت نیز بسته به کیفیت ساخت، دوام و هزینه های تمام شده این محصولات محاسبه و تعیین می شود.

انواع پارکت

پارکت ها در دو نوع پارکت چوبی و پارکت لمینت تولید می شوند، که از نظر کیفیت تولید و هزینه های تمام شده تفاوت های بسیاری با یکدیگر دارند. انواع پارکت چوبی همان طور که از نام آن هم پیداست از فراورده های چوبی تولید می شود، و در برابر رطوبت و خراش مقاومت بسیار پایینی دارد، و باید به سرعت مورد ترمیم و بازسازی قرار بگیرد، این نوع از پارکت ها سطحی مات دارند، و  بسیار آسیب پذیر هستند. پارکت لمینت درواقع نوع فراوری شده انواع پارکت های معمولی با مواد صنعتی می باشد و از اصلی ترین اجزاء آن می توان به HDF اشاره کرد که یک پوشش مصنوعی بسیار مستحکم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی در محیط می باشد، و  تا حدودی تمامی معایب انواع پارکت چوبی را بر طرف کرده است. این پارکت ها دارای سطح براق تر  و در خشنده تری نسبت به پارکت های چوبی می باشند و به دلیل تقویت آن ها با روکش HDF در برابر رطوبت، خراش و ضربه مقاومت بیشتری نسبت به انواع پارکت کف دارند. این محصولات چوبی از چوب درختانی نظیر راش، افرا، گیلاس، بلوط، بامبو و گردو تولید می شوند، و دارای طیف رنگی متنوعی هستند، و قیمت پارکت چوبی و لمینت نیز بر حسب متریال اصلی، برند سازنده و ضخامت پارکت کف محاسبه می شود، انواع پارکت ایرانی و پارکت ترکی به دلیل کیفیت بالا، تنوع در تولیدات و قیمت مناسب طرفداران بسیار زیادی در بازار دارند. برای خرید پارکت لمینت آلمانی به سایت مراجعه کنید. 

خرید پارکت ارزان

با توجه به استقبال مردم از این کفپوش های چوبی بازار خرید و فروش پارکت رونق بسیار خوبی پیدا کرده است، و روز به روز به تعداد متقاضیان خرید پارکت ارزان و باکیفیت افزوده می شود. فروشگاه آنلاین و معتبر دکور آفیس از مجرب ترین مراکز عرضه محصولات دکوراتیو و تزئین ساختمان می باشد، که امکان فروش آنلاین انواع پارکت و لمینت را در برندهای معتبر داخلی و خارجی برای مشتریانش فراهم کرده است، تا متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و با کیفیت بتوانند با صرفه جویی در زمان و هزینه ی خود محصولات مورد نظرشان را به صورت مجازی سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند. لیست تمامی محصولات این مرکز را می توان از طریق سایت فروشگاهی دکور آفیس مشاهده کرد، و  این محصولات را همراه با گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور  با مناسب ترین قیمت دریافت نمود.

 

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1022
نمایش همه
علاقه مندی ها ()