کفی تخت دو نفره به عنوان بخش مهم تخت خواب محسوب می شود. تشک و کفی تخت از مهم ترین قسمت های تخت خواب محسوب می شوند که هر کدام از آنها تأثیر بسزایی در کیفیت تایم استراحت شما دارد. با انتخاب درست کفی تخت خواب، شما می توانید با اطمینان خاطر برای مدت زمان طولانی از مزایای تخت خواب با کیفیت استفاده کنید. پیش از انتخاب تخت خواب، کیفیت بدنۀ کفی تخت دو نفره حائز اهمیت می باشد. معمولاً تولید کفی تخت خواب بر اساس ابعاد استاندارد صورت می گیرد. در حال حاضر انواع کفی تخت دو نفره جک دار و ساده توسط تولیدکنندگان عرضه می شوند که از متریال چوب و یا فلز ساخته شده اند. بنابراین هنگام خرید تخت خواب، مشتریان می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی خود با قیمت ارزان، بهترین کفی تخت خواب دو نفره را با استحکام بالا خریداری نمائید. کفی تخت خواب چوبی نیز همانند فلزی از استحکام بالایی برخوردار می باشد امّا کفی فلزی تخت خواب دو نفره به دلیل داشتن قدرت انعطاف پذیری متناسب، قابلیت تحمل فشار و وزن بالا را به میزان قابل توجهی دارد.برای اطلاع از قیمت کفی تخت دونفره به سایت مراجعه کنید.  

خرید کفی تخت دو نفره جک دار

اگر فضای اتاق خواب شما اندک است و در عین حال دارای وسایل شخصی زیادی می باشید. خرید کفی تخت دو نفره جک دار می تواند بهترن گزینه متناسب با فضای اتاق شما باشد. طراحی مبتکرانه و خلاقانه ای که در ساخت کفی تخت جکدار در نظر گرفته شده است، مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته است. در واقع سبک طراحی کفی تخت جک دار به این دلیل است که بتوانند فضای زیرین تخت را برای افراد قابل استفاده سازند، تا بدین وسیله بتوانند در بهینه سازی فضای دکوراسیون از تمام امکانات موجود استفاده کنند. با توجه به استقبال فراوانی که از کفی تخت جکدار شده، موجب ارتقاء کیفیت و تنوع مدل های این کفی تخت شده است.

کفی تخت فلزی بدون جک، کفی تخت خواب دو نفره چوبی، کفی تخت جکدار کلاسیک دو نفره، کفی تخت جکدار تمام کلاف دو نفره، کفی تخت چوبی 8 پایه ای دو نفره، کفی تخت فلزی بدون جک دو نفره و کفی تخت فلزی جک دار دو نفره از جمله انواع مدل های کفی تخت خواب دو نفره است که توسط تولیدکنندگان مطرح سرویس چوب به بازار عرضه می شوند. هر کدام از مدل های متنوع بدنۀ تخت خواب دارای قیمت متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند چون از متریال متفاوت ساخته شده اند.

خرید کفی تخت دو نفره فلزی بدون جک

کفی تخت فلزی بدون جک دارای طراحی خاص و فوق العاده می باشد. در واقع افرادی که از کفی تخت چوبی خسته شده اند، می توانند کفی تخت فلزی بدون جک را به صورت تمام کلاف و یا 3 پل کلاف انتخاب کنند. این نوع کفی تخت دو نفره از استحکام بالایی برخوردار است و تحمل وزن بالا را دارد و بهترین گزینه برای افراد سنگین وزن می باشد. برای خرید کفی تخت خواب به سایت مراجعه کنید. 

قیمت کفی تخت خواب دو نفره

لذا قیمت کفی تخت دو نفره نیز متناسب با مدل های متنوعی که از این محصول در بازار موجود می باشد، مشخص می شود. اگر قصد خرید سرویس تخت خواب دو نفره برای اتاق خواب را دارید، باید فاکتورهای متعددی چون متریال کفی تخت خواب، کیفیت تشک، کیفیت جک و یراق الات به کار رفته، ابعاد استاندارد، نحوۀ نصب و در نهایت قیمت را مد نظر داشته باشید. به این ترتیب می توانید در مدت زمان کوتاهی، بهترین تخت خواب را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مفتخر است که مشتری مداری مهمترین هدف فعالیت این مجموعه می باشد. در نتیجه این مجموعۀ تولید در زمینۀ ساخت و فروش تجهیزات سرویس چوب از جمله کفی تخت خواب و غیره فعالیت حرفه ای دارد.

 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک وایعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1019
نمایش همه
علاقه مندی ها ()