جاکفشی یکی از پرکاربردترین تجهیزات چوب خانگی است که به منظور نگهداری کفش مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به گسترش آپارتمان نشینی، فضای مناسبی برای قرار دادن کفش در مقابل درب ها وجود ندارد. همچنین به دلیل آلودگی که ممکن است کفش ها داشته باشد، محیط منزل نیز فضای مناسبی برای گذاشتن کفش نمی باشد و شکل ظاهری بدی هم خواهد داشت. بنابراین تولیدکنندگان لوازم چوبی به فکر ساخت انواع جاکفشی افتادند تا بدین صورت بتوانند وسیلۀ مناسبی برای نگهداری کفش ها بسازند. بدین وسیله با قرار دادن جاکفشی در مقابل درب، می توانند کفش های خود را در فضای مناسبی قرار دهند و از شلوغ شدن جلوی درب جلوگیری کنند. از این رو خرید و فروش جاکفشی در سراسر کشور طرفداران زیادی پیدا کرد. در واقع جاکفشی بهترین وسیله برای نگهداری کفش های متعدد می باشد. علاوه بر آن با استفاده از جاکفشی به راحتی می توان از آسیب دیدگی شکل ظاهری کفش ها نیز جلوگیری نمود. همچنین نگهداری کفش در داخل جاکفشی، مقابل درب آپارتمان به میزان قابل توجهی از سرقت کفش ها جلوگیری می کند.

خرید انواع جاکفشی

در حال حاضر مدل های متنوعی از جاکفشی تولید شده است که دارای طرح و سایزهای متفاوتی می باشند. بنابراین عموم مردم می توانند با در نظر داشتن فضای داخل آپارتمان و یا مقابل درب ورودی منزل، امکان خرید انواع جاکفشی در اندازه های مختلف فراهم می باشد. جاکفشی سه تیکه پله ای، جاکفشی دو درب مدل لوزی، جاکفشی دو درب مدل ستاره ای، جاکفشی دو درب مدل سنگی، جاکفشی تک درب، جاکفشی پله ای سلطنتی، جاکفشی سه درب مدل مربع و ... از جمله نمونه های پرفروش جاکفشی در سطح بازار می باشد. بنابراین متناسب با فضای دکوراسیون منزل می توانید بهترین مدل را انتخاب نمائید. با استفاده از جاکفشی می توانید فضای مقابل درب را تمیز نگهداری کنید.

نقش جا کفشی در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار چشمگیر نمی باشد و از از نظر کارایی بسیار حائز اهمیت می باشد. البته با قرار دادن این وسیله در مقابل درب ورودی، اولین نگاه های افراد را به خود جلب می کند. با استفاده از این وسیله به راحتی می توان کفش های مقابل درب را سازمان دهی کرد و فضای خلوتی را در مقابل درب بوجود آورد. معمولاً اکثر مدل های متنوع جاکفشی دارای کشو و طبقه های متعدد می باشند که محل قرار گیری کفش و همچنین واکس، کفی های کفش و همچنین تمیز کننده های کفش می باشد.

فروش بهترین جاکفشی ارزان

با توجه به افزایش تنوع طرح این محصول، امکان خرید بهترین جاکفشی با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای شما خریدار عزیز وجود دارد. با توجه به تنوع ساختمان، تولیدکنندگان تلاش نموده اند تا بتوانند تنوع مدل های جاکفشی را افزایش دهند، تا بدین صورت افراد مختلف بر اساس فضای دکوراسیون ساختمان و محل زندگی خود، مناسب ترین جاکفشی را با قیمت مناسب خریداری کنند. به این ترتیب می توانند از این موقعیت در جهت انتخاب نوع جاکفشی آزادی انتخاب داشته باشند. فروشگاه اینترنتی ویستا کالا جزء یکی از فروشگاه های تولیدکننده و عرضه کنندۀ تجهیزات دکوراسیون چوبی از جمله انواع جاکفشی در تهران فعالیت دارد.

جاکفشی آینه دار، جاکفشی کلاسیک، جاکفشی طرح مدرن، جاکفشی ایستاده، کشودار و غیره ساخته شده اند که دارای تنوع مدل با ظرفیت های کم و یا زیاد می باشند. به همین دلیل افراد مختلف بر اساس فضای دکوراسیون می توانند نوع جاکفشی طرح مدرن و کلاسیک را انتخاب کنند. به عنوان مثال ساختمان های بزرگ که فضای خالی زیادی در پشت درب ورودی دارند، می توانند از جاکفشی های آینه دار به همراه جا لباسی خریداری کنند. ضمن آنکه جاکفشی تک درب نیز بهترین گزینه برای آپارتمان های کوچک است.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1022
نمایش همه
علاقه مندی ها ()