بررسی انواع دیوار کوب:

در این مقاله سعی داریم شما را با دیوار کوب و انواع آن آشنا کنیم. امروزه بحث زیبا سازی و دکوراسیون به یکی از دغدغه های اساسی مردم تبدیل شده است. اگر به اطراف خود نگاه کنید می‌بینید که بحث زیبا سازی دکوراسیون نه تنها برای منازل و ویلا ها استفاده می شود بلکه امروزه بسیاری از بیمارستان ها، ادارات، فروشگاه ها و....به دنبال زیباسازی و ایجاد سبکی نوین در دکوراسیون داخلی خود می باشند. در زمان‌های گذشته اصولاً برای تغییر دکوراسیون از بناها و یا مشاغلی که مرتبط با این کار بودند استفاده می شد. یکی از معایب این کار مدت زمانی بوده که کار به انجام می رسیده. امروزه با ایجاد شیوه های جدید و طرح های نوین برای طراحی دکوراسیون روبرو هستید. دیوارکوب یا دیوار پوش یکی از جدیدترین شیوه های تزیین دیوار های داخلی می باشد. امروز استفاده از دیوار کوب بسیار مورد توجه مشاغل مختلف قرار گرفته است . استفاده از دیوار پوش نسبت به بنایی های ساده برای تغییر دکوراسیون مزیت هایی دارد که عبارتند از:

نصب آسان: نصب این دیوار پوش بسیار سریع و آسان انجام می گیرد

قابلیت شستشو: دیوار کوب ها این ویژگی را دارند که به آسانی بتوان آنها را شستشو داد چون ضد آب هستند و آب به داخل آنها نفوذ نمی کند.

عایق: در بعضی از مشاغل از دیوار پوش برای نصب دیوار ها به عنوان عایق استفاده می کنند که بتواند عایقی در برابر دما صدا و یا رطوبت باشد.

هزینه: هزینه دیوار پوش در مقایسه با هزینه های زیباسازی دیگر بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

دوام: دیوار پوش ها به دلیل ای جنس خوبی که دارند دارای دوام بالایی می باشند و می توانند سالیان سال بدون تغییر همچنان به دیوارها زینت دهند.

تنوع: دنیای دیوار پوش ها دنیای بسیار متنوع می باشد و کاربران می توانند مدل های مختلف در طرح ها و رنگ های مختلف را برای انتخاب مد نظر داشته باشند.

وزن: شاید استفاده از بنایی برای تغییرات و زیبا سازی دکوراسیون داخلی از مصالحی که وزن زیادی دارند استفاده شود در حالی که این دیوار کوب ها در وزن های بسیار سبک بر روی دیوار نصب می شوند.

انواع دیوار کوب ها:

دیوار پوش ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از این مدل ها برای دکوراسیون خاصی استفاده می شود .افراد می‌توانند با توجه به محلی که قصد استفاده از دیوار کوب برای آن را دارند به نمایندگی ها و شرکت هایی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه نمایند و دیوار پوش مورد نظر خود را انتخاب کنند. یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد مراجعه به شرکت های معتبر برای انتخاب و نصب دیوار کوب می باشد. چراکه اگر کاربران به فروشگاه ها و شرکت هایی که تخصص کافی برای این کار را ندارند مراجعه نمایند ممکن است با مشکلاتی نظیر کنده شدن دیوار پوش مواجه شوند. در ادامه به بررسی انواع این وسیله می پردازیم:

مدل : pvc این مدل دیوار پوش خود به دو دسته تقسیم می شود دسته اول مدل شبکه ای توخالی و دسته دوم مدل توپر می باشد. در مدل دیوار پوش pvc شبکه های تو خالی استحکام بالا و قابلیت شستشو از جمله نکات مهم برای خرید این مدل دیوار پوش میباشد. این مدل از دیوار پوش در دو مدل چاپی و یا روکش دار قابل سفارش است. قیمت دیوار پوش روکش دار در مقایسه با مدل چاپی مقدار بیشتر می باشد. در مدل دیوار پوش پی وی سی توپر وزن کم، استحکام بالا از جمله ویژگی‌های برتر آن می باشد. دیوار پوش توپر که با نام فومیزه نیز نامگذاری می شود دارای سطح صاف و صیقلی می باشد که در مقایسه با مدل شبکه های قابلیت نصب برای اماکن مختلف را دارد. همچنین از این مدل برای مکان هایی که نیاز به عایق صدا، دما و رطوبت دار نیز استفاده می گردد. برای خرید دیوارپوش به سایت مراجعه کنید.

مدل :mdf مدل دیوار کوب برای دکوراسیون مکان هایی که کوچکتر هستند استفاده می‌شود. یکی از معایب این مدل دیوار پوش وزن زیاد آن می باشد. معمولاً از این مدل دیوار پوش به دلیل اینکه جنس پایه آن از چوب می باشد برای مکان هایی که دارای رطوبت هستند نباید استفاده گردد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 844
نمایش همه
علاقه مندی ها ()