فروش کاغذ دیواری:

در زمان‌ های گذشته استفاده از کاغذ دیواری فقط برای افراد مرفه جامعه مورد استفاده واقع می شد. در واقع در آن زمان چون شرکت هایی که فروش کاغذ دیواری را انجام می دادند بسیار محدود بودند در نتیجه این کالا به یکی از گران ترین کالاهای زیبا سازی دکوراسیون تبدیل شده بود. هر چند که امروزه نیز استفاده از کاغذ دیواری جزوه تزئینات لوکس ساختمانی محسوب می شود اما به دلیل گسترش شرکت های فروش کاغذ دیواری قیمت آن طوری تنظیم شده که برای افراد مختلف جامعه نیز قابل دسترسی می باشد .امروزه با توسعه و پیشرفت صنعت کاغذ دیواری در انواع مختلف و طرح های مختلف به فروش میرسد. قیمت مناسب این کالای زینتی امروز سبب شده است تا بسیاری از خانواده ها و افراد جامعه برای زیبا سازی دکوراسیون داخلی و یا محل کار به سمت استفاده از کاغذ دیواری سوق داده شوند.  معمولاً برای رنگ کردن دردسرهای نظیر مدت زمان زیاد برای خشک شدن رنگ وجود دارد که در استفاده از کاغذ دیواری این موارد وجود ندارد و کاغذ دیواری در سریع ترین زمان نصب و خشک می شود. فروش کاغذ دیواری با کیفیت امروزه توسط بسیاری از شرکتهای داخلی انجام می گیرد در واقع این شرکت ‌ها با ایجاد کیفیت بالا و قیمت مناسب سعی در جذب افراد مختلف برای فروش کاغذ های دیواری را دارند.

انواع فروش کاغذ دیواری:

امروزه فروش کاغذ دیواری در فروشگاه های مختلف سبب شده تا افراد نتوانند کاغذ دیواری اصل با جنس های تقلبی وارد شده را تشخیص دهند. بهتر است برای نصب کاغذ دیواری به مراکز فروش کاغذ دیواری که معتبر و شناخته شده هستند مراجعه فرمایید. در واقع زمانی که شما از فروشگاه های معتبر کاغذ دیواری را تهیه می کنید این مزیت را برای خود به ارمغان می آورید که از جنس اصل و با کیفیت استفاده نمایید که بتواند سالیان سال دوام و زیبایی خود را حفظ نماید. امروزه فروش کاغذ های دیواری در رنگ ها و طرح ها و مدل های متنوع سبب ایجاد بازار رقابتی بین فروشندگان کاغذ دیواری گردیده است. در واقع فروش کاغذ های دیواری سبب گردیده تا هر روزه شرکت ها و تولیدکنندگان این محصول سعی در ایجاد تنوع در تولید کاغذ دیواری را داشته باشند. در ادامه سعی داریم چند مورد از انواع مدلهای کاغذ دیواری را معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب مدل مورد نظر و مراجعه به مراکز فروش کاغذ دیواری که معتبر و شناخته شده هستند و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید:

کاغذ دیواری نانو: مدل کاغذ دیواری نانو جزوه جدیدترین مدل های تولید شده می باشد. از جمله ویژگی های کاغذ دیواری نانو می توان به عایق بودن صدا نیز اشاره کرد. جنس نانو این کاغذ سبب می‌شود که به راحتی لکه و یا دود نگیرد.

کاغذ دیواری کاغذی: یکی از ارزان ترین مدل های کاغذ دیواری مدل کاغذی آن می باشد که دارای جنس بسیار نازک است.  اگر شما برای مدت کوتاه قصد استفاده از این کالا را دارین با توجه به قیمت پایین آن این گزینه می ‌تواند مورد توجه شما واقع شود. برای اطلاع از قیمت کاغذ دیواری گلدار به سایت مراجعه کنید. 

کاغذ دیواری سه بعدی: کاغذ دیواری سه بعدی یا پوستر دیواری یکی دیگر از انواع کاغذ دیواری می باشد. در این مدل کاغذ دیواری این قابلیت وجود دارد که طرح به دلیل سایه روشن رنگها به صورت سه بعدی دیده شود. در واقع با استفاده از دستگاه های ژاپنی طرح هایی با این قابلیت برای مشتریان زده می شود. یکی از ویژگی های مهم این مدل کاغذ دیواری این می باشد که کاربران می توانند طرح مورد نظر خود را با توجه به ابعادی که می خواهند طرح را برای آن استفاده کنند به شرکت های معتبری که کار فروش کاغذ دیواری را به عهده دارند سفارش دهند.

کاغذ دیواری مخمل: شاید بتوان یکی از لوکس ترین مدلهای کاغذ دیواری را به مدل کاغذ دیواری مخمل نسبت داد. در واقع  کاغذ دیواری در قسمتی که نقش و نگار دارد به صورت مخملی و برجسته می باشد. این مدل که امروزه بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته تنها در مراکز فروش کاغذ دیواری معتبر به صورت اصل قابل خریداری است. از جمله معایب این مدل کاغذ دیواری می توان به عدم قابلیت شستشوی آن اشاره نمود.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()