بررسی کاغذ دیواری:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با کاغذ دیواری و انواع آن توضیح دهیم. شما برای خرید کاغذ دیواری باید یکسری نکات را بدانید تا بتوانید بهترین پوستر دیواری را خریداری کنید و بعد از خرید خود پشیمان نشوید. در واقع به طور کلی پوستر های دیواری لایه ی نازکی از جنس های مختلف هستند که توسط چسب مخصوص به دیوار می چسبند و نمای دیوار را بسیار زیبا می کنند. برخی از این  کاغذ دیواری ها قابل شستشو بوده و شما می توانید آن ها را با آب و صابون بشویید و تمیز کنید. عمر آن ها بسیار طولانی بوده و می توانند تا سال های سال دیوار شما را زیبا نگه دارد. برای اینکه به طور کامل با انواع پوستر های دیواری آشنا شوید ابتدا باید مزیت های آن را نسبت به رنگ آمیزی بدانید. مزیت های پوستر دیواری نسبت به رنگ آمیزی به شرح زیر می باشد:

  • ماندگاری بالا
  • زیبایی بیشتر
  • صرفه‌ جویی در هزینه
  • نصب آسان
  • نصب سریع
  • داشتن تنوع زیاد
  •  ایجاد فضایی شیک و مدرن
  • و غیره.

 این مزیت ها تنها تعدادی از همه ی مزیت های پوستر دیواری یا کاغذ دیواری نسبت به رنگ آمیزی می باشد. در ادامه می خواهیم به انواع کاغذ های دیواری بپردازیم.

معرفی انواع کاغذ دیواری:

  • کاغذ های دیواری کاغذی: این نوع پوستر دیواری بسیار زیبا و شیک است. یکی از مهمترین مزیت هایی که کاغذ های دیواری کاغذی دارند قیمت مناسب و ارزان آن ها است. اما باید بدانید که این نوع برای شما نمی تواند تا سال های سال دوام داشته باشد. لذا بعد از یک تا دو سال باید سریعا آن را تعویض کنید. علت اینکه عمر طولانی ندارند پاره شدن سریع آن می باشد. از دیگر معایب کاغذ های دیواری کاغذی پاره شدن سریع است. از آن جایی که جنس این نوع کاغذ های دیواری کاغذ می باشد به زودی پاره شده و از بین می ‌روند. استفاده از این نوع در اتاق کودک و یا خانه هایی که کودک دارند توصیه نمی شود زیرا کودکان به دیوار چنگ زده و می توانند این نوع کاغذ های دیواری را به سرعت پاره کنند. برای خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان به سایت مراجعه کنید. 

سایر انواع کاغذ های دیواری:

  • کاغذهای دیواری با رویه pvc : پی وی سی نوعی از رویه ها می باشد که همگی با آن آشنایی داریم اما باید بدانید که یک رویه شفاف مقاوم و قابل شستشو است. کاغذ دیواری هایی با رویه پی وی سی بسیار مقاوم هستند و طول عمر زیادی دارند. علت این مقاومت نیز وجود روکش پی وی سی است. اگر چه این کاغذ های دیواری بسیار گران قیمت هستند اما می توانند تا سال‌ های سال برای شما کار کنند. در زمان خرید کاغذ دیواری پی وی سی ابتدا باید هزینه گزافی را بپردازید اما به مرور زمان و طول عمر زیاد این کاغذ های دیواری، هزینه پرداخت شده توسط شما مقرون به صرفه خواهد شد. کاغذ دیواری های روکش دار تنها به روکش پی وی سی ختم نمی شوند. بلکه شما می توانید روکش وینیل را نیز در تولید این کاغذ دیواری ها مشاهده نمایید. به شما توصیه می ‌کنیم که برای اتاق کودک خود از این نوع کاغذ های دیواری استفاده کنید زیرا مقاومت بالایی دارند و در صورت آسیب فیزیکی هیچگونه خراشی به روی آن ها وارد نمی‌ شود. از طرف دیگر از آن جایی که کودکان علاقه بسیار زیادی به نقاشی روی دیوار ها دارند این نوع پوستر دیواری به خاطر قابل شستشو بودن بسیار مناسب است. به خاطر داشتن مقاومت بالا و از جمله قابلیت شستشو این نوع کاغذ های دیواری بسیار پرطرفدار و محبوب هستند می توان گفت که تنها عیب آن ها گران بودن قیمت می باشد که با گذشت زمان و طول عمر این کاغذ های دیواری شما در واقع در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید.
  •  فروشگاه دکور آفیس

    تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

    ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

    آی دی تلگرام :  decor_office@

    آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 408
نمایش همه
علاقه مندی ها ()