در بحث طراحی و دکوراسیون داخلی، نوسازی و تغییر ساختار طراحی منازل تعویض روکش های دیوار و کف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که بیشترین تاثیر را در نمای داخلی ساختمان ایجاد می کنند.  صنعت تولید کاغذ دیواری در دوران اخیر با رشد و پیشرفت بی سابقه ای همراه بوده است، و تنوع تولیدات این محصولات در بازار به حدی بالاست، که به راحتی نمی توان از میان این محصولات نمونه ای از آن ها را انتخاب نمود. کاغذ دیواری یکی از زیباترین و جذاب ترین دیوارپوش هاست، که نمای داخلی ساختمان را با تغییرات چشمگیری روبه رو می کند، و روز به روز به تعداد طرفداران آن افزوده می گردد،اما برای خرید کاغذ دیواری جدید برای ساختمان در وهله ای اول باید به کیفیت، دوام، طرح های زمینه، تناسب آن با دکوراسیون داخلی ساختمان، قیمت کاغذ دیواری، مقاومت در برابر شست و شو و پارگی آن توجه کرد، تا بتوان در میان صدها طرح و نقشه مختلف از کاغذ دیواری بهترین آن ها را انتخاب نمود. تناسب موضوعی کاغذ دیواری با محیطی که از آن استفاده می شود، نیز به تاثیرگذاری آن در دکوراسیون داخلی ساختمان کمک بسیار زیادی می کند، برای مثال بین کاغذ دیواری اتاق خواب و  سایر قسمت های ساختمان تفاوت قائل شد، بدون اینکه از زیبایی و جذابیت طراحی داخلی ساختمان کاسته شود. قیمت کاغذ دیواری نیز با توجه به کیفیت تولید آن و ویژگی های این محصول محاسبه و تعیین می شود، و می توان متناسب با هر بوجه ای نمونه ای از این محصولات را انتخاب نمود. 

سبک های کاغذ دیواری

سبک های کاغذ دیواری نیز به تعداد سبک های طراحی و معماری ساختمان ها متنوع هستند، و می توان متناسب با هر نوع دکوراسیونی کاغذ دیواری مناسب آن را انتخاب نمود. انواع کاغذ دیواری مدرن، کاغذ دیواری کلاسیک، سنتی، انتزاعی، سه بعدی و غیره  را می توان با مناسب ترین قیمت از نمایندگی های مجاز واردات و عرضه این محصولات خریداری نمود. استفاده از انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون تقریبا در تمامی دکوراسیون های داخلی اجرا می شود، و تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی محیط دارد، این نوع از کاغذ دیواری ها معمولا از نوع سه بعدی با طرح های زمینه ای بسیار جذاب هستند، که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

انواع کاغذ دیواری

از روش های مختلف چاپ کاغذ دیواری می توان به چاپ سطحی، چاپ حکاکی، چاپ دیجیتال، چاپ سیلک ابریشمی و چاپ چرخشی اشاره کرد، که حاصل این روش های چاپی  انواع کاغذ دیواری سه بعدی، نقش برجسته، مخملی و پوستر دیواری  می باشد، که توجه بینندگان را به خود جلب می نماید. کیفیت ساخت، برند سازنده، نوع متریال مصرفی، نوع کاغذ دیواری و غیره از مهمترین فاکتورهای تعیین قیمت این محصولات می باشد.  از انواع طرح های کاغذ دیواری می توان به کاغذ دیواری ساده، سلفون، وینیل، نانو، PVC، نقش برجسته، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری با الیاف طبیعی و سه بعدی اشاره کرد، که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند، و قیمت کاغذ دیواری نیز با توجه به کیفیت آن ها انتخاب   می شود. این روکش های دیواری جذاب در رول های 10 متری و در عرض های 53، 70،50 و غیره طراحی و تولید می شوند، و باید متناسب با متراژ ساختمان آن ها را انتخاب نمود. برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی به سایت مراجعه کنید. 

کاغذ دیواری ارزان

مجموعه معتبر دکورآفیس از معتبرترین مراکز واردات و فروش انواع کاغذ دیواری ارزان در برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی می باشد، که سالهاست تمامی محصولات خود را همراه با گارانتی اصالت کالا و مناسب ترین قیمت به سراسر کشور در تعداد دلخواه ارسال می کند. برای مشاهده لیست محصولات این مجموعه و خرید کاغذ دیواری باکیفیت می توان به سایت فروشگاهی این مرکز مراجعه کرد، و این محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمود.

 

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()