پارکت یکی از قدیمی ترین و البته جذاب ترین کفپوش های ساختمانی است، که در زیبایی و جذابیت طراحی داخلی ساختمان تاثیر بسیار زیادی دارد. انتخاب پارکت مناسب و همین طور کاغذ دیواری های متنوع و هماهنگ با این کفپوش های چوبی در طراحی ساختمان ها نقش کلیدی را ایفا می کنند، و از مهمترین مزایای آن ها تغییر سبک طراحی و دکوراسیون ساختمان با ارزان ترین قیمت می باشد، به همین دلیل است، که این محصولات در دوره های اخیر به شدت مورد توجه دکوراتورها و مشتریان قرار گرفته اند، و بازار فروش پارکت چوبی از رونق بسیار زیادی برخوردار شده است. پارکت کف ساختمان از قدیمی ترین کفپوش های چوبی است، که در ابتدا در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفت، اما رفته رفته به دلیل زیبایی و جذابیت این محصولات در سراسر دنیا مشتریان بسیار زیادی پیدا کرد. با پیشرفت صنعت و توسعه این محصولات امروزه در تمامی رنگ ها و با کیفیت های بسیار متنوعی تولید می شوند، که هر کدام از آن ها بسته به نوع متریال مصرفی شان دارای کیفیت های متفاوتی هستند که این مسئله در تعیین قیمت پارکت نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. پارکت ها به دلیل تنوع رنگ بسیار بالا، و کیفیت مناسب برای کف ساختمان روکش های بسیار ایده آلی هستند، که مانند یک عایق در برابر صدا و گرما عمل می کنند، از دیگر مزایای استفاده از این منسوجات چوبی می توان به هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری انواع پارکت و لمینت اشاره کرد، که با توجه به مقاومت آن ها  بسیار پایین و مقرون به صرفه می باشد، به همین دلیل است، که این محصولات به سرعت مورد پذیرش مشتریان قرار گرفتند.

انواع پارکت

پارکت ها بسته به نوع متریال مصرفی، کیفیت و روش های ساخت به دو دسته کلی پارکت چوبی و پارکت لمینت تقسیم می شوند، پارکت لمینت در اصل نوعی پارکت مصنوعی است، که ظاهری درخشان تر دارد، و  برخلاف انواع پارکت چوبی در برابر خراش، ضربه و رطوبت از مقاومت نسبتا بالایی برخوردار است. در روش تولید انواع پارکت لمینت معمولا لایه روی آن ها، با استفاده از ماده ای به نام HDF پوشیده می شود،که یک عایق بسیار خوب در برابر عوامل طبیعی و فیزیکی می باشد، که به خوبی ضعف ها پارکت را پوشش داده است.  از مهمترین معایب و ضعف های پارکت و لمینت می توان به ضعف آن ها در برابر ریزش مایعات و رطوبت محیط اشاره کرد، که مشتریان را قدری مردد می کند، البته دوام لمینت ها در مقایسه با پارکت قدری بالاتر است، اما می توان گفت هر دوی آن ها در برابر شست و شو آسیب پذیرند و به سرعت پوسته پوسته می شوند.

خرید پارکت ارزان قیمت

پارکت از جمله پر فروش ترین منسوجات چوبی است، که در تولید آن از چوب درختانی از قبیل افرا، راش، گیلاس، گردو، بامبو، بلوط و غیره استفاده می شود، و می توان این محصولات را در رنگ های متنوع با سبک های دکوراسیون داخلی ساختمان خریداری کرد، انواع پارکت سفید و تیره را می توان  به عنوان پارکت کف پذیرایی انتخاب کرد. متقاضیان خرید پارکت ارزان قیمت و در عین حال جذاب و باکیفیت در تمامی برندهای داخلی و خارجی به راحتی می توانند از طریق فروشگاه های معتبر و نمایندگی های آنلاین عرضه این محصولات، نسبت به خرید انواع پارکت نظر در تعداد دلخواه اقدام نمایند. برای خرید پارکت لمینت چینی به سایت مراجعه کنید. 

فروش آنلاین پارکت و لمینت

مجموعه تزئینات داخلی دکورآفیس از معتبرترین مراکز فروش آنلاین پارکت و لمینت در طرح ها، رنگ ها و برندهای مختلف می باشد، که با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان لیست قیمت پارکت و تمامی محصولات آن را مشاهده کرد و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید آنلاین انواع پارکت و  پارکت لمینت نمود. قیمت مناسب، ارسال مطمئن و فوری و گارانتی اصالت کالا از مهمترین مزایای خرید از این مرکز می باشد.

 فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 807
نمایش همه
علاقه مندی ها ()