بررسی انواع پوستر دیواری گل:

در دنیای امروز افراد زیادی به دنبال زیبا سازی و تنوع در دکوراسیون منزل و یا محل کار خود می باشند. همانطور که شاید بسیاری از شما از این تغییرات استفاده کرده باشید و یا افرادی که علاقه خاص به ایجاد این تنوع را در محل زندگی و یا محل کار خود دارند را دیده باشید. در واقع زیباسازی دکوراسیون محل کار و یا محل زندگی در زمان های قدیم با هزینه‌ های هنگفت همراه بود. اما امروزه با صرف کمترین هزینه ها می توان این تنوع را ایجاد کرد. یکی از این سبک های جدید استفاده از پوستر دیواری گل می باشد. در واقع پوستر دیواری همان کاغذ دیواری می باشد که تفاوت های جزئی با هم دارند. کاغذ دیواری و یا پوستر سه بعدی این قابلیت را برای شما فراهم می کند که با نصب آن بر روی یکی از دیوارها سبب ایجاد فضایی دلنشین شوید. در پوستر دیواری گل خاصیت سه بعدی وجود دارد  که به دلیل رنگ های به کار رفته در این نوع پوست می باشد که حالت سایه روشن را به گل ها می دهد و همین سبب می شود که تصویر در دید مخاطب به صورت سه بعدی ظاهر شود.

از جمله ویژگی های استفاده از پوستر دیواری گل این قابلیت می باشد که کاربران می‌توانند با توجه به ابعاد مورد نظر خود آن را سفارش دهند. در واقع شما هر ابعادی را که مد نظر داشته باشید می ‌توانید به شرکت ها و یا نمایندگی های معتبر نصب پوستر دیواری سفارش دهید و آن ها با استفاده از دستگاه های ژاپنی اقدام به چاپ طرح مورد نظر شما را داشته باشند. البته امروزه برخی افراد سودجو با استفاده از چاپگر های معمولی اقدام به چاپ پوستر دیواری گل می ‌کنند که از جمله معایب آن عدم کیفیت و زیبایی آن می باشد. در واقع پوستر دیواری که چاپگرهای معمولی تولید می کنند دارای جنسی بسیار نازک می باشد که ممکن است به راحتی آسیب ببیند و همین طور کیفیت رنگ ها در آن در سطح پایینی دیده می‌شود.

طرح های مختلف پوستر دیواری گل :

پوستر دیواری طرح گل مدل های مختلفی دارد که گل ها به صورت گرافیکی و یا فانتزی در آن ترسیم شده اند. همین سبک ها سبب زیباسازی و متنوع بودن پوسترهای گل می باشد. در واقع این پوستر ها به دلیل سه بعدی بودن و طبیعی بودن تصویر جزوه پرفروش ترین مدل های پوستر دیواری می باشند. در ادامه به بررسی چند مدل از انواع پوستر دیواری گل می پردازیم:

مدل گل برجسته: یکی از انواع مدلهای پوستر دیواری طرح گل مدل گل برجسته می باشد در واقع در این مدل علاوه بر سه بعدی بودن تصویر در قسمت گلها خاصیت برجسته بودن را نیز دارد. در واقع گل ها در این پوستر برجسته نیستند. تنها به دلیل نوع چاپ به حالت برجسته دیده می‌شوند.

مدل گل رز: یکی از پر فروش ترین پوسترهای دیواری گل مدل گل رز می باشد. پوستر طرح گل رز یکی از متنوع ترین انواع گل ها می باشد. در واقع رنگ های مختلف گل رز سبب ایجاد این تنوع می شود.

مدل ارکیده: گل ارکیده به دلیل زیبایی و سادگی که دارد در سبکهای مختلف برای پوستر دیواری قابل اجرا می باشد و طرفداران خاص خود را نیز دارد. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید. 

مدل گل فانتزی: در پوستر دیواری گل فانتزی گل ها به صورت گرافیکی و بچگانه ترسیم می شوند. در واقع این سبک پوستر دیواری بیشتر برای اتاق کودک مورد استفاده می باشد.

معمولاً پوستر دیواری گل دارای قیمت های متنوع و متفاوتی می باشد. از جمله نکاتی که بر روی قیمت پوستر دیواری تاثیر می گذارد متراژ آن می باشد که به طبع هر چقدر متراژ بیشتر شود قیمت پوستر دیواری با همان نسبت بالاتر می رود. یکی دیگر از نکاتی که روی قیمت اثر می گذارد خرید پوستر دیواری از شرکت های معتبر و یا فروشگاه های معمولی می باشد. در واقع شرکت های معتبر پوستر دیواری را بر روی کاغذ های خارجی و با استفاده از دستگاه های ژاپنی چاپ می کنند در حالیکه در فروشگاههای معمولی تصویر مورد نظر در چاپخانه ها چاپ می شود و به مراتب قیمتی پایین تر دارد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 812
نمایش همه
علاقه مندی ها ()