مزیت های خرید پارکت:

در این مقاله به توضیح نکات خرید پارکت پرداخته ایم. هر روزه طرح های جدیدی برای ایجاد تنوع و تغییرات دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد از جمله این موارد می ‌توان به پارکت برای کفپوش اشاره نمود. پارکت ها کفپوش های از جنس چوب می باشند که امروزه در بسیاری از منازل مسکونی، فروشگاه ها و ... قابل استفاده هستند. استفاده از کفپوش در زمان های قبل مختص اروپائیان بود اما امروزه آنچنان رونق پیدا کرده  که در بسیاری از کشورهای جهان نیز قابل استفاده است .در ایران نیز می‌توان برای خرید پارکت به شرکت ها و نمایندگی های معتبر مراجعه نمود. اگر شما به دنبال خرید یک پارکت برای کف پوش سطح مورد نظر خود هستید بهتر است برای خرید پارکت به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید خریدی اصل داشته باشید. پارکت انواع متنوع دارند. مدل های مختلف پارکت به نوع چوب آن بستگی دارد. در هنگام خرید پارکت باید به نوع چوب پارکت دقت کنید.

جنس پارکت:

 پارکت ها معمولا از چوب درخت بلوط، کاج، بامبو، افرا و گردو ساخته می شود. اگر به دنبال خرید پارکت با کیفیت بالا می باشید چوب گردو به شما پیشنهاد می شود. امروز استفاده از پارکت در مکان های مختلف باعث زیبایی می‌شود و حس آرامش را در افراد به وجود می آورد. اگر شما قرار است که در مکان های پر رفت و آمد مانند فروشگاه ها از پارکت استفاده نمایید بهتر است از پارکتی که دارای کیفیت خیلی بالا می باشد استفاده کنید چون این مکان‌ها در معرض رفت و آمد زیاد افراد می باشند و همین امر سبب می‌شود که سطح بالای پارکت به مرور دچار آسیب شود.

مزایا و معایب خرید پارکت:

قطعاً خرید هر وسیله و ابزاری دارای یک سری مزایا و معایب می باشد. خرید پارکت نیز دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه به بررسی تعدادی از آنها می پردازیم:

مزایا:

عایق بودن: پارکت ها برای کف ساختمان می باشند و سبب جلوگیری از هدر رفتن انرژی می‌شوند.

زیبایی: پارکت ها به دلیل طبیعی بودن یک حس خوب و آرامش را در مخاطب ایجاد می کند.

نرمی: جنس پارکت ها در مقایسه با سرامیک بسیار نرم تر می باشد و همین امر این کفپوش را بسیار مناسب تر برای کودکان و افراد مسن می‌کند.

سرعت نصب: سرعت نصب پارکت در مقایسه با کفپوش های دیگر مانند سرامیک بسیار سریع می باشد و در کمترین زمان ممکن بیشترین سطح انجام میگردد.

تنوع رنگ: چون کف پوش از چوب درختان متنوع ایجاد می‌شود در نتیجه دارای تنوع رنگ بالا می باشد که کاربر می‌تواند به راحتی پارکت را با دکور خود ست کند.

لغزندگی: مدل کفپوش این قابلیت را برای کاربران فراهم می کند که نسبت به سایر کفپوش ها دارای لغزندگی کمتری باشد. در نتیجه استفاده از پارکت در مکان هایی که کودکان و افراد مسن رفت و آمد می کنند بسیار مناسب تر از سایر کفپوش ها میباشد.

از دیگر مزایای خرید پارکت می‌توان به سبکی، طبیعی بودن، زیبایی و نظافت آسان قابلیت کندن پارکت و فروش آن اشاره نمود. برای خرید پارکت استارلند به سایت مراجعه کنید. 

معایب پارکت:

استفاده از پارکت ها همانطور که مزایای زیادی دارند دارای معایبی نیز می باشد که همین امر سبب می‌شود در نگهداری از آن دقت بیشتری نیاز باشد از جمله این معایب می‌توان به:

ضعیف بودن در برابر آب: پارکت  معمولاً در برابر آب بسیار ضعیف می باشند هرچند که جنس رویه آنها  ضد آب تهیه شده اما نفوذ آب به پارکت سبب آسیب آن می‌شود.

صدا: پارکت به دلیل طبیعی بودن در هنگام راه رفتن صدای جیر جیر ایجاد می کنند که ممکن است بعضی افراد این صدا را دوست نداشته باشند.

از جمله دیگر معایب خرید پارکت می‌توان به هجوم موریانه ها اشاره نمود. که اگر مکان مورد نظر شما که برای پارکت قرار است استفاده گردد دارای موریانه می باشد باید قبل از نصب پارکت موریانه زدایی گردد.

خرید کاغذ دیواری ، پوستر دیواری ، دیوارپوش ، کفپوش و پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

         6 - 44288395 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()